Mhmmm nou ben benieuwd... Heb dr eerder ook een keer geprobeerd wakker te maken en dat was geen succes toen sliep ze gewoon door terwijl ik dr verschoonde hahahaha. Ga het gewoon weer proberen ben heel benieuwd. Heb een fles gekolfd en trek zo de stoute schoenen aan (-; Baalde vannacht ook wel hoor dat ik er weer uit moest. Doe het met alle liefde voor dr maar viel me wel zwaar vandaag...
Hm, even een beetje een genant vraagje: Hoe ziet een aambei eruit? Volgens mij heb ik er 1 namelijk. Ik heb eens even gekeken hoe het eruit ziet en het is een soort grijze uitstulping. Ik dacht eigenlijk altijd dat een aambei rood was (don't ask me why , misschien door de associatie aambei/aardbei ).
Ann: succes !!! Mermaid: geen idee eigenlijk ... Gatver de gatver de gatverdamme !!!!!!!!!! Die rotkat heeft op ons ed gezeken !!!! Net na m'n laatste berichtje dacht ik wat ruik ik toch ?? En ja hoor, dekbed EN matras nat !!!!! Gelukkig lag ik er naast en niet erin !!!!!!!!! Dekbedhoes en laken weggegooid, matras met allerlei rotzooi ingespoten en dekbed zit in de was .. Na behandeld te zijn met 6 soorten wasmiddel oh wat kan ik daar saggo van worden zeg !!!! Morgen het matras er weer afhalen en nog een keer chemisch aanvallen ...... Gggrrrrrrrrrrr:x
Heh bah wat een klotezooi! Is je kat al gecastreerd? Dat ie zeg maar niet aan het sproeien is? Of hij is van slag door de nieuwe aanwinst in het gezin.... Wij hadden ook een kat die alles onder pieste....en die bleek niet met de twee andere poezen overweg te kunnen.....gekke beesten zijn het. Ik pies toch ook niet in mijn bed als ik een collega heb die ik niet mag? haha....
GATVERDAMME.....heb dus echt zojuist mijn start van een goeie dag geriskeerd door te gaan googlen op aambeien....en jawel dan de afbeeldingen zeg maar. Ik zeg je...NIET DOEN!!!!! Kan je nu wel zeggen dat die dingen er zowel rood, grijs, paars uitzien....... Hahahahahaha.....ik wil je bij deze dan ook in bescherming nemen..... Ben blij dat mijn ontbijtje nog in de kast ligt....
Whahahahahaha, ik het expres niet gegoogled omdat ik bang was voor ranzige beelden. Ik heb er wel een beetje las van. Pijn is een groot woord, het voelt eerder gewoon wat onprettig.
Hahahahaha....ja ik was duidelijk iets te enthousiast....heb ze zelf ook en dacht ook dat ze rood waren. Ik voel vaak een scherpe pijn en soms jeuken ze ook.
Ann, baby acne is hier behoorlijk geweest, maar nu is het weer over. Echt zo'n pubergezichtje had ze hahaha. Mirjam, dat trekken aan de borst ken ik wel, en eerst dacht ik 'dit is waar het door komt' (en dan had ik een of andere reden), maar het kan heel verschillende redenen hebben heb ik gemerkt. De ene keer een boer, de andere keer willen sabbelen maar geen melk willen, de andere keer te moe... Ik vind het altijd heel lastig om uit te vinden wat het is. Balen van de kat (en vooral zijn pies). Ingrid, jammer van die baan zeg. Leuke kleertjes gescoord? En vevrelend dat de arts niks kon vinden... nog even afwachten dus. wonder, jammer van de bv. Marijn, herkenbaar van dat eten. Ik zit nog net niet op mijn gewicht van voor de zwangerschap overigens, maar de kilo's vliegen er echt af, terwijl ik heel veel eet. Kris, fijn dat het wel goed was op het kdv. Leuke schoenen uitgezocht? Bedklossen: die hebben wij hier nog, volgens mij zouden zij bellen om ze op te halen, maar ga toch maar eens zelf bellen... We hebben ze overigens neit eens gebruikt, maar goed. Ann, ik maak Eva niet wakker, steedss niet gedaan en eerst kwam ze vaak om 2 uur, echt een rottijd. Inmiddels is het meestal 4 uur en dan drinkt ze het laatst om 2200. Bij Eva maakte het ook niet uit of ik haar 's avonds later nog gaf,z e kwam alsnog om 2 uur. Mermaid, eigenlijk weet ik niet hoe een aambei eruit ziet terwijl ik er al superlang mee rondloop Op gevoel weet ik dat het er 1 is, maar gewoon nooit gekeken hahaha. @hier: JAHOEEEE geslapen van 2200 tot 700! Gistermiddag en avond was Eva echt zo uit haar doen, nog van de inentingen. Ze keek me steeds zo zielig aan, met zo'n sippig fronsje, mama help! (of had ik dit al een keer gepost? Nou ja, ik blijf dement). In elk geval 's avonds nog een paracetamol gegeven en toen kon ze slapen, ze was hartstikke moe maar werd steeds wakker. En toen sliep ze dus de hele nacht. Dus ik hou het er maar op dat het van de moeheid en paracetamol komt, anders heb ik zo'n hoop voor vannacht wat dan niet uitkomt haha.
@ Mirjam: Oh gatverdarrie, lekker smerig idd. Heeft de kat misschien blaasontsteking? Dan gaan ze vaak ook op allerlei plaatsen plassen. En pas had ie ook al in de maxi cosi geplast toch? @ Wonder: Ja, af en toe voel ik ook wel een steekje idd. Ik heb dus trouwens wel de enige nog tot nu toe die eens even heeft bekeken hoe haar aambei (is het een aambei?) eruit ziet, hahaha. Ach ja, ik wil zulke dingen altijd weten. Ik ben toen op een vrijdag begin van de avond bevallen en zaterdagochtend lag ik al naar mijn hechtingen te koekeloeren. Wilde ik ook graag zien.
@ Janne: Zo hé, lekker nachtje gehad. Je had idd al gepost dat Eva zo zielig keek na de prikjes. Maar geeft niet hoor dat je dingen dubbel post, dat krijg je nou eenmaal met die postnatale dementie .
En je bent zo te lezen wel de enige die het heeft bekeken ja. Ik hou dat soort dingen liever voor niet-gezien zeg maar. Heb mijn onderkantje na de bevalling ook niet liggen bekijken, maar da's ook omdat ik het niet aan wou raken etc omdat het zo'n zeer deed.
Laat ik eens verstandig zijn en gauw gaan douchen nu Eva weer slaapt, ben ik ook eens op tijd aangekleed Doei!
Janne zo das lekker !!! Hopen dat het doorzet wonder hahaha die opmerking van jou over in bed plassen kat: ja dit is die zieke die zal nog wel stress hebben ook van dat heen en weer rijden enzo ... Het was niet de maxi cosi gelukkig maar de wipstoel
:x Verdorie, ik hoop niet dat dat nou iets nieuws is hoor dat Ayla elke keer gaat janken als ik haar na de ochtendfles weer in bed leg. Eerst ligt ze op mijn schouder zowat te slapen en als ik haar dan in bed leg gaat ze na 5 minuten ineens huilen.
@Janne: wat zielig dat Eva zon last had van de prikjes. Wel fijn dat ze zo lekker heeft geslapen en jij dus ook!! @Mermaid: hahah nee ik heb dat slagveld na de bevalling niet durven te bekijken hoor....hihi...en mijn aambei is inwendig dus niet te zien. @Mirjam: ja ik denk dat het idd wel stress is van de kat. Wel inwijs irritant. In je bed ook gewoon he?! Ga dan op de deurmat zitten denk ik dan. @KV: heb gister gewoone een kwartier voor de schappen met kv gestaan. Had wel ontdekt welke van Nutricia was, maar dan? Alles ziet er anders uit. De verpakking, de naam, de kleuren. Pfffffff uiteindelijk de knoop doorgehakt en gaan googlen. Blijkt Nutricia een 24u hulplijn te hebben. Hoe tof!! Gelijk gebeld en we hebben dus de goeie! Was toch een beetje gaan twijfelen omdat ze het echt niet lekker wegdronk. Maar goed....vandaag weer een nieuwe ronde!
goeiemorgen meiden hier opzich een goed nachtje gehad alleeen werd thobias wakker om half 4 dus ik speentje geven weer huilen pak ik hem op laat hij een boer hahah dus daarna sliep hij verder tot half 7