APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Net terug uit het ziekenhuis. 1 juli word ik geopereerd aan mijn rechterarm aan CTS. Pfffff kei eng! Ben zo'n scheitert! Manlief neemt dan vrij en ook de vrijdag erna, dan is ie dus met het weekend erbij 4 dagen vrij, want ik zal de eerste 3 dagen niks kunnen en mogen met die hand en aangezien ik rechts ben..

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ingrid: wat een lieve grote baby!!

Maarre kan je hem wel eerst even wassen voor de foto hahahaha

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Iehh, hoe doen ze dat?? Snap dat je er ietwat zenuwachtig voor bent (lees: heeeel erg). Hopen dat het daarna helemaal weg is!

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik heb gebeld dat we het niet gaan gebruiken. Was prima dus weer druk gemaakt om niks.

In de wagen had ik ook kleertjes en een dekentje. Had is best warm nog buiten.

Ik ga even een flesje geven. Tot straks!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Een klein snipje in je pols en dan knippen ze de carpale tunnel door..

Gatver! Ik ben als de dood voor het ziekenhuis..

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ka: zie je nou wel.. alle stress voor niets (knipoog)

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

<<<EGO>>>

Als Jayden ligt te trappelen dan knakt zijn heupje/beentje.. Wat kan dat zijn?

En nog iets.. ik gebruik nu dus Nutriton, en sindsdien poept Jayden eenmaal per dag, maar wel heel erg dun, soms net water! Is dat erg? Of is het belangrijkste dat ie blijft plassen ondanks de dunne poep/diarree?

<<<EINDE EGO>>>

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    en nog een van mijn slapende kleine bink

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

schattig!!!!!!!!!!!!!

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ja dat zal ik de volgende keer doen;)

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ikheid, klinkt uhmmmm niet fijn (understatement van het jaar denk ik zo) Hopelijk ben je er daarna wel vanaf!!

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    spannend!! lief dat je man vrij neemt.

13. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hey Ikheid,

Wat ellendig van die operatie maar klinkt als een kleine ingreep zal je ales mee gaan vallen weet het zeker!
    Daarna hopelijk van je klachten af.

Tara heeft op bv ook hele dunne ontlasting maar dat hoort is me verteld weet het niet zeker van Nutrilon...Maar kan natuurlijk...(heb je ook niks dit advies maar goed...)

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @ Ka:Hier in Frankrijk ga ik niet meer aan de slag, maar wil straks wel weer wat gaan doen...dus als we naar Barca gaan, ga ik wel kijken naar de mogelijkheden daar. Wat balen dat de verpleegkundige vakantie had. Ik zou de lactulose ook achterwege laten en misschien is alles opschrijven niet zon verkeerd idee....dan heb je iig een goed verhaal straks.

@LZ: wat een super leuke foto! Lekker eigenwijs.

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    liefffffff

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ingrid: wat een leuke foto haha!

nou mn moeder zou thijmen meenemen (zoals elke donderdag) maar ze is ziek... we gaan maar even naar haar toe om daar iets te drinken samen...
    ben er vanavond weer denk ik, anders morgen!

fijne dag verder voor iedereen!

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ikheid, het schijnt met nutriton 2 kanten op zeggen ze. Of dunne ontlasting of verstopping, hier alletwee nog niet meegemaakt zowel bij Julian als Milan niet. Het is gewoon normaal, denk ik tenminste.

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ann: thanks meis voor je advies! Ook al kan ik er niet veel mee, hahahah! Maar gaat om het idee hè.
    Ja hopelijk snel van de pijn en slapeloze nachten af!

Pamsie: hahaha mijn man had geen keus! Hij moest wel vrij nemen, er bestaat geen kans dat ik er alleen heen ga. Hihi..

Surf: beterschap met je ma! Veel plezier daar!

Ingrid: hmm.. dit was echt water-poep. Is dat ook niet erg? Het belangrijkste is toch dat ze genoeg blijven plassen of niet?

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wonder: als reactie op je Hyves berichtje: ja het is echt klote, ik had gehoopt een spuit te krijgen in mijn rechterpols en dat het dan weg zou zijn, maar omdat ik FORS CTS heb doen ze dat niet want het helpt toch niet, dus dan maar meteen onder het mes. Brrrr! Ik schijt nu al 7 kleuren stront..

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ikheid, anders even bellen met het cb of de ha. Het is idd belangrijk dat hij genoeg plasluiers heeft ivm uitdroging maar weet niet of diaree goed is, misschien is het ook een overgang naar de nutriton toe.

Deel Deze Pagina