haha grappig en dat gaat er ook zeker altijd in hoe vol hij ook zit qua gewoon eten dat hebben ze altijd snel door he wat toetjes zijn
Ik ben alweer uitgelezen...Ik kon me niet concentreren. Morgenochtend maar weer. Bbbrrrrr, ik had toch verteld dat ik een schimmelinfectie in mijn nagel had? Nou ik heb er dus medicijnen voor en het stukje nieuw gegroeide nagel ziet er geloof ik wel beter uit. Maar het stuk aangetaste nagel begint los te laten. Echt heel erg gatsie al zeg ik het zelf. Ik lak mijn nagel dus wel gewoon, want anders kan ik nu niet eens met slippertjes enzo over straat. Maar ik denk niet dat dat erg is, aangezien die medicijnen de schimmel van binnenuit bestrijden. Nou ja, misschien wel echt een bericht waar jullie helemaal niet op zitten te wachten, maar ik baal er zo van dat ik het toch ff kwijt wilde 8).
Tja heel eerlijk...ben blij dat ik net mijn laatste hap eten op heb! Hmm maar das idd wel balen....maar ligt nu alleen het aangetaste deel eraf of de hele nagel?
zo meiden, gisteren lukte het me niet om op het forum te komen, jullie? vandaag de hele dag buiten geweest, dus ook vanalles gemist... net lekker bij mn ouders gegeten, de kids in bed, dus nu weer even rust. hoe is het hier? ik ben er helemaal uit heb ik het idee... maar ik ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat. iedereen een lekkere dag gehad?
Hahahhaa, ja ik zei toch dat het gatsie was. Het is een gedeelte wat ik er af heb geknipt, ik ben dus niet helemaal nagelloos .
We zijn blij dat we nu weten hoe je nagel eruit ziet!! hahahaha HELP ik ga morgen beginnen met sporten! (dat is echt heeeeeeel lang geleden) Mn vriendinnetje (van dat kindje) vroeg of ik mee ga zumba'en. Lijkt me heel leuk, maar het is gelukkig maar 30C op het moment hahahaha.
Tja, ik dacht al: vast een bericht waar niemand op zit te wachten Wel leuk Zumba-en, maar idd wel behoorlijk hot hot hot om nu te gaan sporten.
Heel DAPPER!!!!! Ron en ik hebben ook een sportschool ontdekt hier....maar daar blijft het voorlopig nog even bij hahaha
Ach, moet toch een keer gaan beginnen en gister in mn bikini op de boot.......... Met di weer gewoon dubbele kilo's! Wonder, goed man dat je 'm ontdekt hebt hahahaha