Ja en het belangrijkste heeft ze nu toch binnengekregen... Op Nutricia zie je een schema van hoe je het aan kan pakken. Kindjes moeten er wel geleidelijk aan wennen. Ik zou steeds ietsje afkolven...dus niet de hele borst leeg.
Hallo meiden ! Zo, mijn eerste nachtje is me prima bevallen. Om 07.00 stond vriendlief voor mijn neus samen met mijn kleine mannetje, en oh wat heb ik hem gemist zeg ! Mike en mams hebben van 08.30 tot 13.00 geslapen. Wat is het toch ook een kanjer he ! Nu ff boodschappen doen, daarna koken, en dan nog weer even mijn bed opzoeken als vriendlief thuis is. Heb niet de fut gehad om alles vanaf gisteravond te lezen, en ik denk niet dat ik dat nog ga redden vanavond. Wat kunnen jullie gezellig veel kletsen zeg ! Haha
Wat fijn dat het weer goed bevallen is en wat een heerlijke thuiskomst! En helemaal fijn dat het mannetje rekening houdt met mama's rust! Haha...
Heerlijk om zo thuis te komen en super dat het allemaal meeviel! Wonder: ja heb nu een schema hier op tafel liggen en begin met de middag te stoppen de voeding die ik zo geef is de Nutrilon. Maar ze slaapt nu nog heerlijk Net terug van de ha die zei dat het inderdaad toch gewoon acne is en heeft een middel voorgeschreven wat ik ook bij volwassen acne aan patienten voorschrijf dus ga ik echt niet doen... Denk dat ik misschien iets homeopatisch ga halen...tea tree oid. Of helemaal niks gaat vanzelf weg zo blijkt. Ben wel gerustgesteld
Hahahaha heb ik die fles Nutrilon helemaal klaar loop ik naar dr toe slaapt ze weer hahaahaha. Met de borst is dat makkelijker (-; Kan ik die fles nu in de koelkast zetten? Had alles al gemengd het gekookte water en de schepjes....
Volgens mij mag je dat maar een uurtje bewaren, maar helemaal zeker weet ik het niet. Staat als het goed is op de verpakking.
Joh wat dan heb ik helemaal niet meegekregen!?? Ja zag het net inderdaad een uurtje...Nou maak straks wel nieuwe.
We zijn weer thuis, Gerodi is helemaal goedgekeurd! Die heftige buikkrampen komen toch door zn operatie, zijn spier naar zn darmen is een groter gat dan "normaal" waardoor de voeding sneller doorstroomt en dus die krampen veroorzaken... Helaas... Ann: zielig voor Tara, hoop dat het snel over is. Mermaid: whahaha goeie actie Harry! Wonder: shit...verdorie, hoop dat het meevalt, succes! TM: veel plezier!!! Ik ga even boodschappen doen, later!!!!
Ik heb mijn collectie doeken op marktplaats gekocht, dus dan is het niet perse duur! Ik kan haar er de hele dag in hebben als ik wil, ze slaapt zo 4 uur achter elkaar door als ze erin zit, doet ze in haar bedje niet hoor! En het gewicht is helemaal verdeeld over rug en schouders, je schijnt er zelf ook extra sterke spieren van te krijgen in je rug en buik en je kindje ontwikkelt een goed gevoel voor evenwicht en lenige heupjes... een succesverhaal dus!
Nu weer stuwing...Ga dan meteen weer twijfelen of ik misschien TOCH door moet gaan... Hele dag slaapt ze lekker en heb tot nu toe alleen nog maar bv gegeven...Owwww wat ben ik toch een twijfelaar met dit soort dingen...Zucht
stuwing krijg je sowieso als je gaat afbouwen wat je daar aan kan doen is de middag voeding die je nu niet hebt gegeven de spanning eraf kolven of weg masseren
Ja ... ik moet nu ff doorzetten...Ze slaapt en heb nog steeds niet die fles kunnen geven dus denk nu misschien net zo makkelijk om de borst te geven... Maar als ik de spanning eraf kolf loopt dan niet de hele productie terug?
@ Wonder; He weer bloed... hopelijk valt hetmee ! @ Ann; ik heb steeds 1 voeding vervangen door een flesje en dat een paar dagen lang gedaan en dan weer een voeding. Uiteindelijk heb ik nog een week alleen de eerste en de laatste voeding bv gegeven en toen in 1x gestopt. Even de spanning eraf kolven kan geen kwaad hoor, dat is wel zo fijn voor je bosten @ Mirjam; nee voor mezelf. Mijn bloeddruk is nog steeds niet stabiel, ik ben nog veel moe. Verder heb ik last van mijn bekken. Mijn buik is nog niet volledig herstelt van de keizersnede en de osteopaat vond dat er nog heel veel spanning op mijn baarmoeder zat ( heb ik i.d. ook last van ) en mijn nieren zouden ook nog niet helemaal naar behoren herstelt zijn. Niets vreselijks, maar alles bij elkaar toch nog een hele waslijst...
Wonder: oh nee hè, sterkte !! Ann: tja das lastig hè ... Je kan altijd een avondvoeding doen ipv een middag toch ?? Kris: ja das best een hele waslijst.. Wat wil je zelf, wel weer aan de slag of blijf je liever nog even thuis? Kleintje: jeetje das pittig zeg, wat als Mike straks minder gaat slapen 's ochtends ?? Dan ben je heel de nacht aan het werk en moet je 's ochtends weer thuis verder.. Mijn vriend stort om 9u in mekaar als hij nachtdienst heeft gehad.. Hier: heerlijk m'n huis kunnen doen vandaag met behulp van mams Justin slaapt nu voor de tweede x vandaag inde wipstoel, kan je beter geen gewoonte van maken toch ??? Hij slaapt er langer in dan in z'n bed dus wel handig maar het lijkt me niet echt goed voor 'm ... Nu hopen dat hij snel wakker wordt want ik wil m'n meissie gaan halen op de opvang !! En nog even lans de Etos voor Footner hihi
Haha wat een muts ben ik joh ... Justin ligt er nogal raar bij dus ik hield m'n oor boven z'n mond om te horen of hij nog ademt neemt hij ineens een hap lucht, zat gelijk tegen het plafond van schrik
@ mirjam Ja.. Ik hoop dat ik het dan ook nog volhoud. Zowiezo ga ik nooit altijd meteen naar bed. Ik kijk nog het journaal, eet een boterham en drink thee. En dan lig ik tussen 09.00-10.00 in bed, en dan tot 17.00 Nu ga ik vanavond als vriendlief thuiskomt nog ff lekker slapen. Van 18.00 tot 21.00. En mocht het straks echt niet meer gaan, dan zal ik toch moeten stoppen met de nachtdiensten. Dat heb ik ook zo besproken, dus dat zal dan gelukkig geen probleem zijn. Hahaha ! Die justin ! Had ie je mooi ff te pakken Ik heb geregelt 's nachts met mijn oor aan de babyfoon gehangen om te luisteren of hij ademde. Er was namenlijk zoveel wat je wel/niet moest doen om wiegen- dood te voorkomen, dat ik er gewoon bang voor was.
@ Ann In het ziekenhuis adviseerde ze me om de spanning eraf te masseren onder een warme douche. Nou dat hielp voor geen meter ! En op een gegeven moment deed het me zo'n pijn, en toen mocht ik gewoon de spanning eraf kolfen. Mijn bv is er niet van terug gelopen. Als je echt alleen de spanning eraf kolft, blijft er genoeg over