APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Kris: succes met het huishouden! Heerlijk zeg zo'n goede n8!

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Zo das al heel wat !!! Je hebt me aangestoken: heb al gestofzuigd en de wc gedaan !! En net 90ml gekolfd !!!! Jeee ik ga er gewoon voor !!

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo.. ik ga ook ff wat doen hier, allereerst Jayden ff op bed leggen, die is net in slaap gevallen in de box, dus kan ik 'm mooi overleggen.

En dames.. ik woog op de laatste dag van de zwangerschap 85 kilo (!!!) en ik ben op de weegschaal gaan staan en ik weeg nu nog maar 62 kilo (!!!), ik durfde eerst niet, was bang dat er nog niet veel af was, maar ik hoef nu nog maar 7 kilo af te vallen en dan weeg ik weer 55 kilo, zoals voorheen!
    Ben zooooooo blij!!!

Zo nu ben ik echt ff wat doen, tot laterrrrr!

X

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goed bezig Mirjam!!!

Nu ben ik echt ff wat doen ;)

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Super Ikheid !! Als ik de foto's op je Hyves zie en dan de foto's van toen je nog zwanger was zie je pas hoeveel vocht je vasthield !!

Kris; went snel hè die nachten !! Succes met het huishouden ;)
    Justin woog vrijdag 7260 ! Nu vast 8 kilo haha

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden
    ik mag het nu wel zeggen na een week!!
    Thobias slaapt door:D
    af en toe een nachtje dat hij onrustig is maar hij slaapt echt door nu :D
    precies weer 2.5 maand net als zijn grote zus
    ik ben net wakker:p want noa sliep lekker uit en thobias wel al de fles gegeven

heb ik wat gemist ???
    het zal namelijk best veel zijn wat ik moet bij lezen ben het hele weekend niet geweest
    owja ik ga vanavond even lekker sporten:D
    ik voel me trouwens echt goed:D

7. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Gaat dat, met de borstvoeding...? In dat geval ga ik de knoflook ook weer eens uit de kast halen (niet nu hoor, eerst effe een bakkie yoghurt...)

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, hier moest ik smakelijk om lachen!:D

9. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    ....en hier sluit ik mij helemaal bij aan...;)
    Heb wel alles teruggelezen hoor en ben het helemaal met ikheid eens :p
    Mijn wereldreis is heel soepeltjes verlopen! Ga ik vaker doen. Ik had de doek en de wagen mee en Fiene sliep lekker toen we gingen. Ik nam de trein van spoor 1, dan hoef je niet ondergronds (geen trappen), dus dat begon al goed en ook alle overstappen, liften, roltrappen gingen super. Wat een bekijks heb je dan ineens met een baby en zeker in je eentje, hoe vaak ik wel niet heb gehoord hoe dapper ze me vonden...vond het eigenlijk een beetje overdreven.
    In Amersfoort stond vriendlief ook op t station (had gewerkt in driebergen) en zijn we samen verder gelopen. Grappig, als we samen lopen MOET hij altijd achter de wagen lopen, stukje trots denk ik, wel lief! Het feest was midden in het Randenbroekerbos, hele mooie lokatie en de zon scheen, er was live muziek, ik heb gedanst, gezongen en mijn eerste wijntje gedronken (sorry Fiene...) en veel gekletst met leuke mensen. Mijn sociale vaardigheden blijken nog best aanwezig... Dus me zorgen gemaakt om niets!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

JALOERS!!!! Ik weeg nog 68,5 :$. Er is bij mij pas 8,5 kilo af...

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Zo, jij bent ook goed bezig!

@ TM: Meisje, wat fijn dat je je zo goed voelt. Ik ben blij voor je. SMAK!

@ Marijn: Hahaha, ik dacht al “lekker hoor wat knoflook om 09.30 uur ’s morgens” :p. Wat lekker dat het allemaal zo goed gegaan is met de trein.

@ Voetbal: Gaan jullie trouwens kijken vanmiddag? Ik word eigenlijk altijd heel zenuwachtig en opgefokt als het NL elftal moet spelen, dus misschien dat ik wel gewoon even lekker ga wandelen. Is ook weer beter voor de calorieënverbranding ;).

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Wonder, en hoe vonden de kids papa's nieuwe coupe? Herkenden ze hem nog? Mijn vader had vroeger een baard en toen hij hem afschoor was ik een jaar of 4. Ik wilde toen een week lang echt niets van mijn vader weten, want ik dacht dat het zijn broer was (die leek als twee druppels water op mijn vader, maar dan zonder baard!)

@ Mirjam, Noa heeft ook altijd koude handjes, maar de rest is wel lekker warm. Ze slaapt ook aan de raamkant en ons raam staat op een heel klein kiertje 'snachts.
    Ben jij nog niet op nacontrole geweest???

@ Mermaid,kop op meid, het komt uiteindelijk vast wel goed met dat afvallen. Vergeet niet dat je lichaam nog aan het herstellen is en er nog allerlei hormonen door je lichaam razen. Die kunnen ook invloed hebben op het afvallen! En ik vond jou met megabuik al hartstikke slank, dus volgens mij zou ik je figuurtje nu ook al benijden!

@ Marijn, wat fijn dat je wereldreis zo goed ging en leuk dat je je zo vermaakt hebt op het feestje! Doet je goed he, om af en toe weer even onder de mensen te zijn! Wij hebben vrijdagavond een feestje bij vrienden en heb er nu al zo'n zin in!

@ Ikheid, lekker zeg dat je al zoveel bent afgevallen. Je had natuurlijk ook wel erg veel vocht, toch?

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

dankje ik heb ook echt het gevoel dat de pillen wat doen
    alleen het is hier nu een halve ziekenboeg
    ik ben verkouden
    noa is verkouden
    thobias is verkouden

maar dat mag de pret niet drukken

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Vocht was ongeveer 10 kilo.. Dus al 13 kilo vet kwijt!

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja hier een meisje met ijsklompjes... meike had dat ook dus tsja... lekker hoor met borstvoeding :$ van die ijsklopjes op je buik... brrr maar zolang het nekje lekker warm voelt is het ok.

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

GOD-NON-DE-JU!!!

Manlief had de Nuna Leaf besteld, een heel gaaf wiegstoeltje! Met blauwe en gele accenten.. Krijgen we hem net binnen, is het met roze!!! Godsamme zeg! Je wil niet weten hoe chago ik ben nu..

(gaat maar weer verder met het huishouden..)

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Ja, idd goed insmeren tegen de zon...hahah...ja en jullie hebben gelijk hoor...een kaalgeschoren man is veel sexier dan een kalende man. Ik zei gister tegen hem....pas maar op dat de vogels geen eieren gaan leggen op je kop...tis net een vogelnestje!:D Nou toen was de tondeuse snel beneden!

@Mirjam: ja ik herken het vochtverlies wel...zelfde kleur etc. Ik zou het wel melden bij de nacontrole..en even goed in de gaten houden. Ik heb mijn gyn. afgelopen week gesproken en zij vond het in mijn geval niet positief klinken. Ik moet dan ook weer terug.

@Mermaid: wat balen dat Sonja nog niet aanslaat, komt snel genoeg hoor. Ik durf te wedden na al het werk dat jij vanochtend verzet hebt er weer wat af is!;)

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    :$ Wat irriant!!!!! :x

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    door borstvoeding hou je vocht vast... helaas

Maar idd een kale is aantrekkelijker dan een kalende... mijn vader werd ook vroeg kaal dus die ging al snel scheren. Ik zat op dezelfde middelbare school als waar mijn vader werkte en we hadden daar een schoonmaakster die wel een oogje op mn vader had... die dacht dat ie vrijgezel was maar ze was hevig teleurgesteld toen ik zei dat het mijn vader was :D. Mijn broertje wordt ook al kaal (21) maar dat ziet er idd dom uit...

femke wordt ook kaal, achter op haar hoofd...

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ben vanochtend naar het CB geweest voor de eerste prikjes. Wat een coole chick heb ik toch! Heel eventjes maar gehuild! Verder was alles goed. Ze was nu wel goed aangekomen, 300 gram in 1 1/2 week. Ze gaven aan dat ik eventueel het JBPM zou kunnen blijven geven, maar ik heb zelf niet het idee dat het echt helpt. Dus weet nu eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Nou, ik kijk het nog even aan en anders ga ik een keer naar de huisarts.

Ze woog nu dus 5030 en is 59 cm. En joehoe, vandaag precies 2 maanden oud!! :p

Deel Deze Pagina