SHIT! Heel stuk bijgelezen, is het bericht weg :x Maar al die reizen... ik ga wel mee in het bagageruim, goed? Dat is vast goedkoper Als iemand Eva dan neemt, die is nog gratis, en is zo fris voor haar, tussen de koffers hahaha. Troiuwens, LadyZ werkt toch bij een vliegtuigmaatschappij? En Alre bij een reisbureau, dus we kunnen vast wel wat regelen! Hm, nu is het voedertijd. Probeerde 4 uur tussen de voedingen te krijgen, ik zit nu op 3,5. Toch netjes
Wonder, Barcelona klinkt goed! Maar snap wel heel goed dat het moeilijk is om steeds opnieuw te moeten beginnen. Ander land, andere taal, andere mensen. Wil je zelf ook nog gaan werken in Frankrijk of Barcelona? Goed idee, een meeting in Barcelona haha! Op financieel gebied wat minder geslaagd vrees ik Misschien dat we met z'n allen op wereldreis kunnen, lees ook al van NY en LA Surf gaan jullie een jaar naar Amerika? Reizen of werken? Je lijstje ziet er compleet uit hoor. Zou nog even verder denken, maar volgens mij ben je niks vergeten. Mirjam wat zielig van de kat! De dierenarts is inderdaad ook vaak een duur verhaal. Door het voer kan het echt niet komen. En wat een kosten van de bevalling van Demi zeg! Je had dan natuurlijk wel all inclusive, maar toch. Ingrid wat fijn dat je eerder terecht kan! Ladyzorra leuke foto! Mooi mannetje is het hoor! Ego, nou ik ben bij het cb geweest en de verpleegkundige heeft vakantie! :x Maandag is ze er weer en zou ze me bellen. Mijn man vind dat we het gewoon af moeten wachten. Denk dat ik tot maandag op ga schrijven wanneer ze drinkt en hoeveel en wanneer ze huilt enzo. Misschien dat ik daar wat mee kan. Lactulose wat de ha weer had bedacht ga ik niet doen. De vorige keer kreeg ze er alleen maar meer krampjes van. Nu moet ik de ha dus even bellen om dat te zeggen, maar ik ben nogal een scheiterd. Vind het net lijken alsof ik het beter weet dan hem, en vanmorgen schijnheilig ja knikken en nu niet doen.
Ka: dan zeg je toch dat je er even over hebt nagedacht, maar dat het de vorige keer niet bevallen is en het liever niet gebruikt.. Ann: ik heb de lodger in de wagen liggen, maar is volgens mij best warm...
Ik heb er hier 1 die de slaap niet kan vatten... Hij is doodmoe, maar elke keer na 5 min ogen dicht begint ie weer te huilen... Moet ik 'm nu laten huilen, en dan valt ie uiteindelijk in slaap?? Of iets anders?? Moeilijk......
Ja heel bewolkt hier maar hartstikke warm. Moet zo ff boodschappen doen en boven ligt ze nu lekker in een mouwloos rompertje... Het regent en tegelijk is het zo benauwd warm...lastig lastig al die dillema's van de moeders in opleiding
Heey meiden heb geen fut om wat te lezen me hoofd barst uit elkaar heb wel lekker gewerkt was wel even raar om weer te werken maar wel even fijn om er uit te wezen pff nu kapot
@ka: ja goed om het even bij te houden, dan heb je ook iets op papier en dat helpt je mssn ook om even goed door te zetten en je niet zomaar weg te laten sturen. ik had twee weken terug ook al zn 'klachtjes' opgeschreven, helpt echt! balen wel dat je weer langer moet wachten! @ladyZ: ik zou m inderdaad heel even laten, kijken of ie zelf weer in slaap kan vallen...
he tm: je bent weer terug. logisch dat je nu gesloopt bent! is wel weer even iets anders dan met de kids bezig zijn. is ook wel lekker natuurlijk, maar ook heel vermoeiend, is toch weer wennen... lekker uitrusten nu (of heb je de kindjes alweer bij je?)
Ladyzorra ik zou hem ook even laten huilen. Misschien heeft hij wat moeite om in slaap te komen. TM goed om te horen dat je het werken leuk vond!
Ladyz, wat een leuke foto!!!!!!!!!!!! Ann, uhmmm shirtje korte mouwen, broekje, romper korte mouwen, vestje met lange mouwen, lakentje en dekentje. Heb net de foto's op de computer gezet dus zal even mijn grote baby laten zien. Let aub niet op zijn ontzettend vieze kleren en hoofd want de foto's zijn van gisteren nadat hij gezellig in de tuin had lopen tuinieren hahaha
Deel 2 al?! Wauw! Ka: wat een irritante huisarts! LZ: alle rekeningen thuis? Bij mij rekende CZ voor alles de volle mep, dus heb meteen gebeld dat dat niet klopte.. Ingrid: was het moeilijk Milan daar achter te laten? Ooh ik lees het al.. Ka: daar heeft Jayden allemaal geen last van, die drinkt zijn flessen leeg (ook nu met de Nutriton) en valt na de fles wel in slaap. Maar verder weet ik ook niet wat normaal is en wat niet.. Gewoon naar jezelf luisteren en je woordje doen meis.. Wonder: goedkope huisarts zeg! Ann: fijn dat je nu goed aanlegd! En dat het beter gaat! En ook super dat het is bijgelegd met je pa.. nu zijn vrouw nog. Surf: wooow die Kasper groeit hard! Mirjam: aaaah wat sneu voor de kat! Hopelijk knapt ie snel op! 2500 euro!? Tering das veel.. maar zal wel komen door de kraamzaal LZ: leuke foto Gerodi!!! Wat een knappert! Ka: ik zou het ook opschrijven en als je die Lactulose niet wil gebruiken moet je dat niet doen en dat mag je gewoon zeggen tegen je ha hoor. Ieder kindje reageert er anders op. Bij Jayden hielp lactulose wel.. Buiten: Jayden heeft z'n keertjes aan en een fleecedekentje erover.. Tis nog best benauwd buiten. TM: fijn dat het werken goed ging, ff je gedachtes op wat anders.. Ingrid: aaaah wat een schattige/ondeugende foto van Julian! x