Sweet, hoi! leuke foto! Gaat het goed? Kris, wat een mooie foto's zeg! Eh.. nou ja, rest alweer kwijt, suf zeg Mermaid, is jouw wieg zo klein? Ik heb even nav jouw berichtjes in onze wieg staan turen en m'n moeder gebeld hoe lang wij in die wieg lagen hahaha. Maar onze wieg is berekend op een kind tot 5 maanden ongeveer.
Hahahaha, ja de Xenos is wel slecht voor je portemonee idd. Ik moet er ook echt niet te vaak naar binnen gaan. Onze wieg is denk ik iets van 70cm lang ofzo. Wacht....ik ga het opmeten....ben zo terug... EDIT: Yup, de wieg is 75 cm lang. Het gaat dus nog wel even passen, maar ik wil wel dat ze vast helemaal goed en rustig slaapt in het ledikant zodat ik daar straks geen problemen mee krijg.
Daar ben ik met mijn meetlint! Onze is 90 cm. Wel slim om vast te wennen in het ledikant. Bij ons past de ledikant en de wieg niet echt logisch bij elkaar ofzo, of de wieg moet weer op onze kamer. Dus Eva gaat straks in 1 keer, hup, het ledikant in. op hoop van zegen dan maar hihi. Ik heb trouwens voor het ledikant witte lakentjes gekocht en ik ga er zelf een randje aan maken met de stof en het kant waar het hemeltje van de wieg ook van is gemaakt. Ik vind dat namelijk zo schattig en origineler dan standaard lakentjes, en toch niet duur.
Ik snap even niet wat je bedoeld met wat ik vet gemaakt heb. Staat de wieg nu op haar eigen kamertje? Bij ons staat de wieg op onze kamer.
Ik ga me even aankleden en opmaken en dan de bedden afhalen, beddengoed wassen en een wasje opvouwen. Tot later ladies!
De wieg staat op haar eigen kamertje ja en het ledikant staat uit elkaar gehaald in de schuur. En het ledikant en de wieg samen in haar kamer past niet goed. Nou ja, het past wel als ik zou willen, maar handig is anders.
Ja, dat is echt kenmerkend voor reflux. Tim kan ook uren na de voeding nog spugen, maar huilt dus niet veel. Niet kenmerkend voor reflux dus, maar zijn spuug ruikt wel vaak zuur, lijkt me toch ook niet fijn voor hem. Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat..
Wat een leuk idee Janne !! Zo heb je gelijk iets origineels en kan Eva het later aan haar kinderen doorgeven Justin slaapt al ruim een uur moet niet gekker worden hier ...
Emmetje, vervelend is dat, als hij wel wat kenmerken van reflux heeft maar niet alles en gister zo moest huilen en je niet weet wat het is... Hopelijk gaat het vandaag gewoon beter. Lastig he, dat spugen! Mirjam, lekker even tijd voor jezelf dus?! Lakentje doorgeven, had ik nog geen eens aan gedacht haha. Eva ligt ook heel de tijd te slapen maar zal nu wel blij zijn als ze weer wil drinken, ik sta op klappen, mijn rechterkant is 12 uur niet geleegd.
Thanks voor de complimenten over de foto`s.. Sweet; leuk dat je even ``langs komt`` . Leuke foto ! @ Mirjam oh ja dat is waar ja daar kan hij i.d. wel wat van van slag zijn, hopelijk weet hij snel weer dat het op de bak hoort.. @ emmetje. Ja Sanne heeft ook wel echt reflux. Het ging zo goed met de Nutrilon A.R. , maar de laatste dagen spugt ze weer wat meer en ik heb het idee dat ze het af en toe ook wegslikt, dus dan zie ik het niet dat ze gespugt heeft maar komt het wel terug. Hopelijk zet dat niet door, want dan zal ze toch aan de Zantac moeten. Janne; weeral 12 uur voeding gespaart ( gisteren toch ook al ? ) Wiegen/ ledikanten... Sanne slaapt al vanaf twee dagen nadat we uit het ziekenhuis waren in haar ledikant, dus ik kan er niet over meepraten. ( we hebben ook geen wieg, maar de eerste nacht heeft ze in de kinderwagen gelegen op onze kamer )
Nou slaapt hij al bijna 2 uur en heb nog niks in huis gedaan .. Behalve een klein beetje opruimen en m'n nette outfit nog een keer gestreken denk altijd dat hij zo wakker kan worden .... En sta stijf (letterlijk) van de zenuwen voor de sollicitatie vanmiddag .. M'n buik tintelt er gewoon van haha stom hè ..... Nou ik hoor hem mopperen dus ik hoop dat hij zo komt, heb ik afleiding en dan naar m'n moeder de kids brengen en om 1430 op gesprek .. Inde tussentijd bij mams maar even kletsen, koffie drinken en nog een nette tas scoren .. Die flubber luiertas die ik nu heb zal ik maar niet mee aankomen
Mirjam, succes vanmiddag! Logisch dat je zenuwachtig bent! Pff, wat een gezanik met Studielink, voor inschrijving voor het collegejaar, twintig keer geprobeerd in te loggen, lukte niet, moest ik een ander internetprogramma gebruiken. Ik heb gewoon Explorer, da's toch niet raar?! Nou ja, nu ishet gelukt. En wij kregen pas een brief dat de kinderbijslag vanzelf gaat, krijgen we nu een brief dat we het nog niet aangevraagd hebben Vandaag maar ff doen dus. Oh, Eva wordt wakker, ik ga haar voeden en wassen enzo. Doei!
Morge! Ben de helft vergeten...... FF denken. Aambeien en aardbeien heb ik gelezen, doe mij maar aardbeien met slagroom, die aambeien geloof ik wel en ik ga niet googlen!! Mirjam balen van die piesende sproeikat... En heeel veel succes vanmiddag, zet m op!! Lieve foto's gezien van vrolijke kindjes!! Kinderbijslag: ik kreeg een brief (automatisch) dat gerodi geboren/ aangegeven was, maar moest alles wel activeren dmv mijn digicode. Ga zo even koffiedrinken bij een vriendinnetje, maar moet nog douchen dus vlieg nu even naar boven!! Latersssss
Wonder: jammer van je BV meis! Maar wat je zegt, met KV worden ze ook groot! LZ: wat vervelend zeg die krampjes! Je voelt je dan zo machteloos hè!? Mermaid: wat sneu voor je nagelstyliste zeg! 20 jaar is idd niet niks, dat zet je niet zomaar aan de kant.. Marijn: de ZW is idd voor het CTS. Met zo'n hand kan ik niet gaan solliciteren. Zie je het al voor je op 1e gesprek 'Ik kan bijna alles, maar met mijn rechterhand kan ik alleen niets..' Hahaha! 1 juli moet ik onder het mes. Spannend dus en al heel snel! Vervelend van die kilo's en dat blijven eten zeg! Ik heb er geen ervaring mee, want ik geef KV. Kris: wat fijn dat het zo goed is gegaan! En jij nieuwe schoenen gescoord?! Watvoor iets? TM: lekker druk avondje gehad jij! Oei die bedklossen! Heb je die nog staan ja?! Hahaha! Ik was blij dat ik vanaf was zeg! Bij mij kwamen ze ze ophalen.. Ann: Jayden krijgt om 23.00 uur de laatste fles en wordt dan rond 08.00 uur weer wakker. Ik maak hem wel wakker om 23.00 uur, want anders kan ik er 's nachts uit en daar heb ik geen zin in.. Zeker niet als ie gewoon al doorslaapt. TM: succes bij de HA met het zetten van de Mirena! Mermaid: een aambei kan idd een beetje grijs zijn. De mijne was gewoon huidskleur en ik had een zalfje, dat heb ik 3 dagen gesmeerd en weg was ie! Jayden huilt altijd eerst een kwartier (dat lijkt wel uren te duren) en na dat huilkwartiertje valt ie in slaap.. Mirjam: GRRRRR! Klote zeg van de kat! Zeker als je net naar bed wil.. Janne: JIPPIE! Wat een supern8! Super meis! Kris: balen van je n8 meissie! Wauw! Wat een mooi meisje! Donkere wenkbrauwtjes en kei mooie ogen! Ingrid: toi toi toi meis op de training! Hahahaha! Iedereen kent je daar dus nu al? Emmetje: Jayden spuugde ook zoveel zeg! En hij spuugde gewoon door tot aan de volgende fles.. Werd er niet goed van.. Het wasmachine draaide overuren zeg! Ik ben toen, in overleg met de wijkverpleegkundige, overgegaan op Nutrilon AR1. Dat werkt super! Hij spuugt niet meer en is een heel stuk vrolijker! Sweet: mooi ventje zeg! Mirjam: ik ga heel hard voor je duimen meis! Go for it! LZ: veel plezier bij je vriendin! Kinderbijslag: kreeg een brief thuis en heb het moeten activeren met mijn digidcode. Net zoals LadyZorra al zei.. X
Zo! Heb al gestofzuigd beneden, wc gedaan, vaat weggewerkt, wasje draait nu, onkruid in de poort weggehaald en dadelijk alleen de voortuin nog ff doen. Ook de hondenmand weer gedaan en de keuken gesopt. Nu ff verder met de Pfaffs kijken... Jayden is net in slaap gevallen in de box.. dus die breng ik zo naar bed. X
zo wasje erin, geswiffert, gedweilt, w.c. schoongemaakt, plantjes water gegeven, hond zijn etensbakken afgewassen, flesjes afgewassen en in de magnetronsterilisator, vuilnisbakjes + luieremmer leeg gemaakt ... ik krijg geloof ik poetsdrang van die menstuatie-hormomen.... Nu ga ik met een boekje in de zon voordat tante pollewop weer wakker wordt.. Vanmiddag nog kraamvisite.. He ik lees al iemand op cursus .. het ``gewone `` leven komt weer steeds dichterbij BAH