Och, breek me de bek niet open! Ik organiseer ook altijd de personeelsuitjes en ik kan je zeggen dat er al een lijstje is met horeca gelegenheden waar we niet meer welkom zijn! Wij vragen bij een sollicitatie ook niet meer naar de CV maar naar het strafblad! Maar het is in ieder geval nooit saai bij ons!
@Mirjam: hahahahah lach me rot om Demi! Echt als dat een combi wordt met Seeger dan wil ik niet weten wat er gebeurd als daar kinderen komen!!
We hadden het vanavond met Lukas over de vakantie. Uitgelegd waar Tunesië ligt, in Afrika dus. "Bij de voetbal?" Nee, dat is Zuid Afrika. "Oh." Even stil.... "Wat is dan de achternaam van Tunesië"
Ja, onze twee directeuren zijn nogal feestbeesten en die houden wel van een biertje (of twintig). En tsja, goed voorbeeld doet volgen he!
Nou meiden, ik ga nog even bankhangen met manlief tot het weer voedertijd is. Tot morgen weer! Slaap lekker alvast! (met of zonder sokken )
Het scheelt dat de directeuren het ook dan. Alhoewel....eigenlijk extra erg, maak je ook een lekkere indruk als bedrijf...
Ooooooh super gezellig! Bij Randstad liep onze directeur altijd super nuchter rond....nou dan doe je het zelf ook wat rustiger aan....SAAI MAN!
oja, ik doe mee aan de voetbalpool van Voetbal International en toen zag ik opeens de top 5: top 5 1. Lautjuh - 1895 punten -. Pauline_girl - 1895 punten 3. Erik_te_Kolste - 1890 punten 4. pepijnv - 1880 punten 5. RobertJanoslov - 1875 Zou dat 'onze' Lautjuh zijn???
Meiden,de stroom is hier uitgevallen. Internet doet t niet meer en mn mobiel is ook té traag. Moet dus zo gaan voeden in het pikke donker. En nee over 9 maanden komt hier geen baby'tje Haha. Tot morgen en welterusten alvast!