Godallejezus het moet toch ook niet fucking gekker worden!!!!!!!!! Ik heb een voicemail bericht van het kdv dat er iig t/m december (!) geen plek is :x. Dat is toch van de zotte! Ik heb me gdv augustus vorig jaar ingeschreven!
dat meen je niet Is er geen ander kdv in de buurt?? Ik heb hier Milan pas ingeschreven halverwege de zwangerschap en pas toen hij geboren was de bevestiging terug gestuurd en heb gewoon plek
Ikheid, een echte suporter!!! Hier heeft er 1 de hele wedstijd liggen slapen en begint nu pas wakker te worden hahahaha
zoeeeee jullie hebben ``effe`` 10 pag. bij elkaar gekletst.. sorrie geen tijd om bij te lezen.. Las nog wel even van Mermaid van het kdv.. hoe stom is dat ! hadden ze je dat niet eerder kunnen vertellen ??
Ja, er zijn er nog wel meer hier in de stad. Ik ga morgen maar eens uitzoeken welke dat zijn en een rondje bellen, want hier word ik toch wel ff behoorlijk strontziek van. Dan wil ik straks wel werken, maar kan ik niet omdat ik gewoon geen opvang voor Ayla heb.
Toen ik me vorig jaar in aug inschreef is tegen mij gezegd dat er meestal met een jaar wel plek is. Ik ben toen in maart 2010 gebeld dat t/m eind aug 2010 alles vol zat en dat ik in juni meer zou horen. Ik heb toen gevraagd of ze een indicatie konden geven van wanneer er wél plek zou zijn. Dat kon ze niet, werd mij meegedeeld. En nu dus dit bericht!
Ik vind het echt belachelijk (netjes uitgedrukt) en kan je vertellen het uwv houdt er dus geen rekening mee, die zeggen gewoon ja maar dat is ons probleem niet Ook wel begrijpelijk maar als vrouw zijnde heb je soms geen keus dan thuis blijven omdat de opvang super lange wachtlijsten heeft:x
vind het ook een beetje een wazig verhaal, oke als alles tot eind aug vol zit maar dan kun je toch ook zien dat het na die tijd ook nog zo is of noujuist niet