APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Hahaha, ja da's wel weer een voordeel van zo'n collega. Never a dull moment!

Het zit mijn nichtje en haar zoontje echt niet mee. Hij is van 20 april, dus 3 dagen ouder dan Ayla. Hij slaapt slecht en is best een moeilijke drinker, hij valt elke keer in slaap enzo. Omdat ie op een gegeven moment steeds korter tussen de flessen ging laten is ze overgestapt op Forte. Nu heeft ie sinds gisteren ineens uitslag, dunnere ontlasting en moet ie veel spugen. Nu gaat ze dus weer terug naar de Hypo (gebruikte ze voor de Forte), omdat hij misschien eczeem aan het ontwikkelen is en als de dunne ontlasting en uitslag enzo dan aan blijft houden is het waarschijnlijk KMA en dus geen eczeem. Pfff, wat een gedoe'tje zeg.

2. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Volgens mij hebj e ze ook bij de Hema. weet niet waar die van mij vandaan komt, ja, bij mijn zus haha.

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Vanmiddag komen er een paar collega's op kraamvisite. Had eigenlijk gehoopt even een update te krijgen over de roddels en hilarische blunders van die collega, maar ze komt zelf ook mee.;)

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ah, dat is wel sneu voor je nichtje en natuurlijk helemaal voor haar zoontje. Hopelijk is het geen KMA en gaat het snel beter met drinken en zijn uitslag!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Meiden ik ga even naar de stad. Tot later!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga nog even snel wat doen in huis en dan boodschapjes doen. Omdat mijn collega's gelijk uit het werk komen, heb ik gezegd dat ik broodjes zou regelen. Maar met dit warme weer denk ik eerder aan bbq! Gewoon simpel, wat satéetjes, wat worstjes, een salade en stokbrood.

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat bedoel ik:D de d zit vlakbij de t

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    fotomomentje:D

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, manlief is het er niet mee eens. Die wil broodjes ipv bbq want hij is bang dat ze anders te lang blijven. Daar zit wel wat in. Nou, dan maar morgen samen bbq'en en vanavond toch broodjes!:p

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
  11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Caro, veel plezier met je collega's! Inderdaad wel risico dat ze dan blijven plakken ;)

Mermaid, wat zielig voor dat kindje zeg, ook lastig voor de ouders, steeds opnieuw zoeken naar wat werkt..

Ok, ik ga ff strijken, dat neem ik me al de hele tijd voor namelijk (blegh).
    Doei!

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slechte brieven, ik ken ze. Doe het zelf gelukkig niet al zou het maar zo kunnen als ik soms terug lees wat ik hier neerzet hahahaha Lang leve de spellingscontrole!!

Mermaid, welke fles gebruikt je nichtje? Het kan zijn dat hij met die fles en speen te veel moeite moet doen om te drinken waardoor hij dus in slaap valt, niet zijn hele fles leeg drinkt en daardoor weer eerder honger heeft. Tip zou dan zijn om een andere fles te gebruiken of een andere speen zodat hij gewoon op de hypo kan blijven want dan is het niet dat hij een hongerige baby is maar gewoon niet zijn hele flessen op krijgt in 1x.

TM, lekker gezwommen dus!! Spierpijn is goed zeggen ze, zolang je nog maar kan lopen hahaha.

Hier, vanmorgen toch maar gesolliciteerd bij een callcenter als overbrugging en aangenomen en moet nu morgen beginnen met de training, ik heb er zoooo geen zin in maar mijn ww loopt helemaal mis omdat er formulieren moeten worden ingevuld door de werkgever die ik had voor de belastingdienst en die zijn nou niet echt bepaald de snelsten dus die heb ik nog niet terug, dan moet het nog terug naar het uwv en dan moeten die nog eens een keer alles gaan bekijken dus dan zijn we zo 4 tot 5 weken verder en op dit moment heb ik ff niet de centjes om zoveel tijd te overbruggen met alles erbij. Van mijn andere sollicitatie nog niks gehoord, hopelijk vandaag nog en dan goed nieuws want dan kan ik dit afzeggen, en van nog een andere sollicitatie is de sluitingsdatum donderdag en de gesprekken volgende week dus dat is ook nog afwachten. Nou ja als ik geluk heb kan ik dus gewoon per 1 juli stoppen met dit werk en ander werk gaan doen.

Nou ja mooi kut dus allemaal maar goed we doen het er maar mee. Verder straks naar de kinderarts om te kijken wat die te zeggen heeft en wat ze er aan gaan doen en misschien nog even langs de sportschool om me in te schrijven, kan dan twee dagen zumba doen de maandagavond en de woensdagochtend en eventueel op zaterdagochtend nog spinning theater dus dan kan ik al mijn frustraties wel kwijt hahaha. Voordeel is wel dat het tot september dan gratis is dus das weer 2 maanden voor niks sporten.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ow en Julian heeft nog steeds oranje haar, heb het inmiddels 2x gewassen maar het wil er nog niet goed uit. Morgenavond dus nog maar een keer bad en zijn haar wassen hahaha

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ingrid: zal niet gefeliciteerd met je nieuwe baan zeggen, maar toch wel een prettig idee dat je iig die periode kan overbruggen..
    Julian zn haar denkt gewoon: he we zitten er nog in moeten nog meer wedstrijden spelen, dus blijf lekker zitten! Anders even met head & shoulders wassen (mag dat bij een kind??)

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mijn visiste staat zo voor de deur, ga Gerodi even influisteren dat ie zich voorbeeldig moet gedragen..

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha bedankt voor het niet feliciteren;) Idd wel prettig dat ik iig iets ter overbrugging naar wat leukers heb. Ach zaterdag moet zijn haar toch weer oranje dus dan zal het er wel net uit zijn;) Geen idee of head & shoulders mag eigenlijk dus doe het maar niet, hebben we trouwens ook niet huis;)

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga me douchen heb ik namelijk nog steeds niet gedaan en daarna naar de kinderarts.

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ingrid, inderdaad, beter iets dan niets en dan hopen dat er snel iets leukers op je pad komt. Maar per wanneer ga je dan beginnen bij dat callcenter? En hoelang duurt die training?

Succes bij de kinderarts!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Janne: van de prikjes kunnen ze echt een tijdje van slag zijn.
    Zo zielig! Die verkleiner zit bij mij nog in de mc, weet niet wanneer ik
    die eruit ga halen eigenlijk..

Mermaid: sneu voor je nicht en d'r zoontje zeg! Wat een gedoe idd!

Caro: hahahaha! Dus degene waar je over wilde roddelen komt ook mee!?

Ingrid: een gefeliciteerd is dus niet op de plaats als ik het zo lees..
    Maar wel slim van je, aangezien je ook centen moet hebben!
    Krijg je het er niet uitgewassen? Das ook wat!
    Suc6 bij de kinderarts!!!

Zo ik ga ff een boterham eten.. Jayden ligt op bed en het is nu al een dik half uur stil! :D Boodschapjes zijn binnen en de honden hebben hun ding weer gedaan.. Fijn! Nu lekker nix doen en ZP-en.

X

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38

Deel Deze Pagina