APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ggggrrr, daar zou ik echt WOEST van worden :x. Kan je er weer achteraan om de goeie alsnog te krijgen.

En wat geinig dat je god-non-de-ju zegt, dat zei mijn vader vroeger ook altijd en verder hoor ik het eigenlijk nooit iemand zeggen.

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ TM, wat fijn dat je je beter voelt. Wel balen dat iedereen verkouden is bij jullie! Maar ja, dan ben je err hopelijk dalijk wel in één keer vanaf.

@ Ikheid, balen van dat wipstoeltje! Is trouwens inderdaad wel een hele gave, ik had hem laatst zien staan bij de babywinkel.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben er weer vandoor. Nog wat in huis doen en zo Ayla lekker badderen.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahah Mermaid.. Godnondeju heb ik van mijn ouders..

Maar idd erg IRRI!!! En het pakket komt ook nog uit UK! Dus ik heb ze al een erge pissed-off mail gestuurd! Dat ze het maar oplossen en zorgen dat de juiste kleur hier a.s.a.p. is!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hier ook nog maar 10kg eraf hoor... nog iig 10kg te gaan... maar ik weeg 74kg ;) moest van de week verdorie een broek maat 42 kopen terwijl met die 10kg eraf ik als het goed is weer in 38 zit...
    maar goed, borstvoeding enz helpt ook niet mee natuurlijk... helemaal niet voor die voorgevel :$, moest een bikinitopje maat XL kopen anders pasten ze er niet in...

als het uitkomt ga ik vanavond zwemmen, paar baantjes trekken, lekker :D
    en dat eerst een paar maandagavonden, en wanneer femke naar de creche gaat vanaf 1 juli wil ik ook op woensdag of donderdag baantje trekken.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zo, kindjes worden nu ook wakker ;) Femke heeft eindelijk weer 2 nachten doorgeslapen.

moet vanmiddag om 15:20 bij de huisarts zijn. weer de hele nacht krampen gehad, en na dat rare stuk kipfilet van gisteren en vorige week een hele sloot bloed - had erg kramp, ging me verschonen, nieuwe tampon in en na een half uur was ik compleet doorgelekt, kramp was wel over. Ik ben het zat en manlief vind dat er maar een echo gemaakt moet worden...
    Nou ja het is iig vlak na het voetbal maar mis toch de laatste minuutjes waarschijnlijk... ach ze spelen niet tegen duitsland, dat scheelt :D

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jaa ik ga morgen ook weer zwemmen :) en thobias gaat nu ook mee zwemmen ben benieuwd:)

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik weeg op dit moment minder dan voor mijn zwangerschap....:(:$ Klinkt relaxt, maar vind ik het niet.....ben toch ook bang dat er nog wat zit te modderen in mijn buik.....

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Tm: fijn dat je je beter voelt zeg, heerlijk !

Caro: jeeeuujjj aangekomen :D stoere dame hoor die Noa !

Napoleon: bij mij vliegt het er juist af door de BV, hou ook geen vocht vast... Lekker doorslapen !! Ik wil ook !!

Ikheid: lekker irritant zeg !!!!!!! Zou korting vragen !!!!!

Nacontrole: nee nog niet geweest.... Ga zo maar eens bellen ;)

marijn: wow wat stoer !!!! Fijn dat het geslaagd was !!

Jeetje wat een hoop uitroeptekens haha

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen bezige bijtjes,

Wonder: uiteindelijk is ie gister gelukkig in slaap gevallen. En ik gebruik nog geen schepje jbpm per fles, dus dat kan het toch niet zijn?
    Hier geen duits bloed, wel blauw:p
    Jammer geen vogelnestje dit jaar.....:D

Mermaid: lekker dagje!! En die kilo's gaan er heus nog wel af. Ik irriteer me ook mateloos aan dat stuk vlees op mn buik wat niet IN mn broek past8) en als ik mn oude broeken pak, geloof ik bijna niet dat ik die ooit gepast heb....

Mirjam: :DWhahaha die moeder, wat een goeie!

TM: fijn dat thobias doorslaapt en jij je al beter voelt, toppie!

Napoleon: hup hup, heel snel naar die ha!!!!!

Caro: echt een stoere meid die Noa, nu nog even uit de fles leren drinken:D

Marijn: goed dat je wereldreis bevallen is!!

Ikheid::x:x:x:x:x

Gerodi lacht! Gister er een filmpje van gemaakt, zo schattig:D

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen,

kilo's, hier zijn de zwangerschapskilo's er wel vanaf maar nu nog die andere 20kilo die ik extra meesleep;)

TM, wat super fijn te horen dat jij je zo goed voelt!!!

Ikheid, ik zou daar ook ontzettend pissed off over worden:x Hopelijk hebben jullie de goede snel in huis!

Mermaid, goed bezig! Anders wel voetbal kijken, verbrand je weer meer door dat je je zo opwindt;)

Marijn, wat leuk dat het zo goed gegaan is!! Ook altijd fijn om te weten dat je je social skills nog hebt;)

Napoleon, hoop dat het snel opgelost is!! Spannend eerste keer kopen!!!

Kalende mannen vs kale man, ik ga voor de kale man. Viel vroeger altijd op mannen/jongens die kaal geschoren waren (geen gabbers ofzo hoor!!) en nu heb ik een man met haar die zijn hoofd niet wil scheren, denk ook niet dat het hem zou staan trouwens;)

Stoere Noa!!! Ook weer lekker gegroeid, wat gaat het allemaal snel!

Verder ikke niet meer weten!

Hier, Julian is met oranje shirt en oranje gespoten hanekam naar het kdv. Hij valt vandaag iig wel op want hij is de enige die er zo bijloopt, nou ja je bent supporter of niet of in zijn geval je bent een holigan of niet8) Ben alleen vergeten een foto te maken dus dat doe ik wel als hij weer thuis is.
    Milan ligt weer lekker op bed te slapen na een kwartier te hebben gehuild dus het is hier lekker rustig.
    Was vanacht nog ziek geworden, de hele tijd buikkrampen en nog boven de wc gehangen om mijn avondeten eruit te gooien. Julian sliep bij ons in bed;) dus die kwam nog even gezellig kijken, heb hem maar weer op bed gelegd, deur dicht en weer verder. Nu op wat krampen na nergens meer last van.

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Das niet gek met die droge humor van jou ;)

heb de vk gebeld maar hoef niet per se op nacontrole, als ik wil kan het wel maar ben daar tijdens m'n zwangerschap ook niet geweest natuurlijk .. Heb gevraagd van dat vloeien en dat kan nog, kan ook nog bij de menstruatie horen.. Als ik het niet vertrouw de ha bellen

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuk LZ! Dat lachen.. Ik kan er geen genoeg van krijgen, ik trek telkens mijn trucendoos weer open om 'm te laten lachen, maar vaak is er niks voor nodig, hij lacht zoveel!
    Hoe is het met de krampjes?

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wauw die Noa Caro! Stoere meid!

Mirjam: fijn dat je niet persé op nacontrole hoeft! Idd als je het niet vertrouwd ff ha bellen..

Ingrid: foto van Julian??? Ben zó benieuwd!
    Ik hoop ook dat we de goeie snel in huis hebben!
    Vervelend dat je je zo ziek voelde zeg! En heerlijk dat Milan weer lekker ligt te ronken, Jayden hier ook.. Ff mama-tijd!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nu ff 2e deel Pfaffs kijken!

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hier loop ik ook in een oranje shirt....seeger heeft een shirt aan met de tekst....ssssssssssst papa en ik kijken voetbal....

En ik heb dit liedje opstaan....

YouTube - wolter kroes - viva hollandia

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wonder: helemaal in de oranje sfeer lees ik! Gezwellig!

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik denk dat ik een junkie gemaakt heb....
    IK gebruik best vaak cinababy:), omdat ie dan zoveel pijn heeft, maar meneer vindt het echt super lekker, hij zuigt heel hard aan zn speen dan. Straks wil ie niks anders meer, moet ie naar de ACG (anonieme cinababy gebruikers):)

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja moet toch iets doen om die Fransen hier uit de tent te lokken...ga zo ff honder oranje ballonnen opblazen hahahaha

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hij heeft er best vaak/ veel last van....:(

INgrid: voel je je weer goed? Zo val je ook af, je avondeten eruit gooien:p:D

Deel Deze Pagina