APRIL-mama's 2010 deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mirjam2112, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Wat een rust hier!

TM, jij hebt die vakantie echt nodig straks na de drukte van het inpakken! ;)

Ann, voelt het goed, je besluit? Ben benieuwd wat de ha zegt over de baby-acne.

Caro, thanks voor je reactie over de draagdoek! Haha, al dat speelgoed in de wandelwagen, wel handig ja!

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ben elke keer zo in de stress als het niet lekker loopt en dnek elke keer dat het aan de bv ligt. Misschien is het dan niet eens zo maar die onzekerheid niet te weten wat ze binnenkrijgt maakt me niet happy.

Ja die acne joh is echt extreem! Begin toch langzaam bijna te denken dat het wat anders is.
    Komt nu ook boven dr oogje. Ik ben zelf huidtherapeute en ben niet snel onder de indruk maar dit is echt een beetje te heftig aan het worden.

Weet helaas zelf weinig van babyhuidjes dus hoop dat de ha ons kan helpen.

3. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Lastig joh, ook zielig. Tenmintse, heb je het idee dat ze er last van heeft?

4. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Nee dat niet ze is heel vrolijk en krabt er niet aan maar als je dr ziet ben je echt onder de indruk.
    Het is net als hele heftige acne bij pubers en dan op de hele gezichtje en in dr nekje echt heel zielig!

Kijkt ze je met die lieve oogjes aan tussen al die bultjes...

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ann: Dat klinkt wel behoorlijk heftig idd die baby-acné van Tara. Ben benieuwd wat de ha zegt.

Oh ik had net ook weer wat onhandigs. Ik was het badje aan het legen en ik heb een badje met zo'n stop. Dus ik heb die slang in de emmer en ineens schiet de slang bij het badje los. Al dat water over de vloer natuurlijk. En ipv dat ik de emmer er gewoon even onder zet, neeeeeee, ga ik dat gat mijn vinger dichthouden en vervolgens proberen die slang weer op zijn plaats te krijgen. Lompe Harry die ik er ben.

En mijn schoenen zijn binnen :D.

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Lol zou ook iets voor mij zijn...;)

Leuk wat voor schoenen heb je besteld?

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    femke had het ook heel erg, met dikke korsten, geel enz... echt zielig... ik smeerde het in met bepanthen omdat het zo droog was. en het was ook van de een op de andere dag weer over. ze was toen 8/9w

8. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ow ja joh was het ook zo extreem...?

Dus dat is gewoon normaal blijkbaar.
    Op dr oortjes is het droog maar de rest van dr gezicht (nog) niet.
    Hoop echt dat het snel minder word dan.

Ik zou het toch hebben moeten weten maar wist dus echt niet dat het zo erg kon zijn bij die mini's...

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey !
    Ik kom even gauw langswippen... Heb het een beetje druk. Mijn vriend is ook thuis we hebben lekker nog een weekje samen vrij, dus we gaan lekker veel leuke dingen doen.
    Gisteren is het goed gegaan op het Kdv en mijn uitje was ook leuk. We zijn gestart met de Zantac dus even afwachten wat dat doet. En vanochtend met Sanne naar de osteopaat geweest en ze slaapt nu al ruim 3 uur terwijl ze eigenlijk 2 uur geleden haar flesje al moest hebben, maar ze ligt zo lekker te slapen ik laat haar maar even...

Ik lees over baby-acnee je dat kan er heel heftig uitzien. Sanne heeft het ook wel even gehad, maar hier was het i.d. ook ineens weer over. Ik begrijp ook dat je gaat stoppen met de bv Ann ? Als je je daar goed bij voelt is dat een goed besluit ! Hier heeft het veel rust gegeven !

Sorrie verder heb ik niet terug gelezen..
    Oh ja over het badje van Mermaid.. ha haa... heb ik ook eens gehad, heel de badkamer blank..

Oh en nog heel even ego, volgens de osteopaat moet ik nog helemaal niet gaan werken volgende week, ze verwacht dat dat nog niet gaat. haar advies zou zijn om nog zeker een maand thuis te blijven en daarna langzaam op te gaan bouwen. Ze zei ook al dat het best mee kan vallen en het misschien wel lukt, maar dat ik me er ook op moet voorbereiden dat het ook zomaar eens helemaal niet kan lukken. Mijn lijf is nog absoluut niet herstelt ( dat voel ik natuurlijk zelf ook wel, maar is wel lastig toegeven en dit is toch een beetje een bevestiging van wat ik zelf al voelde.. )

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, althans bij mij wel.....maar misschien was dat wel omdat ik toch al in het ziekenhuis lag (ivm de kostenbesparing?:()....ik hoop het wel voor dr.

11. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nou ik kom even zp-en hoor
    we nemen de laptop mee dus kom denk ik in me vakantie nog wel een keer buurten

bijna alles is ingepakt ! de auto is zo goed als afgelaaid:p

ann
    toch stoppen met bv
    je hebt het goed gedaan hoor en op KV worden ze ook groot
    acne is hier zo goed als weg
    alleen zijn huidje is nog droog

en de rest ben ik alweer kwijt

ik denk dat noa haar middagslaapje op zijn eindperk is!
    ze valt smiddags heel moeilijk in slaap
    en savonds is het drama met naar bed gaan
    ze wil dan echt niet slapen
    ik ga het uitproberen in de vakantie met geen middagslaapje
    als ze dan te moe is rond het avond eten dan laat ik haar smiddags max een uurtje slapen

thobias heeft vanacht zo goed als doorgeslapen
    om 4 uur werd hij even wakker
    heb zijn speentje weer gegeven en heb hem niet meer gehoord tot 6 uur

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @LZ: succes straks!

@Ann: wat zielig dat ze er zoveel last van heeft. En goed om knopen door te hakken wat de bv betreft! Ik geef je groot gelijk! Stress is niks.

@Mermaid: fijn dat de schoenen binnen zijn!

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    meiden vraagje: ik ben nu dus waarschijnlijk ook weer ongesteld (of het is weer een andere bloeding) maar nu heb ik een onwijs branderig gevoel in mijn baarmoeder. Het is echt het gevoel van een schaafwond. Herkent iemand dit?

14. Trotsemama1

wonder
    nee herken het niet ?
    als je het niet vertrouwd zou ik toch weer even langs een HA gaan

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja ik heb voor eind juli een afspraak staan bij de gyn....kijk het ff aan, maar het is wel heel vervelend.

16. Trotsemama1

ja begrijp dat het vervelend is

ik heb trouwens een echt ondeugend kind die ik nu achter het behang kan plakken !!
    kom ik vanmorgen in haar kamer heeft ze het behang er af lopen trekken
    geen gezicht !!
    en ze wil voor geen mogelijkheid gaan slapen ze ligt al vanaf 12 uur in bed
    soms denk ik echt dat ze haar slaapje smiddags niet meer nodig heeft

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    oooooooooooh wat een boef! Ik had gister een boef in huis...heb behang besteld om hem erachter te plakken!
    Ik heb het als kind trouwens ook een gedaan...al het behang eraf getrokken....:D
    Maar als ik je verhaal zo lees dan denk ik inderdaad dat ze geen slaapje meer nodig heeft. Sterkte!

18. Trotsemama1

dankje
    ik ga maar is boven kijken
    wat ze allemaal uitspookt

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Mermaid: ik heb zo moeten lachen om je badje verhaal !!!! Ik zat zo te schudden van het lachen dat Justin de borst los liet hahahaha nog steeds trouwens ... Ik zie het helemaal voor me hahaha Oké even rustig worden nu hahahah

tm: bij demi duurt het ook een uur eerdat ze slaapt maar dan slaapt ze toch weer 1-2 uur .. Als ik haar niet op bed leg is ze 's avonds doodmoe en saggo.

Caromama: das nog eens een goed idee van die kinderwagen !! Haha zie ze al kijken, 'oh wat schattig! Huh speelgoed?'

ladyzorra: hoe was het bij de ka ??

Kris: waarom zegt hij dan dat je nog even thuis kan blijven? Ivm Sanne of jezelf ?? Als je je nog niet goed voelt gewoon doen anders krijg je straks dubbel terug.

Ann: fijn meid dat je de beslissing hebt genomen. Je voelt je er toch niet rot over?? Zoja: niet doen !! Je hebt dr hartstikke veel BV gegeven en met de fles wordt ze ook groot! Het is juist fijn dat je straks wat meer rust krijgt.

Hier: hmmm het ruikt hier naar appeltaart :)

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wahahahahahhahahahahaha......had deze actie toch even over het hoofd gezien!!!!! Vrouwenlogica!

Deel Deze Pagina