Nou.......nog even niet Het zou je gebeuren.... Net Gerodi in de tummy tub gedaan, denk ineens: he had toch geen speeltjes erin gedaan. Zit ie te poepen8)
nou roeland is de autostoel van Julian weer in zijn auto aan het zetten aangezien er vandaag van alles mee moet naar de visite dus ik denk dat hij zo weg wil en ik moet natuurlijk nog douchen, Milan andere kleren aan, Julian nog schoonmaken en andere kleren aan want die heeft in de tuin gespeeld. Die zal zo wel weer balen dat het niet snel genoeg gaat hahaaha
ook handig trouwens, zag ik vandaag een baan staan op een vacaturesite. Hele leuke baan, 28 uur, uitdaging enz. staat erbij ga naar onze site voor het sollicitatieformulier. Ik braaf naar de site staat de hele vacature er niet eens op Morgen maar weer kijken en anders maandag bellen.
ja en mijn smoes voor waarom ik nog niet gedouched ben enzo is: straks kwamen ze met de pakketjes aan de deur en stond ik te douchen en hoorde jij de bel niet omdat je buiten was
nu is de bel niet horen wel mogelijk maar we hebben nog 3 extra bellen (honden) die je niet kan missen. Zelfs de mensen aan het begin van de straat weten wanneer bij ons de deurbel gaat
Hij moet zo langzamerhand denken dat er een gouden berg in zit, zoals jij op die pakketjes zit hahahaha
Hier ook 2 extra..Moet ook zeggen dat ik de echte deurbel ook vaak niet hoor, maar dan reageer op de honden. Jammer alleen dat ze ook vaak voor spek en bonen blaffen8)
hahaha ja idd en we hebben hier ook nog een spuit elf die tien minuten later nog een keer begint te blaffen
Niks is erger dan nieuwschierige mannen (oja wel: zieke mannen), die van mij gaat rond sinterklaas ook altijd op onderzoek uit, 36 jaar en net een klein kind
hahahahaa hier hetzelfde met kadootjes onder de kerstboom, tegen de tijd dat het kerst is zijn de kadootjes al in gebruik
oke ik ga douchen want meneer wil weg anders mist hij straks de tweede wedstrijd van vandaag van het wk ook nog