Je zou het haast denken Waarschijnlijk een dorstig mannetje...hierdoor ook al voor de 2e keer vandaag een poepexplosie8)
Sjees laat hem ff aan Elin uitleggen hoe dat moet! Ik heb Elin echt moeten helpen met poepen.... Volgens mij is ze nu al aan het lijnen voor die meeting met Gerodi!!! 8)
Whahahahahha, wat heb ik soms ook een monstertje van een dochter hè. Ik had haar in bed gelegd na de fles van 16.00 uur. Het bleef een kwartiertje ongeveer stil en ton ging ze huilen. Ik naar boven, uiteindelijk was ze stil, ik weer naar beneden...weer huilen. Dat herhaalde zich nog 2 keer. Net kom ik weer boven, ik doe de slaapkamerdeur open en ze is per direct stil. Kom ik bij de ledikant, ik aai haar over d'r bolletje en zeg dat ze lekker moet gaan slapen. Wat doet ze vervolgens....ze gaat me toch een partij naar me lachen . Nou en deze softie moeder kon dat natuurlijk niet weerstaan, dus nu ligt ze bij me .
Hahahahahah ze wilde je natuurlijk die roze koek laten verbranden....hihi....en als dank voor deze training gegeven door je dochter, mag ze nu lekker bij je liggen ahhahahahaha.... Wat een meissie!!
Hahaha die Ayla! Die weet jou wel in te pakken.. Ik mag niks zeggen hoor.. soms ligt Jayden me zo schattig aan te kijken, dat kan ik niet weerstaan. Jaaa! 2-0
Hahahaha, ja erg hè. Ze hebben ons nu al om hun kleine vingertjes gewonden. Ach nou boeiend hoor. Ze slaap normaal altijd hartstikke goed, dus deze week doen we ff lekker makkelijk.