Ah wat sneu dat ze zich er zo tegen verzet....lijkt me idd heel moeilijk. Maar wel fijn dat de behandelingen van de chiropractor aan lijken te slaan.....
Hallo!!!!! Hoe is het hier?? Wel bijgelezen maar het is zo warm dat mijn hersenen, of is het hersens??, nou ja die dingen in mijn hoofd niks meer opslaan. Nog steeds bezig met cursus maar zag gisteravond een vacature op internet staan via een uitzendbureau voor telefoniste voor 22 uur hier niet al te ver vandaan (half uurtje met de auto) dus gesolliciteerd en moet morgen terug bellen. Als het wat wordt is het per direct dus allemaal even duimen want dan is het Doeiiiiiiiiiiiiiiii saaie cursus!!!! Verder weinig bijzonders eigenlijk. Surf, hoe is het nu met Kasper? Wonder, hoe is het met Elin? CM, geen zorgen over de bv maken tijdens de vakantie, ik weet makkelijker gezegd dan gedaan, komt helemaal goed!! Ladyz, ontaarde moeder die je bent. Jij een beetje bootje varen en arme Gtje maar bij je moeder laten. Grapje!!!! Mermaid, hoe is het nu met Ayla?? Uhmmmm....... nou ja die tijdelijke memory boost is weer uitgewerkt.
Lijkt me moeilijk dat ze zich zo verzet maar gelukkig zien jullie vooruitgang van de chiropractor! Hopelijk binnenkort helemaal goed en ook geen verzet meer!!
Ja echt......zon snelwandelaar met kinderwagen....geen gezicht! Hahaha..... Met Elin was het vanmorgen prut...maar in de loop van de middag ging het wel beter....het laaste flesje was weer wat minder...maar ze heeft iig vocht binnen! En goeie plasluiers!!
Ja dat vond ik dus ook...ja moest nog wel een deur door voor het echte werk...maar het idee dat daarachter dus zeg maar.....lijken liggen! IEHHHHH Het was er zeker rustig!!!! Heel doods....
noouuuuuuu....... nog 1 keertje, als het dan weer niet lukt dan vertel ik gewoon niet meer dat ik heb gesolliciteerd
@ Ingrid: Oh, dat zou natuurlijk helemaal super zijn als je daar zou worden aangenomen. Ik ga zeker voor je duimen! Met Ayla gaat het wel weer wat beter. Ze is nu al wel de hele avond aan het jengelen, maar dat komt gewoon omdat ze zichzelf wakker aan het houden is terwijl ze wel hartstikke moe is. Eigenwijs mormeltje . Verder ging het vandaag wel redelijk. Ze heeft alleen na de ochtenfles in haar bedje geslapen en verder alleen op mijn arm. Maar ze heeft iig weer wat geslapen overdag, daar ben ik al hartstikke blij mee.
Ja....jongens ik wil even tot mezelf komen in een rustige en vooral koele kamer...enig idee waar ik dan moet zijn? Wahahahahaha....GATVER!
Hahaha ja idd.... Maar dat ziekenhuis klopt gewoon niet....ik dacht dat we op de begane grond waren....want de lift gaf dat aan.....en dat klopte dus ook alleen was de uitgang een level hoger....snappen jullie hem nog? Iig denk ik dat zelfs een echte padvinder nog in het mortuarium was uitgekomen!