ik eet bietensalade met een balletje gehakt...en gebakken aardappeltjes....pfff heb alleen geen zin om in de keuken te staan...
Wij hebben net risotto met kip, courgette en champignons op. Ik heb manlief de keuken ingestuurd terwijl ik voetbal keek (en Noa aan het voeden was)
Ik zou willen dat ik eens op mn eigen arm kon gaan liggen, moet uitzonderlijk lekker slapen, aangezien Gerodi in de box niet slaapt en op mn arm binnen 10sec.......
nee, hij heeft in zijn studententijd geleerd hoe hij chili con carne moet maken, dus als hij zegt....Schat ik kook vanavond....dan weet ik wat ik die avond krijg!!!
Hahaha, gelukkig is hij niet zo'n hele grote voetballiefhebber, maar wij hebben ook een open keuken, dus hij kon makkelijk mee luisteren en af en toe even komen kijken. En 't was gewoon uit ene pakje van Wereldgerechten. Als ik het kan, kan hij het ook!
Met dat pakkie zou ie hier wel een end komen, ben eerder benieuwd hoe mn keuken er na zijn kooksessie uit zou zien8)
De keuken is hier ook altijd wel een slagveld als Arco gekookt heeft, maar goed, meestal ruimt ie het ook zelf weer op...