Gelukkig maar....pfff die klant zal ook echt doodsangsten hebben uitgestaan zeg! Heel goed dat je meteen het geld hebt gegeven...
Voor mij wel herkenbaar iig. Ayla gaat eigenlijk alleen na de laatste fles zonder protest slapen. Alle andere slaapjes moet ik wel minstens 1x, maar meestal vaker, naar boven om haar weer stil te krijgen. Ik heb ook geen flauw idee waar dat aan ligt, want ik weet dan zeker dat ze moe is.
ik herken het wel mirjam lotte vertikt het in haar bed in slaap te vallen. ik kan haar pas in bed leggen als ze slaapt. overdag slaapt ze dus soms ook in de kinderwagenbak gewoon beneden bij mij. maja das niet echt goed dus als iemand goed tips heeft alles is welkom
Ik breng Elin meestal na zon anderhalfuur beneden weer naar bed. Maar ik baker haar wel in ....anders wordt ze ook weer na een half uur wakker. Veel kindjes hebben het idd wel nodig om in slaap te komen....de een 5 minuten...de ander idd een kwartier. Ik zou hem zelf ook laten liggen als hij na een half uur weer wakker wordt...dan weet hij op een gegeven moment ook dat hij moet slapen.. Tis een gezelligheidsdier....bang dat hij wat mist als hij boven is...haha
Ja, beetje jammer alleen dat ik vergat op de overvalknop te drukken . Gelukkig had een collega die achterin het pand en uit het zicht van de overvaller was wel de geest had om dat te doen.
Nou ik vind het wel knap dat je zo gehandeld hebt....wat als je het geld niet snel genoeg gegeven had? Pffffff ....
Oh 'gelukkig' is het herkenbaar... Ja 's avonds is hier ook geen probleem, gek genoeg... meestal protesteert hij helemaal niet en soms moet ik er 1 x naar toe ... hmmmm wat zou het kunnen zijn Pamsie: Hier ligt hij soms ook in de kinderwagenbak, of zoals gisteren wilde we zwemmen maar ik had geen zin om vanuit het zwembad telkens weer afdrogen-naarboven-naar beneden-zwemmen-afdrogen dus heb ik hem in de maxi cosi bij het zwembad gezet, even eruit, speentje geven en PLONS weer erin haha Wonder: maar als hij na een half uur wakker wordt is hij echt niet meer stil te krijgen... hij drinkt ook nog om de 2-2,5 uur dus als hij drinkt, 1,5 uur wakker is, dan een kwartier nodig om in slaap te komen en een half uurtje slaapt is het voor hem alweer etenstijd
Ik ga morgen eens beginnen met de ochtendvoeding fles geven, dan zal hij vast wel honger hebben en hem misschien wel leegdrinken.. kijken hoe lang hij er dan tussen laat.. Als hij om 11uur de borst heeft gehad drinkt hij om 1330 maar 100ml... zou de fles dan toch echt voedzamer zijn dan de bv (in mijn geval dan) en dat hij daarom zo vaak nog drinkt ... ?
Waar zijn jullie nou ineens ??? zit ik een x achter de computer .... praten jullie niet meer tegen me ?? 8)
hey sorry zit gelijk ff nieuw singstar- liedjes te kopen ik zou idd kijken hoe hij het doet als je s'morgens een fv geeft!!
lotte dronk ook nog heel veel. maar ik bleek niet genoeg voor 1 voeding aan te maken. daardoor kwam ze om de 2 uur al. uiteindelijk was het voor haar beter om over te stappen op de fles.
Grrrrrr nou is hij alweer wakker !!!!! Blijven lachen Ik wacht 5 minuutjes dan ga ik naar hem toe ... kijken of hij weer in slaap valt... hij heeft nou om 1 uur gedronken dus hij kan best nog een half uurtje wachten ...
ja dat idee heb ik soms ook ... als hij dan na 2 / 2,5 uur weer komt voelen ze nog zo leeg en slap aan dat ik denk 'daar kan nooit melk inzitten' ... maar als ik dan vraag aan bv-mensen zegt iedereen 'regeldagen, hoort bij de leeftijd, gewoon op verzoek blijven voeden' maar ik heb gewoon het idee dat hij niet genoeg krijgt... tenminste per voeding dan in totaal wel hahahah
nou hij krijst dus ik ga er maar heen, en dan komt m'n vriend thuis en gaan we pakken om naar huis te gaan.... boehoe Ciao ciao bella's !! xx
hmmmmmmm ja dat schiet inderdaad niet op!!! Ehmmmm misschien is inbakeren toch ook iets voor hem...dat hij wat dieper slaapt! Wat ook niet opschiet is de fles van Elin....ze weigert hem weer!! GRRRRRRRRrr ik word er niet goed van! Ze heeft nu pas 190 op vandaag!
ja en dan kom je boven sta ik met m'n oor tegen de deur is het weer stil..... grrrrr hij heeft z'n eigen work-out programma voor me bedacht
daar zijn we juist mee gestopt omdat hij eruit was gegroeid (of gescheurd haha) hmmm dat schiet ook niet op dus.. geef je nu bv via de fles of fv ??