Mirjam: fijne vakantie meis! Hopelijk is je vriend beter! Hé, zulke vrienden moet je houden die met Nikes aan komen zetten! Emmetje: lekker pas weer in augustus aan de bak.. Wendy: balen van die allergie! Oefense met de fles! Pamsie: was het leuk bij Michael? Mermaid: goed geslaagd in de stad zeg! Veel plezier vanavond op het feestje bij jullie thuis! Hopelijk is ze snel door haar sprongetje heen. Vervelend is dat hè!? Ik ga nu ècht geen pashokjes in! Ik kijk niet graag naar mezelf nu.. Ann: veel plezier op Concert@Sea! Janne: Jayden drinkt ook meer met die hitte, ik geef hem zelfs af en toe wat water uit een flesje. Vindt ie heerlijk. Ingrid: snapt die Milan niet dat ie dan zijn arm ff opzij moet doen? Hahaha arm schaapje! Jayden vindt zijn handen ook erg interessant, hij zit ze uitgebreid te bestuderen! Leuk om te zien! Hoe is het op je nieuwe werk? Hoe is het nu met je buik? Wonder: nee dat meen je niet!? Weer naar het zkh.. Aaaah zielig prulleke! Hopelijk helpen de medicijnen en ben je woensdag een heel stuk wijzer! Mermaid: wat goed van Ayla (en van jou!)! Kris: have fun dit weekend! Mirjam: wat betreft je studie.. volg je gevoel! X
Jayden is net in badje geweest, een zwembadje! Hij vond het heerlijk zeg.. Nu ff lekker niks doen, vanavond een feestje, maar heb al tegen manlief gezegd dat we niet heel lang blijven.. Heb er niet zo'n zin in namelijk. Zo ik ga ff wat foto's op Hyves zetten.
Volgens mij is iedereen van het zonnetje aan het genieten. Het weer is natuurlijk ook gewoon heerlijk. @ Pamsie: Hahaha, heel herkenbaar. Arco laat ook vaak anderen voordringen. Ik ben wat dat betreft wat assertiever. @ Ikheid: Ik vind dat altijd zo balen als ik naar een feestje moet waar ik geen zin in heb. Als ik nu eerder weg wil dan kan ik altijd mooi Ayla "de schuld" geven . Wij vieren vanavond Arco's verjaardag. Er zijn een aantal mensen die niet kunnen, maar het wordt ongetwijfeld gezellig. Het is er iig heerlijk weer voor .
Spannend... Femke heeft vanmorgen haar allereerste flesje met kv gehad.... hopelijk gaat het goed! Die voeding heb ik afgekolfd om zo een start te maken met de voorraad... donderdag voor het eerst naar het kdv...
Gatver.. hoe meer de tijd verder tikt, hoe minder zin ik erin heb. Al helemaal aan 'die mensen' die steeds aan m'n kind gaan zitten plukken. Afblijven! Familie das oké, maar geen vreemden.. Ik was veel liever lekker thuisgebleven, mgoed, ik heb manlief al instructies gegeven; we blijven niet lang! Lekker Mermaid met dit weer! Dat wordt vast en zeker een erg gezellig feestje! Wat krijgt Arco van jou? Vind ik zo moeilijk; een cadeautje voor je man/vriend kopen.. Heel veel plezier vanavond! X
Donderdag 1 juli.. ik zie er zó tegenop! Nou spannend, ik hoop dat de KV binnenblijft bij Femke en dat het goed gaat met de KV, das dan iig een zorg minder en dan kan je met een gerust hart naar je nieuwe job! Heb je zin in je nieuwe baan?
Ik ben Jayden de fles geven.. dan nog ff lekker in de tuin zitten en dan naar het feestje. Iedereen fijne avond! X
De ingreep zelf is zo gepiept Bij mij ging het zo: Ik moest mij om 9 uur melden, werd meteen meegenomen. Operatieshirtje aan en toen moest ik op een tafel gaan liggen. Ik werd aan mn rechterhand geopereerd dus die ging op een plank, zijwaarts zegmaar. Toen gingen ze mn handpalm verdoven met een paar prikjes. Voelde daar niet zoveel van. Vervolgens legden ze een tourniquet aan om mijn bovenarm die heel erg strak werd gedraaid zodat er geen bloed meer in mn hand kon stromen. Vervolgens werd er een sneetje van 4 cm in mn handpalm gemaakt. Daarna knipte de chirurg het peesplaatje door en naaide mn hand weer dicht. Na een kwartier zat ik weer op zaaltje, kreeg thee en moest een uurtje blijven. Daarna kon ik weer naar huis. Mn hand zat echt enorm in het verband, net zo'n bijenkorf hahaha. Na 4 uur was de verdoving uitgewerkt en ging mijn hand echt enorm tintelen, ook door het tourniquet. Ik heb er 3 dagen wat pijn aan gehad, toen mocht het drukverband eraf en was die pijn ook weg. 6 weken kon ik niet heel veel met mijn hand doen en het was ook 3 maanden nog gevoelig met draaien (zoals potten opendoen enz) Bij heel warm of heel koud weer trekt mn litteken wat, maar het was zeker een heel stuk beter dan ervoor. Ik merk wel dat mn hand iets instabieler is geworden. Ik heb nog niet heel veel zin om te werken maar dat hoeft ook pas in september dus dat scheelt
En om het helemaal compleet te maken heeft ze ook geschaterlacht Probeer het filmpje op youtube te zetten maar hij maakt steeds een vauwtje
@Ikheid...ik snap dat je er tegenop ziet!! Maar ik steek een kaarsje voor je aan!! Komt helemaal goed! @Feest: hier in het dorp is ook feest. Hele dorp loopt uit voor een grote BBQ met een groot vuur en vuurwerk....Ik denk dat we dat vanuit onze tuin kunnen bewonderen. Dus das wel leuk. @Napoleon: en is het flesje kv goed gegaan? En wat een mooie lach!
heet meiden ik kom wee even buurten het weer is hier fantastisch MIA die heeft het enorm naar zijn zin thobias heeft zijn ritme gevonden hij heeft 1 nacht 12 uur geslapen van 7TOT7 daarna van 9 tot 5 gaat echt ideaal we genieten echt auto doet het weer maandag naar bobbijaanland ik ga er weer vandoor owja ben al 2 avonden lam geweest en het voelt echt lekker haha spreek jullie dikke kus
Wonder, hoop dat Elin snel opgeknapt is en dat haar hb dus ook weer snel normaal is!! Ikheid, veel plezier vanavond ook al heb je geen zin! Napoleon, leuke foto!!! TM, hahaha al 2 avonden lam, hopelijk geen kater aan over gehouden! Fijn dat jij/jullie het zo naar jullie zin hebben op de camping! Mermaid, veel plezier met het feestje en alvast/nog gefeliciteerd met je grote mannetje!! Meer heb ik even niet onthouden. Hier vanochtend eerst uitgeslapen, nou ja eigenlijk gewoon geslapen aangezien we er pas na vijf uur inlagen hahahaha. Daarna Julian en Milan opgehaald bij mijn ouders en Julian was helemaal blij want die zat vanochtend al de hele tijd tegen mijn moeder: papa, mama kom, huis. Met andere woorden papa en mama kom want ik wil naar huis, lieff!!!! Milan moest ook meteen lachen toen we binnen kwamen dus helemaal een super ontvangst hahaha. Daarna even de stad ingeweest vlees gehaald voor de bbq en naar de supermarkt voor de rest en vanavond gebbqd met roeland zijn nichtjes en hun aanhang, was gezellig maar ben blij dat alles nu op bed ligt en weg is want even rust is ook wel fijn. Morgen nog met Julian naar de kermis en dan is het weekend weer voorbij jammer genoeg.
He meiden, wat is het hier rustig zeg! Wil alleen even komen zeggen dat Noa nu al twee keer uit die Breastflow fles heeft gedronken! Het gaat nog niet helemaal van harte, maar het begin is er! Beide keren heeft ze ongeveer 120 cc gedronken! Jahoe!!! @ Wonder, agossie, alweer met Elin naar het ziekenhuis? Ik hoop toch zo dat ze snel opknapt en dat jullie dan voorlopig geen dokter/ziekenhuis meer hoeven te zien! @ Mirjam, moeilijke beslissing, wel of niet doorgaan met je opleiding. Denk er goed over na meid, het zou zonde zijn als je nu uit vermoeidheid een overhaaste beslissing neemt waar je later spijt van krijgt! Wie was er nou nog meer met een flesweigeraar? Was dat Wendysunny? Of Pamsie?
@ Wonder, ben jij soms stiekem op en neer naar Zuid Afrika geweest??? WaarMaarRaar.nl - Vuvuzela anaal ingebracht
Wonder: hoe is het nu met Elin ?? Caromama: fijn dat zede fles heeft gepakt !! Hahaha en dat verhaal lachen !! Iedereen een lekkere zaterdag gehad zo te lezen.. Wij hebben heerlijk in de tuin gezeten, zelfs nog gezwommen (lees: met kleren en al in het water geduwd door vriendlief) daarna lekker zitten bbqen met een paar vrienden en net wezen skinny dippen haha dat was toch wel koud .. Stak even m'n hoofd door het zolderraam en kreeg een serenade van m'n vriend op de gitaar: oh Mirjam ik hou van je gezwam en ook van je rare eigenaardigheden oh Mirjam kom je weer naar beneden creatief hè Justin heeft gisteren van 9 tot 7 geslapen, nieuw record nou ik duik erin want ik ben ijskoud .....
hahaha ja eigenlijk wel... thuis ga je 's avonds makkelijk voor de tv zitten en hier blijf je lekker buiten zitten dus zit je makkelijker te praten enzo.. best gezellig Ja dat skinny dippen had ik 2 zomer terug al beloofd maar ik kwam er telkens onderuit... nu niet meer haha Best gaaf in het donker met die lichten aan in het zwembad, alleen toch wel kkkkkkoud Nou ik zit te wachten..... Justin sliep van half 9 tot half 7 .... hopen dat hij het doorzet en niet als we thuiszijn weer wakker gaat worden.. Hij is rond half 8 weer in slaap gevallen en slaapt nu nog.. Demi heb ik ook nog niet gehoord Just ligt op de bank met weer buikpijn .. Dus ik heb net maar even een paar jurkjes besteld bij Esprit... kon in de winkels niks vinden dus dan maar zo als het niks is stuur ik het gewoon weer terug.. Oh ja en als een echte poolboy heb ik net de bladeren uit het zwembad staan vissen, jeetje wat een zwaar werk Hoe waren jullie nachten ??? En nog plannen voor vandaag ?? Mijn ouders komen hier vandaag bbqen, gezellig !!