APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ja en zodra julian het woord papa hoort gaat ie om zich heen kijken, dan door de achterdeur naar buiten kijken en als hij papa dan niet ziet is het handjes naast zijn hoofd omhoog en de woorden: papa weg. Waarna hij dan weer met de afstandsbediening bij mij komt hahahaha

Hij is trouwens wel heel slim, als ik namelijk nee zeg pakt hij mijn wijsvinger en gaat daarmee op de afstandsbediening drukken. Zo van ik doe niks, mama doet het zelf;)

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou nou... de dokter belde me terug. Met de thermometer en wat zonnebloemolie (zoals de assistente zei) boekte Jayden geen resultaat.
    Dokter heeft voor Jayden 2 clysma's voorgeschreven, ik heb er net 1 toegediend.. Nou! Het is eruit! Wat een opluchting zeg!

Ingrid: ja voorheen met de Nutriton poepte Jayden waterpoep! Snap er ook niks meer van! Nu moet ik lactulose aan de fles blijven toevoegen zodat de poep wel dun blijft en niet weer zó dik!

LZ: haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha! Mafketel!
    Uhm mevrouw.. die rol kan niet hoor? ;)

TM: relaxed dat je het mee kan nemen op vakantie..

Ka: net alsof ze het wisten dat je dat broekje had maar nu te klein was geworden, das relaxed zeg! Kan ze het gewoon weer aan..

Janne: zoooo die Eva! Groeit ook hard en snel zeg!
    Gelukkig hielp de BV om haar wat rustiger te krijgen..
    Balen die BV!

Kris: heb net z'n poepertje, na het poepen, ff lekker ingesmeerd. Doe ik eigenlijk altijd al wel..
    Ik vloeide laatst ook kei veel zeg! Leek wel net zoveel als na de bevalling..
    En wat irri dat geschommel met de kilo's.

X

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Meiden
    ik ga dus vanavond sporten
    om 19.30 is er een groepsles sixpack
    zou ik dat al mogen doen ?? ik meen dat je de 1ste 3 maanden geen buikspieren mag doen
    maar wil dit eigenlijk wel gaan doen

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik doe ook al buikspieren.. Mocht van de ha

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik heb eigenlijk geen idee.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat fijn dat ie eindelijk gepoept heeft. Hopen dat het met die lactulose beter gaat.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, de 1e helft viel een beetje tegen vond ik. Die Denen zijn een stuk gevaarlijker dan ons. En soms zitten ze echt een beetje te kneien met de balaanname. Nou ja, ze kunnen het nog goed maken in de 2e helft.

8. Trotsemama1

nou dan ga ik me vanavond lekker uitleven:p
    zal ik morgen wel weer spierpijn hebben maar als ik dat gedaan heb vind ik teminste dat ik echt wat heb gedaan:p

9. Trotsemama1

helemaal gelijk

10. Trotsemama1

wat een sukkels die denen
    eigen doelpunt

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

:D

Whahahha, we staan nu 1-0, een eigen doelpunt van de Denen. Sukkelsssssssssssssssssssss!!!!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

LOL! We dachten precies hetzelfde. Zoals heel NL waarschijnlijk ;).

13. Trotsemama1

jaa iddd sukkelssss

14. Trotsemama1

jaaaa whahahaha ik belde manlief
    zegt tie 1-0 he
    ja eigen doelpunt

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

OMG, het is maar goed dat die Denen voor ons gescoord hebben, want zelf lukt het ze niet ;).

16. Trotsemama1

van persie is ook niet in vorm

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou idd, die zit lekker te knoeien.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, nou de nieuwe voetbal-analitici zijn opgestaan. Mensen, maak kennis met Jessica Borst en Tosca Derksen :D.

19. Trotsemama1

haha:p:p

20. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @tm: over de buikspieren: je mag het doen als je buikspieren niet meer teveel wijken. Controleer dit door op je rug te liggen, 2 vingers net boven je navel en dan met je bovenlijf omhoog komen (buikspieroefening doen). Je voelt dan wrs bij je vingers wat ruimte tussen de spieren. Dit mag max. een dikke vinger zijn, als het breder is, dan mag je geen buikspieroefeningen doen (dan heb je kans dat het niet meer goed sluit.

@ janne, probeer anders eens die 3 uur los te laten en 2 of 3 voedingen achter elkaar dezelfde borst. Zou ook moeten werken.

Deel Deze Pagina