Het is dat ik geen vaarbewijs heb, en de boor dus niet alleen mee kan nemen... anders Hier was ik dus wel even aan het varen en had 2 mannen even in de band gegooit de andere rooie viervoeter durft niet8)
@ladyz: lekker hoor het hele weekend gevaren. @kris: leuk z'n speelkleed voor sanne!! en in zwitserland is het idd beter geregeld hoor! die fransen zijn echt stronteigenwijs @wonder: hoe is het nu met elin?? hopelijk gaat het allemaal wat beter!! @mermaid: wat een malloot die vriend van je nichtje!! en fijn dat je hoofdpijn weer over is. @cm en wendysunny: balen dat jullie dames de fles weigeren. @cm: niet te druk maken dat ze de fles niet wilt he! dat voelt ze ook aan. gewoon blijven proberen en ander cupfeeder proberen!!
Grmbllllllll is die lijn van de huisarts constant bezet...en hij heeft maar een half uur telefonisch spreekuur!!! GRRRRRR:x:x:x:x
Surf: thanks meis! Ik ga 's ff kijken via welke site ik het straks wil gaan doen.. Wonder: nou hopelijk gaat het nu beter met de BV en de Pepti! Napoleon: jeetje wat vervelend met de fles! Wie weet komt het idd wel door de hitte. Ingrid: bruin geworden? Dus lekker gezwommen gisteren? Mermaid: succes vandaag bij de fysio! Was Ayla niet gewoon uit haar doen door het weer? Jayden hier gisteren wel.. Klote vliegen! Echt rete irritant die beesten! Zeker als ze steeds terug blijven komen, het enige wat ik ze toewens is een mepper op hun kop! Vrienden van ons hebben een baby en die heeft nu een helmpje, zij vinden het veel zieliger dan de baby zelf, want die merkt er niets van. Maar hopelijk kan de fysio wat voor Ayla betekenen, zodat een helmpje niet nodig is.. Stel dat het wel nodig is zou ik het wel doen, wat als Ayla later een kort kapsel wil? Mgoed, dat is iedereen voor zich hè.. dat is mijn mening. Wat een (piep) die vriend van je nicht zeg! Kris: om die reden kijk ik nu niet naar mezelf in de spiegel als ik in m'n nakie sta.. Manlief zegt vaak zat dat ik sexy ben en een mooi lichaam heb, maar dat geloof ik nu niet. Ik denk dan 'dat zeg je alleen maar om me weer wat op te beuren..'. Hé wat heerlijk zo'n speelkleed! Leuk hè dat ze zich daar zo mee kunnen vermaken? Caro: ooh nee! Dat is balen zeg! Heel begrijpelijk dat je ff een potje kan janken nu, zeker met de vakantie in het vooruitzicht.. Pffff met die hitte de stad in, maar goed, je moet wel, geen keus.. Succes! Mirjam: hahaha een naveltruitje en hotpants! Heeft ie nu dus maat 68? Wat een gezellige boel daar! En Dtje in het grote zwembad, wat een overwinning voor d'r hè!? Vriend weer aan het werk, is ie nog ziek? Balen van je stoelen! Janne: wooooooow dat gaat hard dat kolven! En wat slaapt ze lekker door en lang ook! Wonder: jeetje zeg.. ik heb het echt met je te doen! Vind het zo knap dat je jezelf er al zover doorheen hebt geslagen! Maar wat een gedoe zeg! Jayden had ook obstipatie door de voeding, ik kreeg een clysma voor 'm. Die kun je zonder recept halen! Wil je de naam hebben? Misschien hebben ze ze daar ook wel! Zo'n klysma zorgt er iig voor dat de harde poep eruit is en dan kan ze misschien daarna weer op eigen kracht poepen. Met 1 klysma is nu hier het probleem van niet poepen helemaal van de baan. LZ: en viel het mee Gerodi weg te brengen? Maar wel lekker gevaren lees ik!? Jeetje wat ben je dan bruin geworden, of niet? Hmmm verbrand lees ik.. balen! Gave foto! X
Wonder; blijven proberen en als je er niet tussenkomt later bellen... gewoon uitleggen dat je het een half uur geprobeert hebt, maar dat je er niet tussen kwam. Is bij mijn huisarts ook regelmatig..
@kris: wat een leuke foto's van sanne echt een schatje @wonder gewoon blijven proberen en anders buiten het spreekuur en dan zeggen dat je het al een half uur probeert
Hier: gisteren net voordat de visite kwam begon Jayden te jengelen, wat overging in krijsen.. Visite is net binnen en Jayden spuugt kei veel! Helemaal over me heen, maar het bleek gewoon maagzuur te zijn, zó zielig! Ik medicijn gegeven.. weer spugen, alles eruit. Jayden overstuur, iedereen zat op m'n vingers te kijken, ik naar boven gerend met Jayden en daar ff een potje staan janken. Jayden beetje schoongemaakt en om 18.00 uur de fles gegeven. Na de fles op bed gelegd.. Hij sliep de hele avond. Maar mijn god, wat werd ik gek! Het was kei warm, iedereen zat zich ermee te bemoeien, keken op m'n vingers.. Dat was echt niet fijn! Ik werd er zo gestresst van! De BBQ was erg lekker en gezellig en Jayden heeft dus de gehele avond lekker liggen slapen. Net alles gepoetst beneden, gestofzuigd, 2e was zit erin en Jayden slaapt.. Nu ff mama-tijd! Heb het echt ff nodug nu.. Kus
Ikheid; zooooo herkenbaar... het weekeinde bij mijn ouders ook gehad.. Iedereen heeft dan ineens ook een mening; ``heeft ze geen dorst`` is het niet toch te fris in alleen die romper.. anders leg je haar even in de wagen etc etc.. GEK wordt je er af en toe van en zeker met de warmte en als ze dan huilen... Ben ook met kinderwagen en al even een blokje omgegaan. Adem in adem uit ... dat is het enige wat dan helpt
Ze bedoelen het allemaal goed hoor.. maar het zweet drupte van m'n neus, kei warm, krijsende baby, ik wist niet wat er met 'm aan de hand was en zij kwamen met allerlei tips.. Nou dat was echt een slechte timing! Jij snapt het dus.. Ik ben ook ff gevlucht naar boven.
ikheid: idd herkenbaar en heel vervelend mensen bedoelen het idd goed maar ohh wat voel je je dan bekeken. fijn dat de bbq wel lekker en gezellig was.