Mooi groen is niet lelijk hier gaat ie dan lopen kokken, omdat ik zn speen in zn mond doe.... Hij heeft nu 2x 170, 1x 120 en klein beetje water gehad
Sneu voor die kleintjes, deze warmte, ik ben dol op mooi weer maar nu is het zelfs mij iets te zweterig . Vandaag geen fv gegeven kijken hoe het gaat, maar toen belde de wvk of we vandaag om half 1 langs konden komen (ivm ziekenhuisbezoek moesten we vorige week afzeggen) dus nu heeft ze prikjes gehad... nou ja maar ff kijken hoe het gaat. Ik geef femke ook af en toe een slokje water maar verder dronk ze de afgelopen dagen niet zo best... vandaag gaat dat al een stuk beter hoewel ze vanmorgen het ook moeilijk had. Hou het toch maar op het warme weer... Trouwens zelf heb ik ook altijd minder zin in eten met warm weer en voor die ukkies is een fles toch een maaltijd. Dus zo gek is het niet als ze minder drinken. Wel kan je bijv wel de hoeveelheid water aanhouden bij de fv en dan een schepje voeding minder. Belangrijker dat ze water binnen krijgen dan de voeding. de luiers zijn hier ook minder gevuld. Fem was trouwens 62cm en 5930gr. Wel gaan we nog even een consult vragen bij de kinderfysio omdat ze zo stijfjes doet met haar schoudertjes, gewoon ff kijken. En de wvk vond ook haar 2 bilplooien links erg opvallend, jammer dat de arts daar niet zo over denkt, maar zal ook eens een balletje opgooien bij de fysio en anders via de ha. grr femke ligt alweer te mopperen in bed, wedden dat als ik zo ga kijken ze weer raar ligt met haar hoofde tegen de spijlen ofzo trouwens, wel vreemd, heb vanmorgen meerdere keren geprobeerd op zp te komen maar lukte niet ivm onderhoud, maar ik zie van jullie wel berichten van die tijden....
Nee ik moet zeggen....het had best een mooi groen kleurtje! Ja, idd dat kokken...als een soort van dreiging...joh maa kappuh nou want anders.....anders....BURP!
Oh gelukkig.... dus minder is ook ok.. Leg hem in de box..wakker Maar op mn blote arm zweet ie zich rot, dus laat hem toch maar even op het badstof boxkleed liggen, lijkt mij wat minder plakkerig.... Hoe kunnen je bilplooien opvallend zijn?? Sorry hoor, klinkt misschien heel raar.....
De plasluiers ruik ik normaal niet en nu zit er een beetje een plasluchtje aan, de poepluier van vanmorgen stonk erg maar ze had ook een beetje diarree... was waterdun, dus daar kan het ook nog aan liggen
Normaal gesproken hebben baby's ongeveer gelijke plooien maar als je erg ongelijke bilplooien hebt kan dat op heupdysplasie wijzen.
Wonder, fijn dat Elin in elk geval even gepoept heeft! En dat je de ha hebt gesproken. Wel fijn als een nederlandse arts vertrouwen uitspreekt in die franse artsen daar toch? Lastig zeg, met dat gezeur over die taal enzo. Napoleon, wat moet ik em voorstellen bij opvallende bilplooien? LZ, wat relaxt trouwens van dat varen en die foto was echt leuk! Geen ontaarde moeder hoor, het is ontaarder(?) als je met Gerodi in die hitte op de boot was gaan zitten denk ik zo. Drinken met dit weer: Eva drinkt niet minder volgens mij. Net gewoon 170 cc weggeklokt Bij bv moet je geen water bijgeven trouwens he, dat is dan juist slecht. Met zweten verliezen de kindjes zouten en je bv reguleert dat zelf weer. als je dan water geeft kan er zouttekort ontstaan. Bij ons is het in huis wel wat minder warm dan gister vind ik. Eva ligt gewoon in romper met korte mouwen, meer niet, wel een lakentje in bed. En ze slaapt juist heel veel vandaag, gek hoor! Gister had ze volgens mij ook meer last van de warmte. edit; napoleon, lees net ej antwoord.
Janne: ja, dat is waar. Er was gister in loosdrecht een sloepentocht en een stel met een baby'tje was daar dus tussen gekomen in de sluis....zit je daar, kan geen kant op met zo'n hummeltje...
ff iets totaal anders....maar ik heb ze zien vliegen..........vuurvliegjes! Echt onwijs gaaf zijn die dingen zeg....het lijken net groene ledlichtjes....
Oh ik snap het van de billen. Best logisch eigenlijk. Ben benieuwd wat de fysio daarvan zegt, die hebben er ook wel kijk op toch ? Hier in huis is het 28 graden !! Pffff...
Femke lag idd compleet omgekeerd in haar bedje... en ze trekt steeds aan haar haar de laatste dagen... schrok me rot want ze had nu ook een stuk met berg losgetrokken en toen leek het net of ze haar hoofd helemaal open had gekrabt.