Hier een goeie nacht gehad. Lukas is logeren bij opa en oma. Noa heeft om twaalf uur van manlief de fles gehad. Om half 8 werd ze wakker, dus toen heb ik haar liggend in bed gevoed, waarna we allebei weer zijn gaan slapen. Beetje jammer alleen dat manlief er vroeg uit moest om laminaat te gaan leggen bij zijn moeder, want hij was zijn sleutels vergeten en belde net dus aan of ik zijn sleutels wilde geven. Anders had ik nu nog heerlijk liggen slapen! Gister zijn we naar twee verjaardagen geweest en Noa heeft zich beide keren voorbeeldig gedragen. Naar iedereen lachen en daarna gewoon lekker gaan slapen in de wandelwagen. Ik was een beetje bang dat ze er 's avonds last van zou hebben, maar ze heeft gewoon heerlijk geslapen na de voeding van 9 uur tot de volgende voeding. Vandaag krijgen we nog twee keer visite. Einde van de ochtend vrienden die ff gewoon langskomen en einde van de middag nog kraamvisite.
Nou een heerlijk weekend dus tot nutoe knap van Noa hoor, al die drukte en dan gewoon blijven lachen !! Heerlijk is dat hè 's ochtends in bed voeden .. Ik vind dat echt zo knus en gezellig.. Vanmorgen kreeg ik zulke mooie verliefde lachjes van Justin, ik kon hem wel opeten !
Ja, ik vind dat ook heerlijk. Ik zal ook proberen die ochtendvoeding zo lang mogelijk aan de borst te blijven doen!
Ik ben trouwens vrijdag nog naar de huisarts geweest omdat ik zo vaak duizelig/zweverig ben en zo ontzettend moe. In het begin dacht ik gewoon dat die moeheid erbij hoorde, maar het is toch wel extreem. Ook al slaapt Noa nu al 6 weken door, ik ben echt heel de dag door aan het gapen en knikkebollen. Echt vervelend. Moest bloed laten prikken en morgen de uitslag. Ben benieuwd.
@ Napleon: Wat een fantastische foto van Femke! En wat een schattig armbandje heeft ze om. Ayla past die van haar nog niet. @ TM: Wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben! @ Caro: Applaus voor Noa. Wat een opluchting dat ze nu toch uit een flesje drinkt. Ben benieuwd naar de uitslag van je bloedonderzoek @ Mirjam: Wat voor jurkjes heb je besteld? Heb je een linkje? En wat lief dat je een serenade kreeg. Nou het was hartstikke gezellig gisteren. De laatsten gingen om 02.30 uur weg. We hadden nog een vuurtje gemaakt met als gevolg dat ik nu de keuken moet dweilen, want ik zag dat mijn hele voeten zwart zijn van de vloer. Iedereen heeft waarschijnlijk per ongeluk al dat houtskool naar binnen gelopen.
Hoi! Rustig hier! Ikheid, kan me echt voorstellen dat je opziet tegen die operatie, brrr.... Hoe was het feestje? Napoleon, fijn dat je een baan hebt trouwens had ik nog niet gezegd. Hoe vind je het om weer te beginnen? Caro, fijn dat Noa uit die fles drinkt!! Ben benieuwd wat er uit die bloed test komt. Ook een beetje omdat ik het erg herken, maar ik gooi het steeds op het geven van bv en gebroken nachten, hoewel dat de laatste 1,5 week dus niet zo was. Mirjam, jij geniet daar echt zo te horen, leuk! TM, lekker joh dat het nu zulk mooi weer is tijdens jullie vakantie! Lekker van genieten!! Ingrid, druk weekendje dus maar wel leuk. Balen ja als het weer voorbj is en je weer tienen moet halen op je werk... Mermaid, leuke verjaardag gehad van Arco? Wij hadden gisteravond ook een bbq, was leuk, zit alleen nog vol voor mijn gevoel hahaha. Eva gedroeg zich heeel goed, ze lag lekker in de tuin te slapen in de wagenbak, het leek echt of ze dat heerlijk vond. Ik ga haar hier denk ik soms gewoon op het balkon zetten. Eva wilde vannacht weer drinken helaas, heb het idee dat het door de warmte komt (dat HOOP ik vooral hahaha). Na die voeding sliep ze wel weer 5,5 uur lang ofzo, en nu alweer! We hebben haar wieg uit haar kamer gereden, want het is daar echt snikheet nu. Mijn man ligt nog te slapen en is volgens mij een beetje chaggie, maar ik wil eigenlijk wel wat gaan doen (denk aan: ergens heen waar een tuin is)
goedemorgen meiden! ben weer terug van vakantie! wat hebben we het heerlijk gehad! lekker genoten met zn viertjes! jammer genoeg was het weer de eerste dagen niet super, maar de laatste week hebben we heerlijk bij ons zwembad kunnen liggen in de tuin, genieten hoor! we zijn van vrijdag op zaterdagnacht naar huis gereden, kindjes lekker aan het slapen op de achterbank, ideaal! gistermiddag de kids een paar uurtjes naar mn ouders gebracht zodat wij even konden slapen, heerlijk! jammer genoeg moest mn vriend alweer aan het werk vandaag, hij heeft een training in engeland en moest vanochtend alweer vroeg op schiphol zijn...balen, er komt dan zo snel weer een eind aan je vakantiegevoel... maar goed, woensdag is ie weer thuis. en oja, kasper is nog ziek geweest, hij had bronchitis. maar wat een gedoe leverde dat op zeg. hij had koorts gekregen en het cb had gezegd dat onder de 3 maanden mogen ze geen koorts hebben (ik had namelijk al naar zn longetjes laten luisteren 2 dagen voor we weg gingen bij het cb omdat ie zo aan het hoesten was en toen zei ze dat als ie koorts zou krijgen ik meteen naar de dokter moest gaan) hij kreeg dus een paar dagen later koorts en dus wij de hap gebeld in NL, zei adviseerde me om daar meteen een dokter te zoeken. dus wij (om 7 uur 's avonds) naar de eerste hulp. Wat een armoedige zooi daar zeg, het was oud en zag er vies uit. maar goed we kregen een dokter te zien en die constateerde bronchitis ontsteking ofzoiets (hij sprak amper engels en wij amper frans...) we kregen een waslijst aan medicijnen mee die we nog diezelfde avond moesten halen bij de apotheek. maar het is daar zo dat er een apotheek is die nooddienst heeft, maar als je wilt weten welke dat is, dan moet je met je recept naar het politiebureau (die we natuurlijk niet konden vinden omdat het net verhuisd was) en die vertellen je dan waar je heen moet. we moesten naar een apotheek een half uur ten zuiden van waar het ziekenhuis was en het ziekenhuis was al een half uur ten zuiden van ons vakantiehuis, dus we zaten inmiddels een uur rijden van huis... daar kregen we alle medicijnen mee (duurde ook lang om uit te leggen hoe het allemaal werkte en wat wanneer en hoeveel moest zijn) en we waren dus pas om half 12 weer thuis. snel de kindjes in bed gedaan en slapen. maar het voelde niet goed dat we zo'n klein mannetje van 6,5 kilo moesten volpompen met al die heftige meds. dus wij de volgende dag onze eigen ha gebeld voor een telefonisch consult... hij vertelde ons dat we alleen de antibiotica moesten gaan geven en verder niets van die rommel, want dat wordt in NL alleen vorgeschreven aan mensen met flinke astmatische klachten, en dat had kasper helemaal niet! het schijnt zo te zijn volgens hem dat in frankrijk de artsen meer verdienen als ze meer meds voorschrijven, en dat we daarom zo'n hele waslijst aan spullen hadden gekregen, vreselijk toch! maar goed, wij blij dat we gebeld hadden en hebben dus alleen de antibiotica gegeven. kasper was na 2 dagen weer helemaal opgeknapt! (sorry voor het hele verhaal!!) hoe is het hier? heb ik belangrijke dingen gemist? gaat het allemaal goed met jullie? en met de kindjes? ik vind het zo snel gaan allemaal, kasper groeit zo hard! hij lacht steeds en brabbelt terug, hij tilt steeds zn hoofd op als ie ligt of als ie zit, hij wil graag rechtop, zo leuk! ben benieuwd hoe het met jullie is!!
Surf, wat een verhaal zeg van Kasper! Goed dat jullie je eigen huisarts nog gebeld hebben voor telefonisch consult. En dat Kasper snel opgeknapt was! Jammer dat je vriend meteen weer aan het werk moet nu... Ik ben heel slecht in samenvattingen geven over dingen die gebeurd zijn, dus... aan ienmand anders de eer Hier gaat het in elk geval heel goed met Eva!
He Surf! Zo te horen hebben jullie heerlijk genoten met z'n viertjes op vakantie. Alleen wel balen dat Kasper ziek was! Wat had je allemaal meegekregen dan? Puffers ofzo? Gelukkig is 'ie met alleen het AB kuurtje opgeknapt! Bij ons gaat alles prima. Noa heeft een tijdje de fles geweigerd, maar we hebben nu via een BV winkel een speciale fles gekocht en daar heeft ze nu al 3 keer uit gedronken, dus daar ben ik erg blij mee! Nog 3 dagen en dan gaan wij op vakantie! Joepie! Heb er echt super zin in! Eens even denken of er verder nog bijzondere dingen zijn gebeurd hier op ZP..... Wonder is eergister weer met Elin naar het ziekenhuis geweest, want het ging niet zo goed met haar. Ze had al medicijnen gehad tegen blaasontsteking, maar ze dronk weer niet goed. Nu heeft ze een ander medicijn gehad en woensdag nog onderzoeken in het ziekenhuid. Dus dat is wel sneu. Ikheid wordt donderdag geopereerd aan haar arm. Verder weet ik het even niet zo snel.
Oh ja, Napoleon is bezig een huis te kopen. Mirjam twijfelt of ze met haar opleiding moet stoppen, maar ze heeft wel een nieuwe baan!!! Ingrid heeft een week cursus erop zitten want die was aangenomen bij een callcenter, maar ik geloof dat ze niet van plan was daar lang te blijven, alleen tot ze iets anders heeft gevonden.
Napoleon: nou als ik het zo lees dan valt het best mee allemaal! Toch vind ik het best spannend! De arts gaf ook al aan dat je het gevoel nooit meer helemaal terugkrijgt, maar daarmee is dan wel het tintelen en dode gevoel over! Nou en daar doe ik het voor, word er gek van! Oooh pas in september.. dus dan heb je nog ff lekker de tijd! Wauw! Leuke foto van Femke en wat een grote, lieve lach! Wonder: ik heb het feest overleefd! Kaarsje heeft gewerkt! Hahaha! Thanks ervoor.. Jullie nog genoten van de BBQ, vuur en vuurwerk vanuit de tuin? TM: nou dat klinkt goed! En wat fijn dat Thobias zo goed slaapt zeg! Dan is het echt vakantie voor iedereen.. Dus al flink wat gezopen? Hahahaha! Lekker toch? Ingrid: wat een leuk ontvangst van je kids! Dan kan je dag niet meer stuk hè!? Have fun op de kermis! Zal wel poepieheet zijn, zeker op de zwarte leren bekleding in de attracties.. auw! Caro: hé wat goed van de fles! Weer een zorg minder hè! Gewoon ff doorzetten en dan weet ze straks niet beter.. Mirjam: oooooh een serenade! Wat lief! Gaat om het idee hè!? Geniet nog ff lekker van je dametje en mannen! En die Justin, die heeft goed geslapen zeg.. Lekker! Mijn ouders, schoonmoeder en -broer komen hier vanavond ook BBQ-en. Sneu voor Just zeg! Komt het niet door de hitte? Of heeft ie wat verkeerds gegeten? Hier ook goede nachten, van 23.00 tot 08.00 uur, ideaal! Nu ligt ie in de tuin in de schaduw, boven is het hier namelijk 29 graden! Caro: lekkere n8 achter de rug! Alleen jammer dat je eerder je bed uit moest dan je had gehoopt! Have fun vandaag met de visite.. Oooh spannend morgen de uitslag, hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen en niks ernstigs vinden. Mermaid: tot 02.30 uur?! Ben je niet brak nu? Ach daar is de zondag voor hè!? Lekker rustig aan doen. Ging het met Ayla ook goed? Dweilse.. (dat zal je vast al wel gedaan hebben nu..) Janne: Jayden vindt dat ook heerlijk in de tuin in de schaduw, boven is het hier namelijk niet uit te houden zeg! Hopelijk hebben die n8voedingen alleen te maken met de hitte.. Surf: wat een verhaal zeg met Kasper! Gelukkig kon je je eigen HA bellen, gelukkig knapte hij na 2 dagen al op! Balen dat je vriend nu weer meteen aan het werk moet. Hier gaat het super! Caro: knap hoor die samenvatting! Kan ik echt niet.. X
Hier: gisteren feestje gehad.. Jayden heeft het eerste uur naar iedereen zitten lachen en daarna is ie heerlijk gaan slapen in de kinderwagen, terwijl er hard werd gekletst en er keiharde muziek aan stond. Ben echt supertrots op 'm! Om 23.00 uur waren we weer thuis voor de fles. Vanochtend nog ff snel gestofzuigd, beetje opgeruimd, Jayden heeft geslapen tot 11.30 uur en ligt nu net in de kinderwagen in de tuin. Vanmiddag om 17.00 uur komen mijn ouders, schoonmoeder en -broer mee BBQ-en. Manlief staat al in de keuken om wat lekkere spies te maken, hoeven we dat straks niet meer te doen. Alle gordijnen boven dicht, ramen open boven en nog is het daar 29 graden! Wat een hitte.. Beneden hebben we rolluiken, dus hier is het lekker koel.. Iedereen een hele fijne zondag! Dikke x
Ikheid: WAHAHAHAHAA nee ik heb daar geen kaarsje voor aangedaan....ik doe een kaarsje aan voor de operatie! Maar wel fijn dat jet het feest overleeft hebt!
@caromama fijn dat noa de fles eindelijk een beetje goed begint te pakken, en een lekkere nacht gehad zie ik lekker hoor!!! @janne lekker dat eva zo goed heeft geslapen buiten @surf: jeetje wat een verhaal zeg van kasper!! goed dat jullie de ha in NL gebeld hebben gebeld. jammer dat je vriend weer gelijk moet werken. @tm lekker aan het genieten!! @ingrid: veel plezier op de kermis @mermaid lekker jij mocht de gelijk weer aan het dweilen!!! @ikheid: dus vanavond lekker gezellig bbq-en, veel plezier @napoleon:wat een leuke lach van femke sorry als ik iemand vergeten ben
Ohja, surf, wat zéker niet mag ontbreken in de samenvatting: We hebben onbekende stalkers/meelezers op ons forum en vragen ons af wie zijn buurman onder andere namen aan het meelezen is Wonder maakt haar eigen tickersite momenteel. Wonder en LadyZ hebben het alvast over de bruidsschat voor het koppel Gerodi & Elin.
@caro: dankjewel voor de update! @caro: fijn dat het drinken nu goed lijkt te gaan, hopelijk blijft dat zo! @janne: super dat het goed gaat met eva! zo was weer even opgeslokt door mijn kleine peuterzoontje en babyzoontje... (wel wennen weer alles alleen moeten doen...)
@janne: haha, de eerste uithuwelijking heeft al plaats gevonden! En meelezende buurmannen bah, daar houden we niet van... @bbq-plannen: lekker hoor allemaal plannen voor vanavond of gister al gehad!