Hahaha, een wc-trauma . Ik vind de wc schoonmaken nooit zo erg, maar ik doe ook niet al te moeilijk hoor. Ik gebruik van die schoonmaakdoekjes en dus niet een emmer sop. En de binnenkant doe ik gewoon met van dat speciale wc-schoonmaakspul en bleek.
ik ben alleen nog maar op visite geweest bij mn nichtje die was 2 geworden tijdens onze vakantie, en geluncht en thijmen naar bed gebracht en nu kasper aan het voeden... en de vaatwasser ingeruimd... verder nog niets...
nu doet de schoonmaakster de wc, maar ik deed ook altijd met bleek en een doekje over de buitenkant, geen emmers enzo, zo'n gedoe!
Ja, idd een gedoe. En voor mijn gevoel zit je dan heel de tijd met je handen in van dat vieze water en maak je dus ook met dat vieze water de wc schoon, waardoor het dus helemaal niet schoon wordt. Met die doekjes gebruik ik voor elk onderdeel van de wc (dus stortbak, bril, pot etc.) een apart, schoon doekje.
Hahaha ik sta altijd wel met een emmer de plee te doen. Maar van het schoonst naar het minst schone, dus volgens mij ben je dan best bacterieproof Actief hoor Kris! Hier alleen gestofzuigd, verder niks. Moet nog allemaal formulieren invullen voor regeldingen en ik moet echt het gastouderbureau nog een keer bellen maar ik hou echt niet van bellen. Maarrrr Eva slaapt net dus ik ga het nu doen, dan heb ik in elk geval geen kans op babygehuil op de achtergrond Surf, leuk van Kasper! Klinkt wel actief en beweeglijk. Dat 180 graden draaien klinkt bekend Kun je omdraaien nog stimuleren ofzo of doen ze dat vanzelf een keer? Ok, NU bellen dus
gelukkig maar!!! je laat het gewoon eerst onwijs vies worden en dan zie je vanzelf waar je geweest bent....HEEL SLIM!
Hahahahhahahahahaha.......ja je vraagt er zelf om.....eerst zeggen dat je precies kunt zien waar je geweest bent met de dweil en dan ook nog vertellen dat je geen emmer hebt!! WOEHHAHAHAHAHAHA ga ik weer!!!!
ik deil vanuit de gootsteen, mijn leifheit past niet in een emmer En ik mis ook echt geen emmer..... dat is zooooo 1990
Hahahahahhahahahahhahaha......en dan wring je de dweil uit met je handen? Daar bestaan onwijs handige leifheit emmers voor!
Ik heb deze dweil en die maak ik dus steeds schoon onder de kraan en dan uitwringen. Ik vind die emmers zulke ondingen en met 2 honden vind ik het prettiger om mn dweil goed uit te spoelen, snap et vous??