APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat snap ik dus ook niet. Ze kunnen toch zien welke kindjes er 4 worden en doorstromen naar de basisschool. Ze kunnen ook zien hoeveel kindjes er vóór Ayla op de wachtlijst staan. Dan kunnen ze toch ook globaal aangeven wanneer er wel plek is voor Ayla.

En ik wil haar niet naar een gastouder brengen, want dat voelt voor mij niet goed.

2. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    mermaid, wat belachelijk!!

heb geen voetbal gekeken maar wel bijeglezen dus ben weer helemaal op de hoogte hahaha.

@emmetje: doe ik nu inderdaad, paar voedingen en geen tijd vasthouden. Lek alleen nu al voor de 4e keer door vandaag, bah. Maar goed, ff doorbijten.

Eva is echt een beetje zielig na die prikjes, beetje uit haar doen!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb dus dezelfde gedachte als jij, lijkt mij idd dat ze kunnen zien wie er weg gaan en ook hoeveel kindjes er al in staan geschreven dus is het een simpele optelsom;)

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ren het forum binnen, doe de wave en ren er weer uit, moeten nog 2 honden uit, tot zo!!!!!!

5. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ mermaid: belachelijk gewoon! Wanneer zou je dan op tijd kunnen zijn met aanmelden, op het moment dat je stopt met de pil ??????

Reminds me.... ik zal even verder de aanvraag voor de school van Tm invullen. Hier moet je nl de kindjes al voor ze 3-4 mnd op een school hebben aangemeld, anders ben je daar te laat voor :(. Tenminste, als je de school van je keuze wil. Komt door de nieuwbouw hier met veel jonge gezinnen.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    belachelijk zo vroeg! Zou niet eens weten waar ik over 4 jaar woon laat staan naar welke school ze dan moeten;)

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    :D ik ren met je mee..

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Gezellig:D

Wonder: wat een leuk frans- nederlands onderkomen:D

Mermaid: dat is zeker achterlijk:x

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: dat is ècht absurt zeg! Wat een onzin!

Emmetje: aanmelden als ze 3 tot 4 maanden zijn? Das er lekker vroeg bij zijn..

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Poeh poeh.. Jayden wil gewoon maar niet slapen! Hoe irritant is dat zeg! Poepen kan ie nu, boertje heeft ie gelaten en om 6 uur krijgt ie z'n flesje weer. En de luier is schoon.
    Eerst moeten wij ff eten en dan krijgt hij de fles.. Balen hoor, hij is kei moe, dat zie ik gewoon.

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hier ook echt heeeeel vaak, ogen wrijven en oren trekken, maar niet slapen. Soms helpt dan dus de cinababy, omdat ie dan zo druk aan het zuigen is, maar dat zijn wel altijd hazeslaapjes.....

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder: Leuk huis!

@ Ikheid: Balen dat hij niet wil slapen. Hier nog 1 hoor ;).

Ayla slaapt 's nachts altijd bij ons op de kamer en dan slaapt ze zoals jullie weten super. Na de eerste ochtendfles slaapt ze ook altijd nog in haar wiegje en dan slaapt ze ook goed. Vandaag heb ik haar na de fles van 10.45 uur en na de fles van 14.45 uur in haar ledikant gelegd en beide keren werd ze na een uur wakker en wil dan niet meer slapen. Ik hoop niet dat dit komt omdat ze ergens anders dan in haar wiegje slaapt. Morgen ga ik haar na de 1e ochtendfles ook maar eens in het ledikant leggen om te zien of ze dan ook na een uur weer wakker wordt, of gewoon doorslaapt net als in de wieg.

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hier hetzelfde, 's nachts en 's ochtends goed, daarna begint het....

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier ook.. 's nachts en 's ochtends gaat het goed, dan slaapt ie gewoon 2,5 tot 3 uur in z'n bedje, maar daarna... Jeetjemina! Dan jengelt ie, wil ie niet in bed, dan is ie klaarwakker, neem ik hem weer mee naar beneden en dan valt ie wel in slaap in de box. Dan til ik hem weer over van de box naar bed en na een half uur is het weer huilen..
    Weet nu ff niet wat ik ermee aan moet hoor!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Grmbl.. ik ga 'm wel alvast z'n fles geven, dan eten we daarna wel. Tot later mopkes!

X

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Irri is dat hè. Ik bedenk me nu dat ze in de wandelwagen als we bij mijn ouders zijn wel ook goed slaapt en dan is ze natuurlijk ook ergens anders, dus aan het ledikant zou het dan niet moeten liggen zou je denken.

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh en nog iets.. die zaak waar ik die Nuna Leaf had besteld hebben gewoon nog niet gereageerd. Manlief gaat ze morgen gewoon ff bellen! Ik ben best goed in engels, maar niet als ik echt pissig ben! Dus manlief stelde voor om ff te bellen..

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: hier weet Jayden dondersgoed dat ie in zijn bedje ligt en dus niet in de box of kinderwagen, hij linkt dat bed al aan slapen..
    En ik leg hem echt alleen maar in bed als ie slaapt of als ie moe is, maar dan nog wordt ie steeds wakker na een half uur of uur.
    Ik leg hem niet in bed omdat ik dat wil, dat werkt niet..

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Daar ligt het volgens mij niet aan, want Gerodi ligt best veel in de box en de ne keer slaapt ie niet en de andere keer super vast...
    En op mijn arm, helemaal nu met die krampen. Zit nu ook weer met kind achter de pc, typend met 1 hand8)

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nu ff fles geven..

x

Deel Deze Pagina