aah wat sneu....jeukt berg dan ook? Je hebt ook van die pads van Zwitsal tegen berg....die heb ik toen bij Seeger gebruikt en toen was hij er meteen vanaf.
Weet niet of het jeukt maar toen ik van de week wat ging weghalen toen kwam er allemaal haar mee dus ik haal het liever niet weg... maar de shampoo van de lidl is ook erg goed, het komt iig goed los, maar ook op het plekje waar ik het had weggehaald zit alweer berg dus gaat snel op haar koppie las ook dat als ze het met 3mnd nog hebben het een vorm van eczeem is... nou ja :s. trouwens, nog 2 dagen en dan mogen we stoppen met de vit. K
Wat zielig......ik snap dat je er niet teveel aanzit. En dat het ook weer zo snel terugkomt joh.... Hey dat wist ik helemaal niet van die vitamine K....dan hoef ik dat dus eigenlijk niet meer te geven?
Pads van Zwisal tegen berg ? Ik had gezocht naar iets wat ertegen hielp, maar zag niets. Moet dus beter zoeken. Het koelt hier s`avonds vaak wel iets af.. zo warm is het zelden binnen en heb nog wel vanochtend op tijd al de rolluiken boven dicht gedaan en beneden de screens..
Nee, is alleen de eerste drie maanden. Komt mooi uit want het flesje is bijna leeg dus hoef ik geen nieuwe te kopen (ben het trouwens ook regelmatig vergeten ... )
Ja ik zou even bij de drogist kijken...daar hebben ze ze vast wel. Ja ik heb hier ook de hele dag de luiken dicht....dat helpt nog het best.....
Kris, de etos heeft ook pads tegen berg van eigen merk. maar het beste werkt nog, gewoon insmeren met babyolie en dan een paar uur laten intrekken en dan schrapen met een kaart. En die shampoo van de action (ik zei net lidl maar bedoel action...) in een oranje fles. eerst olien, daarna goed wassen met die shampoo
ooooooooooh dan mag ik allang stoppen! Ik ben het ook weleens vergeten hoor....en ik ben voor mijzelf de vitamine D vaak vergeten....8)
hahaha meike ligt in bed, die moet eigenlijk slapen maar die zit vanalles te zingen... poep, nee! niet poep! visje water, Nee! niet praten. Nee! meie niet slapen Nee! potje poesje neeeee! mmmmmuis jaaaaa!
Ja dat las ik al ergens, maar dat durf ik niet goed Ik haal er wel regelmatig wat af met een kammetje
Vitamine D geef ik niet in de zomer, dan zijn ze zoveel buiten. En meike hoefde in de winter niet omdat ze nog opvolgmelk drinkt. Zelfs slik ik wel femfit maar normaal gesproken neem ik ook geen vitamines...
nee dat is ook zo...alleen gaven ze bij ons op het cb aan dat ze dagelijks 10 druppels moeten hebben.....Seeger drinkt ook nog opvolgmelk...maar das maar 1 flesje per dag.
Meike zit helemaaal niet in de Nee-fase Nou het vloeien lijkt nu aardig over te gaan, het wordt nu bruin dus op hoop van zegen! Verder nog wel erg moe maar ik doe lekker rustig aan en niet te moeilijk oh stik boter vergeten... (en dat dus... vergeet alles en kan niet op woorden komen)
Hahahaha NEE NEE NEE NEE NEE....en als je vraagt...wil je een koekje? Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Ja! Hahahahaha....slimmerikken! Wat fijn dat het vloeien wat minder is......en idd lekker rustig aan doen. Hahahaha en een beetje vergeetachtig dus....hihi....
wie is onze mystery guest, doe je masker af en maak jezelf bekend! Of zit seeger weer achter zn laptoppie??
ja, dat advies is sinds deze winter veranderd, eerst waren het 5 druppels en nu 10... nou prima hoor maar dat is ook veranderd omdat kinderen veel minder buiten spelen dan vroeger en donkere kinderen maken het minder goed aan. Als het even kan zijn we de hele dag buiten. Deze winter ga ik het wel geven want dan is meike wel zo'n beetje van de melk af (Weet niet hoelang we het nog vergoed krijgen nl...) Meike krijgt sochtends een papfles en smiddags koude opvolgmelk bij het broodeten (ze krijgt nutrilon soya)