@mermaid: fijn dat het eindelijk gelukt is met de ww-aanvraag @caromama: fijne vakantie!! we gaan jou ook missen hoor @ka: lekker zwemmen morgen met elisa! leuk @wonder: jeetje balen dat het waarschijnelijk kma is. maar wel fijn dat ze nu weten wat het is. @lz: was het leuk op zumba?? @ingrid: knap hoor! in het engels solliciteren.
eetje wat balen zeg!! Ik kan me voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent en graag ergens wil blijven....
Ik ben terug! Met een enorm rood hoofd hahahaha Zondag ga ik weer!! Knap he!! Wonder: wat zielig voor Elin... Hoop dat ze die aardappels snel gaat eten... Mermaid: Gelukkig aanvraag klaar! Caro: heel veel plezier!!
Wow wat lekker zeg!! Ging het goed? En zondag alweer? YOU GO GIRL!!!! Ja ik hoop dat Elin die aardappels idd snel gaat eten...en anders water....krijgt ze vanzelf wel honger!
Caromama: een hele fijne vakantie !!!! Geniet ervan! En maak je niet te druk over de BV, je hebt al een paar dagen aan de warmte kunnen wennen.. Wij gaan jou ook missen en stiekem ben ik wel een beetje jaloers.. Badje oplossing !!! Een ouderwetse teil !! Justin is ook al te groot voor het badje en gaat vaak in het grote bad of mee onder de douche maar we hebben ook een teil waar m'n vriend en zwager vroeger nog ingezeten hebben, hij is al 35 jaar oud, misschien wel ouder. Weet niet waar je hem kan kopen maar misschien op mp ?? Je doet er heel lang mee want Demi zit er nog steeds in.
jee ik ben blij eindelijk me pakketje binnen voor me eigen bedrijf ga een webwinkel op strarten in sieraden. met de nadruk op pandora style en alles wat daar op past
LZ zeker knap !! Ik wil ook sporten .. Demi is echt loei en loeiheet !! Ze werd rond 4en wakker en was al wat warm maar sinds een uur of 7 is ze loeiheet en suf.. Ze ging zelfs zonder protest, of ook maar te kletsen, slapen.. Heb dr temp niet gemeten omdat ik haar niet onnodig wilde pesten daarmee maar maak me nu toch wel zorgen .. Misschien was het zwemmen toch wel te koud voor haar ..
haha ja tuurlijk ik had de spullen bestelt bij de groothandel en ze hadden me een levertijd van 2 weken belooft maar het zijn er 5 geworden :S vandaar dat ik nu blij ben dat het er is. maar goed ik ga het van de week allemaal maken en dan online plaatsen. ( website is al gebouwd alleen nog niet actief gezet) en dan plaats ik hier even een link
Mirjam thanks voor de tip! Zal eens op mp kijken. Wat zielig voor Demi! Hopelijk is ze morgen weer de oude. Pamsie, wat leuk een eigen webwinkel! Ben benieuwd naar je site!
Heb ik gedaan maar dat is echt super heet !! Bij welke temp moet je je zorgen gaan maken ?? Ze drinkt wel gelukkig en verder niet spugen ofzo .. Maar ze is zo weinig ziek, laatste x was een jaar geleden, dat ik me snel zorgen maak