Ja ze bedoelen het goed, dat maakt het juist zo lastig. Althans dat vind ik. Dan wil eigenlijk aardig terug doen, maar dat lukt me dan niet goed meer .. Merk wel dat ik er wel iets steviger in stond. Een paar weken geleden hoefde iemand maar te zeggen; heeft ze het niet koud met die blote voetjes ( ik zeg maar wat ) en dan kwamen de tranen al..
ja dat herken ik wel! je wilt een goede moeder zijn ( zijn we ook natuurlijk) maar je hebt het gevoel dat anderen je beoordelen op je kunnen.
Ja idd! Ik sta er nu ook wel wat steviger in.. Maar ooh wat kan ik dan kortaf reageren zeg! Niks is dan meer goed op dat moment.
Stom eigenlijk dat we ons zo laten beinvloeden .. maar ja.. Ga nu echt even iets nuttigs doen ( heb ondertussen al wel een stofdoek over de beneden verdieping gehaald en onze koffer van afgelopen weekeinde uitgepakt )
@ LadyZ: Ga jij dan eens even heel snel je vaarbewijs halen, dan kan je me mooi op komen halen. Het is vast niet ver varen vanaf het Gooi naar Woerden. Hahaha, wat een leuke foto! @ Kris: Wat is Sanne toch een schatje zeg! @ Ikheid: Tja, dat met dat korte kapsel is wel waar natuurlijk. Lekker balen dat Jayden zo moest spugen. Arm ventje. En idd rete-irritant als iedereen op je vingers staat te kijken. Nou Ayla is haar gekrijs weer begonnen. Ik zit nu even te lunchen (een fruitlunch mag ik van Sonja Blegh!) dus ze moet heel even wachten hoor.
Wonder, wat irritant dat die ha zo slecht te bereiken is. Inmiddels al te pakken gekregen of nog niet? Mensen die zich bemoeien met huilende kindjes: IRRITANT! Ik vind eigenlijk nog irritanter wie wel héél erg zijn mond houdt maar waarvan je weet dat diegene er van alles van vindt. :x Ikheid, succes met je fotoboek! Kris, trouwens, over je figuur had je nog wat gepost: balen is dat soms he, helemaal met levensgrote confronterende spiegels. Je lijf heeft wel héél wat gepresteerd (al is dat misschien een beetje een schrale troost...) Het is hier wel rustig met dit warme weer haha!
zeker rustig ja!! en straks speelt nederland weer dus dan zal er ook wel niemand zijn! nja dan hoeven we niet veel bij te lezen
@ikheid: ik snap je heel goed hoor....ik kan er ook niet tegen als mensen (hoe goed bedoeld ook) op mijn vingers kijken! GRRR @Kris: wat een mooi meisje is Sanne zeg! Echt hele mooie foto's! @hier: nou uiteindelijk de dokter gesproken en die gaf ook aan dat dit niet goed is...zeker met dit warme weer. Ook hij zag de vicieuze cirkel waar we nu inzitten en vindt het daarom belangrijk dat we terug gaan naar de ka hier voor meer onderzoeken. Een autorit naar NL is op dit moment niet verantwoord met die hitte en kan de boel alleen nog maar slechter maken. Dus we gaan terug naar het ziekenhuis hier....ik zei dat ik niet zoveel vertrouwen had in de fransen en toen zei hij dat ik hier wel in goede handen ben....de gezondheidszorg schijnt goed te zijn alleen zijn ze hier wel wat sneller het geven van medicijnen zei hij Maar goed....nu zit ik dus alleen te twijfelen of ik vandaag al zal gaan of gewoon woendag naar de afspraak....ze heeft net nl. wel weer redelijk gedronken (als was het met lange tanden!)
Mermaid, ik zal eens even vast een route plannen hahaha Leuk he, goedbedoelde adviezen....gewoon lachen en knikken Kris: wat een mooie foto's!! Wonder: toch terug naar het zh.....hier ook drinken met lange tanden hoor, krijg die flessen er met moeite in, veel te warm denk ik... ik zit nu ook nog te vechten om de laatste 70cc erin te krijgen...
Lekker stel zal dat worden dan!! Hier duurt het nu alleen wel wat te lang. Hoe zijn de plasluiers van Gerodi?
Niet te druk om maken, gewoon een dag wat vaker aanleggen en dan komt de productie vanzelf terug. Dat is het handige van borstvoeding
ik zit hier al vanaf half 2 en moet nog 50cc.... plasluiers zijn wel ok, niet zoveel als normaal, maar net wel een redelijk zware luier. hij zweet natuurlijk ook meer... en bij jou?
Pffff nee dan drinkt hij ook niet echt lekker zeg.... Hier weinig plasluiers en ze zijn behoorlijk geconcentreerd....niet zwaar en heel geel....ruiken ook. Het zweten valt hier nog wel mee....maar het is hier gelukkig ook niet zo benauwd als bij jullie en binnen is de temp. nog redelijk vol te houden.
Nou Wonder, wel goed om te horen dat ze het w.s. wel goed doen. Ze zijn dus alleen niet zo sociaal... Wat het wel lastig maakt, want mijn advies zou nu zijn ; even bellen en overleggen met het ziekenhuis, maar ja.. is lastig als ze gaan engels willen praten !
En gewoon water?? Dat geef ik ook een beetje tussendoor. Hij is hier in een diepe slaap gevallen... ik laat het maar even. Binnen is het 25C, dus hij ligt nu in de box alleen in een romper
dan zou ik straks nog wat water proberen....hier idem hoor! Ze werkt de speen er steeds meteen weer uit. En dan huilt ze weer....drinkt heel iets...en dan begint het weer van voor af aan. Ze heeft vanmorgen 110 cc gedronken en daarstraks 80cc. Kreeg er niet meer in. Ze heeft gelukkig wel een poepluier gehad....die was dus echt donkergroen vanwege die ijzertabletten..... 8)
Sanne drinkt overigens ook wat minder goed met deze warmte ( wat erg bijzonder is, want ze dronk tot nu toe alles wat ik haar voor zette.. ha ha.. ) Ik geef nu regelmatig tussen door kleine flesjes met deze warmte. OVerigens is ze net in slaap gevallen tijdens het boodschappen doen in de maxi-cosi .. ik laat d`r maar even liggen denk ik