Janne: gooi het eruit meis !!! Frusti dagje moet je ook inlassen.. Hier geen last van veel visite.. Alsof een tweede niet zo boeiend meer is?? Demi is nog steeds een stille Willy op school maar hopelijk wordt het beter als ze 2 dagen gaat.. Vanmorgen was E al overstuur toen ze hoorde dat ze naar school ging maar toen ik wegginng gelukkig geen tranen... Hmmm toch die rare beesten even googlen ?? Ikheid: hahahhaha you go girl !!!! Justin uit bed gehaald, luier verschoond en op schoot gelegd maar hij slaapt gewoon door ..??
Haha Ikheid ik moet echt lachen om je actie in de supermarkt, sorry. Wel goed dat je het zo gezegd hebt! Ik ben soms echt te lief geloof ik. Ik word ook een beetje moe van mijn schoonouders die als vliegen op de stroop op Eva afkomen en haar bijna belagen. Ik ben daar geloof ik een beetje allergisch voor. En dan is er ook nog een soort strijd wie haar wanneer vast mag houden en hoe lang etc. BAH :x Daar doe ik echt NIET aan mee, als ik dat merk krijg ik de neiging om Eva helemaal alleen bij mij te houden en samen met haar buiten te gaan wandelen ofzo.
Ik heb nog een beetje jbpm, dacht anders doe ik eerst dat erdoor, wordt het ook iets zwaarder. Anders ga ik wel even bellen..
Ikheid: whahaha wat een goeie! Ik heb al de neiging om voor de wagen te gaan staan als ze weer ongegeneert in de wagen zitten te kijken en dan met elkaar erover te praten, net ofdat ik geen oren heb.....
WIj hebben trouwens ook avonden voor onszelf vastgelegdf in de agenda. 2 door de weeks, maar 1 daarvan sport mijn man en ik heb dan gym... Dus die telt niet echt. Maar ja, ik ben ook ewl blij als het bezoek gewoon eindelijk geweest is. Alleen nu komt ook ons sociale leven weer op gang dat wij bzeoekjes gaan brengen bij vrienden enzo. Maar iedereen wil dan dat we bij ze langskomen met Eva, maar ik ga nu echt niet een drukke periode ervan maken waarin we een soort omgekeerde kraambezoekjes doen, namelijk met de new born bij iedereen snel op bezoek. En helemaal niet tien keer, zoals dus bij schoonouders. Sorry, ik vind hun vandaag ook even niet zo lief.
Hallo!!! LZ, ik denk dat hij nog een niet verzadigd gevoel heeft omdat hij zijn fles zo snel leeg heeft. Misschien kun je kijken of je hem op de een of andere manier langer over zijn fles kunt laten doen. Lijkt me zo moeilijk gisteren voor iedereen maar vooral voor jullie vrienden. Heel veel sterkte nogmaals! Kraamvisite, hier ook nog steeds en we moeten ook nog op kraamvisite maar dat moesten we dus zo plannen op de dag dat we zelf geen kraamvisite kregen. Hier komt er trouwens niemand zomaar aan Milan, zelfs niet als hij wakker ligt te zijn in de box. Dan gaan ze wel bij de box staan en tegen hem aan kletsen maar aanraken niet. Bij Julian ook geen last van gehad, moet wel zeggen dat wij bij alletwee heel makkelijk zijn/waren met het laten vasthouden. Mirjam, ben je soms eerst altijd aan het springen voor je de borst geeft zodat er slagroom uitkomt ofzo??!! Hij groeid echt goed hoor!! Marijn, kan het me wel voorstellen van je vrienden maar kan het me ook wel voorstellen van jou. Ben het met Ikheid eens, als het echte vrienden zijn dan begrijpen ze het wel en wachten ze wel tot je erzelf aan toe bent! Verder weet ik even niks meer. Hier ligt alles te slapen, Julian boven op bed, Milan in de wandelwagenbak, Roeland op de bank en de honden verspreid door de woonkamer. Lekker rustig dus. Huis is ook weer helemaal schoon voor zolang het duurt en ben aan het wachten op mijn pakketjes die als het goed is alletwee gisteren zijn verstuurd dus zouden, dacht ik, vandaag bezorgd moeten worden. De nacht was ook lekker, Julian heeft bij ons geslapen want hij was nog heel lang wakker door de warmte en om kwart voor negen schrok ik wakker dus flesje klaargemaakt, Milan wakker gemaakt en de fles gegeven en toen ik daar mee klaar was, was Jullian ook net wakker geworden.
Ik ben wonderbaarlijk genoeg veel makkelijker dan ik dacht... Gisteren heeft ze bij iedereen in de armen gelegen sta er wel als KraKras bij te loeren maar ze vond het zelf ook heel leuk. En als ze in dr bedje komen kijken staat ze ook heel blij te grijnzen. Alleen het supermarkt personeel gaat mij ook inderdaad te ver...
owww zo'n schoonvader heb ik ook. Julian is wat dat betrefd echt een super kind, die zegt gewoon nee en loopt gewoon langs hem heen en gaat op zoek naar speelgoed hahahaha. Ons nichtje gaat altijd heel hard gillen en huilen als mijn sv weer eens op d'r afkomt gestormd dus die maakt ook wel goed duidelijk wat ze ervan vind en Milan doet nu nog niks maar dat zal ook nog wel komen.
Ik ben ook makkelijker dan ik dacht, maar ik wil eigenlijk niet dat iedereen haar kusejs gaat zitten geven en kroelen enzo. Bovendien gaat ze dan naar iedereens parfum stinken en dat vind ik echt niet leuk. Maari k kan toch niet zeggen 'nee, niet knuffelen met mijn kind' ofzo?! En ik vind jullie nog wel lief hoor
Nou ik ga ff beetje leuke kleren aandoen want we gaan zo naar mn vriends zn werk de kleine laten zien.... En daarna op visite. We willen dr ff uit dus gezegd dat wij naar hun komen ipv andersom. Ben nu al moe. Net een fles gekolfd en de hele timing loopt weer kut... Zeven uur moet ze eten, zes uur zijn we op zijn werk en om acht uur bij de visite...Grrrrr
Vind ik ook moeilijk om nee te zeggen als ze helemaal vertederd zijn...En ik merk gewoon dat Tara er weinig problemen mee heeft die vind het wel leuk geloof ik.
Hmmm sommige zijn er dus makkelijker in en andere weer niet. MIJ MIJ MIJ (die zeemeeuwen uit de film de kleine zeemeermin) Ja Jayden is MIJ(N) kind en daar blijf je vanaf.. Nu overkomt het me niet meer, ik straal het uit denk ik ' Pas op! Hier komen we; mama met zoon.. En je blijft er van af!' Hahaha! Pffff ik weet het ff niet meer wat er allemaal gezegd is.. jullie gaan zo snel!
Ik denk dat Eva het niet leuk vindt maar dat komt gewoon omdat ik dat vind hahaha. He, succes met de bezoekjes en de melk! kun je niet op je vriend zijn werk voeden? Of in de auto naar het bezoek zoet houden en bij het bezoek meteen voeden?
Ann: wat een K-timing zeg.. Hoe ga je dat doen om 7 uur voeden? (Sorry, hier schiet je niks mee op..)
Ingrid: och arme schoonvader.. hahaha! Maar hij heeft het zelf niet door dat alle kids voor 'm wegrennen? Wat een slapend huishouden! Lekker ff van genieten dan! LZ: ja probeer dat eerst ff.. En anders gewoon gaan bellen.
hahaha was je in je vorige leven een zeemeeuw Moet wel zeggen dat als mensen gewoon zomaar aan ze zouden komen ik er ook wel wat van zou zeggen maar ja als ik aan mensen vraag of ze hem even vast willen houden dan kan ik er moeilijk wat van gaan zeggen
nee blijkbaar is hij niet zo slim of hij wil het gewoon niet door hebben Ik zeg ook altijd tegen iedereen dat ze Julian gewoon moeten laten, dan komt hij vanzelf wel maar blijkbaar vind hij dat moeilijk.
He ik ga mijn frustraties botvieren op de aardappels die nu geschild kunnen worden want het beest is verdwenen en ik vertel mezelf heel hard dat hij naar buiten is gevlogen en niet verder naar binnen.... FIjne avond, tot later! X
zo net even n aar buiten geweest en vandaag weer voor het eerst alleen geweest sinds maandag het ging opzich goed