APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuk hoor dat voetbal!

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Yeah! 2-0!!!

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Oooooooooooh echt om op te vreten....wat een heerlijk mannetje! Hij is echt zo blij!!!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja, zeker nu dat ie weer kan poepen! Hahaha!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Whahahaha, briljant! :D

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Boxwedstrijd achter de rug.. en hij heeft gewonnen! Dat zie je wel aan de lach hè!

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Onze boxkampioen! Hahaha! :D

Zo nu ben ik klaar met spammen.. ;)

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    op hyves heb ik een filmpje van Tim gezet, lekker aan het brabbelen en lachen met papa

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

kan ik helaas niet zien.. heb je hyves niet

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben ff een beetje in de tuin rommelen..

Tot laterrr! X

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Godallejezus het moet toch ook niet fucking gekker worden!!!!!!!!! Ik heb een voicemail bericht van het kdv dat er iig t/m december (!) geen plek is :x. Dat is toch van de zotte! Ik heb me gdv augustus vorig jaar ingeschreven!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dat meen je niet:$ Is er geen ander kdv in de buurt?? Ik heb hier Milan pas ingeschreven halverwege de zwangerschap en pas toen hij geboren was de bevestiging terug gestuurd en heb gewoon plek;)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ikheid, een echte suporter!!! Hier heeft er 1 de hele wedstijd liggen slapen en begint nu pas wakker te worden hahahaha

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    zoeeeee jullie hebben ``effe`` 10 pag. bij elkaar gekletst.. sorrie geen tijd om bij te lezen..
    Las nog wel even van Mermaid van het kdv.. hoe stom is dat ! hadden ze je dat niet eerder kunnen vertellen ??

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, er zijn er nog wel meer hier in de stad. Ik ga morgen maar eens uitzoeken welke dat zijn en een rondje bellen, want hier word ik toch wel ff behoorlijk strontziek van. Dan wil ik straks wel werken, maar kan ik niet omdat ik gewoon geen opvang voor Ayla heb.

17. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mermaid belachelijk zeg

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Toen ik me vorig jaar in aug inschreef is tegen mij gezegd dat er meestal met een jaar wel plek is. Ik ben toen in maart 2010 gebeld dat t/m eind aug 2010 alles vol zat en dat ik in juni meer zou horen. Ik heb toen gevraagd of ze een indicatie konden geven van wanneer er wél plek zou zijn. Dat kon ze niet, werd mij meegedeeld. En nu dus dit bericht!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik vind het echt belachelijk (netjes uitgedrukt) en kan je vertellen het uwv houdt er dus geen rekening mee, die zeggen gewoon ja maar dat is ons probleem niet;) Ook wel begrijpelijk maar als vrouw zijnde heb je soms geen keus dan thuis blijven omdat de opvang super lange wachtlijsten heeft:x

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    vind het ook een beetje een wazig verhaal, oke als alles tot eind aug vol zit maar dan kun je toch ook zien dat het na die tijd ook nog zo is of noujuist niet;)

Deel Deze Pagina