Ik zou haar toch gewoon ff tempen....en temp van boven de 38,5 wordt bij kinderen gezien als koorts. Edit: goed drinken is een goed teken en belangrijk als ze echt koorts blijkt te hebben.
Pamsie: wat leuk! Zumba is heel leuk, maar best wel zwaar. Het is geen huisvrouwengym..hahaha En ik was de enige die dus nog nooit zumba had gedaan.... Die andere gaan vrijdag alweer, maar dat is me net even iets te veel van het goede. Jump even onder de douche!
ik zit nu op rtl4 te kijken en vraag me af of Froukje nu weer zwanger is of dat het een herhaling is...
Thnx voor jullie antwoorden ! Ik zal straks even proberen met een oor thermometer als ze diep slaapt. Pamsie: wat gaaf !! Ik ben ook benieuwd !! Ladyzorra: dus voor een ongetrainde uitgezakte huisvrouw als ik is het niks ??
Wat dacht je van mij, kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst gesport heb.... Denk dat je het heel leuk zal vinden
Ben ik weer!! Ik wil ook zumbaen!!!!! Nu nog een slachtoffer vinden wat met me mee wil anders moet ik alleen voor lul staan hahaha. Ladyz, respect voor jou!! Mirjam, als je je zorgen maakt gewoon de hap opbellen!!! Beter 100x te vaak dan 1x te weinig en is ook beter voor je eigen gemoedsrust.
Hahahaha ik was even googlen omdat ik ging twijfelen trouwens die nikki plessen gezien in 1 of ander blaadje !! Dat was een week na de bevalling, superslank, zongebruind, zonder wallen in een mini spijkerbroekje !! maar ja visagie doet een hoop hè haha wel een supergave kinderwagen, zo'n ouderwetse
Ja, ik wil ook met iemand, maar heb ook niemand om mee te gaan. Jammer dat we zo ver uit elkaar wonen.
Mirjam: check even mn instructrice, 24 jaar, dan voel je je dus echt een uitgezakte huisvrouw..... Dojo Burning Heart Zumba