APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    HIER DAN!!! HOPPAH!!! Wat heb ik je gezegd?! Gefeliciteerd meis!

2. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ mirjam: YEEEEEH!!! goed zo meis!

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mirjam: KEI GOED!!! ZIE JE NOU WEL!!!
    DIE HEB JE MOOI IN DE POCKET!

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    ZIE JE NOU!!!!!! Geeft klapzoen en vliegt een rondje mee!!:D:D:D

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Soms....heeeeeeel soms...zou je de kids wel even achter een meter behang willen plakken! GRRRR

Loop Seeger dus al de hele dag te waarschuwen dat hij niet in de box mag klimmen....omdat hij gister ook al een bloedlip heeft opgelopen. Nou het was wederom raak hoor! Bloeden joh! Als een rund! Het is echt een klein eigenwijs mannetje!:x8)

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Je zegt t goed ja, het is een man8) is gelijk aan eigenwijs...
    Maar sterkte met je ventje (en met het uitzoeken van behang):p

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zooo hier zijn we druk aan de bak!
    de kleren zitten in de caravan
    de bovenverdieping is schoon en opgeruimd
    nog 2 wassen opvouwen en weg werken
    beneden is zo goed als opgeruimd
    alles zit in de auto's
    morgen alleen speelgoed voor noa uitzoeken wat ze mee wil nemen
    denk dat ik dat even saampjes ga doen met haar
    en dan de laatste dingen in de auto's en dan kunnen we zaterdag zo weg
    nog even een lijstje maken wat er nog mee moet :D
    heerlijk een dagje geen kids kan je meteen zoveeel meer doen

we eten straks bij me schoonouders dus dan blijft het hier netjes haha
    en is het even makkelijk want dan ga ik rond half 6 naar me schoonouders toe en kan ik zo aanschuiven
    en we eten patat want dat zei ze als we daar kwamen eten

ow chips ook nog naar de apotheek voor me vervolg recept
    na dat kan morgen nog wel

ikheid jij ook lekker bezig las ik :)

mirjamm
    jeej wat goed meis!!!

ik ga gauw nog even een lijstje maken
    wanntee je moet wat mee nemen met 2 kids:p

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

TM: nou nou, goed bezig zeg!

Wonder: idd eigenwijs ja! Hij is een beetje hardhorend.. hahaha!

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahaha ja had net al een discussie met zijn vader van wie hij het heeft!8);)

gelukkig is behang onwijs 2010 dus dat gaat wel goedkomen!

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja iig enorm hardleers! My god!

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Moet je die van eijffinger nemen, dat behang is zo sterk, kan je zelfs meenemen als je verhuisd;):p

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Napoleon wat voor symptomen hebt je als je lactose-intolerantie hebt? Haar ontlasting is wel altijd groen ja. Zou eens ruiken of het ook zuur is ;)
    Spannend van je sollicitatie! Heel veel succes alvast!
    Balen dat je blijft bloeden zeg...

Janne lekker nachtje zeg! Doorslapen gaat goed hè.
    Ik vind het wel heel fijn dat er niks is gevonden. Ze is lekker gezond! Maar hij heeft ook geen testen gedaan verder, is alleen afgegaan op ons verhaal en wat lichamelijk onderzoek. Maar vind het wel lastig omdat ze echt wel ergens last van heeft. Wel prettig dat we over een maand weer even heen kunnen, omdat dan de periode 'dat het erbij hoort' voorbij is.

Kleintje alweer aan het werk :$ Ik zou ook alweer moeten als ik geen vakantie had opgenomen maar ik moet er echt nog niet aan denken. Misschien ook wel omdat Elisa nog heel veel huilt en niet lekker in haar vel zit. Ben erg benieuwd hoe het je bevalt. Wat doe je voor werk? Hoe was het bij het cb?
    Super dat het met Mike beter gaat!

Ikheid jij bent druk geweest! Dan heb je zeker het shoppen verdiend! :D Veel leuke dingen kunnen vinden? Hoe gaat het nu met je hand?

Mirjam JEEEEEEEEEJ! Super goed joh!! Op naar het tweede gesprek! Gefeliciteerd meid! Zie je wel dat je het kan!

Wonder wat zielig zo'n bloedlip! Hopelijk luisterd hij nu wel de volgende keer.

TM zo hé jullie zijn druk geweest! Lekker hoor even alles op orde en netjes en dan zaterdag weg. Geniet ervan meid!

Hier is de kraamvisite net weer weg. Heb een heleboel kleertjes gekregen! 3 shirtjes, rokje, jurkje en legging. Allemaal maatje 62 en 68 dus kan mooi even vooruit. Ze zit net tussen 56 en 62 in dus dat kan ze mooi aan.

13. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    mirjam wat goooeeeeeed!!

wonder: welke kleur wordt het behang?

tm, goed bezig joh!!

ka, leuk, nieuwe kleertjes. maarre.... nog stééds kraamvisite dus? wij ook nog maar eva is nu nog wat kleiner.... vanavond komen collega's van mijn man, ik hoop op kleertjes maat 62 hahaha.

ohja, mermaid, die droom van jou, haha! Ik lag hier helemaal dubbel.

volgens mij begint eva echt haar te krijgen. haar haar viel ineens heel erg uit en nu zit er op sommige plekken haar wat heel anders van structuur is. het is blond, jeej ;)

pff, mijn man belde net dat hij een klapband heeft met zijn fiets. Beetje jammer...

14. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Mirjam gefeliciteerd !!
    Wat goed zeg !! :D

@ ka85
    Ik werk als ziekenverzorgende op een gesloten afdeling
    met dementerende ouderen. Erg leuk werk ! :D
    Bedenk me net dat ik wel heeeeeeeel veel voor andere
    aan het zorgen ben haha ;)

CB was allemaal goed.
    Goed gegroeit: 6305 gram (700 gr. aangekomen)
    en alweer 60 cm lang ! (4 cm gegroeit)
    Verder waren ze helemaal tevreden ! :D
    Alleen die rotprikken.. Ik kan er niet aan wennen,
    zo'n verdriet als hij heeft !

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kleintje, zielig hè die prikjes. Maar fijn dat hij goed gegroeid is!
    Ik heb ook stage gelopen op een pg-afdeling. Inderdaad erg leuk!

Janne, hier nog steeds kraamvisite ja haha. Afgelopen maandag ook nog. Volgens mij hebben we het nu zo ongeveer gehad.
    Hier ook steeds meer haar. Bovenop lijkt het wit/blond, maar in haar nek is het wat rood :$ Dat vind ik echt niet mooi (sorry voor de mensen met rood haar). :) Dat in haar nek is het 'oude' haar zegmaar. Hopelijk wordt het helemaal blond!

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Argh!!! Da’s balen van het belastinggeld.

@ Ka: Wat fijn dat ze helemaal gezond is. Ondanks dat je nu nog niet weet wat er aan de hand is, is het toch fijn om te weten dat er niks ernstigs aan de hand is.

@ MvM: Je kunt maximaal 10 weken meedoen. Vanaf week 6 tot aan week 16.

@ Napoleon: Wat fijn dat je een sollicitatie hebt. En bij een oude werkgever is natuurlijk helemaal relaxed.

@ Ikheid: Zo, weer lekker geshopt lees ik! Jij hebt volgens mij ook een behoorlijk gat in je hand, of misschien is zelfs je hele hand wel verdwenen, met als bij mij.

@ LadyZ: Hahahaha, ja een kopje Nespresso met dhr. Clooney klinkt een stuk beter dan hokken met Joran…

@ Mirjam: JOEPIE!!!! Wat goed! Zie je nou dat het wel mee viel met hoe “slecht” je het wel niet gedaan had tijdens het gesprek.

@ Wonder: Typisch gevalletje van wie niet luisteren wil moet maar voelen… Maar wel sneu voor hem. Zit ie al achter het behang?

@ TM: Zozo, jij bent druk geweest. Goed bezig hoor.

Hier alles goed. Ben ff met mijn vriendin de stad in geweest, was gezellig. Ayla heeft echt nog weinig geslapen vandaag, maar wel veel gespuugd. Ze lijkt van het spugen zelf geen last te hebben, maar het is wel vervelend. Tering!!! Ik ruik me toch ineens een strontlucht, volgens mij moet ik even een luier gaan verschonen.

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ka: goed verwend zeg!
    Ik heb 2 shirtjes van pointer besteld met korte mouw maat 62 en een spijkerkuitbroekje van pointer ook maat 62. Dus dat kan ie mooi volgende week aan!
    Ja mijn hand is echt klote.. doet echt zeer. Mgoed, nog ff en dan ben ik er van af.

Janne: klapband! Balen zeg.. Moet ie nu lopend naar huis? Is dat ver?
    Jaaa! Hier ook.. haar wordt dikker en idd een andere structuur, goudblond is het hier! Jeuj!

Kleintje: wooow die Mike is de 6 kilo gepasseerd! Wat gaat het hard hè! Heeft ie nu weer prikjes gehad? Voor de 2e keer dus? Zo zielig hè! Had ie er de vorige keer veel last van?

Hier: net mijn voetjes verwend met Footner! Die sokken met gel erin en die moet je een uur aanhouden, dan krijg je heerlijk zachte/mooie babyvoetjes!
    Manlief komt zo thuis en dan gaan we heerlijk een frietje in Belgie eten bij zo'n frietkotje. Heerlijke friet hebben ze daar.. En Jayden gaat gewoon lekker mee in de maxi cosi op de achterbank nadat ie de fles dadelijk thuis heeft gehad..

Tot vanavond! xxx

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb geen handen... (Hmm dan hoef ik ook niet geopereerd te worden! ;))

Als ze geen last heeft van het spugen is het niet erg, alleen ze moet niet d'r hele fles weer uitspugen.. Maar dat is niet hè?
    Hahaha, suc6 met de poepbom!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben weg x

Sjezus! 14 seconden..

1 sec :x

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, klote is dat hè die 30 sec regel.

Hm, lekker frietjes eten. Heb ik ook zin in, maar ja mag niet hè van Sonja ;). Gisteren heb ik gewoon salade gegeten terwijl Arco patat had. Vond ik echt knap van mezelf.

Deel Deze Pagina