Nou die naweeën herken ik wel hoor! Man daar heb ik ook heel veel last van gehad. En ik had wel bloedverlies maar ook geen vrachtschepen. Mijn temp. was steeds rond 37.8...dus ook niet schrikbarend hoog. Ik hoop voor je dat het leeg is, maar als ik het zo lees........denk ik het niet. Zou misschien toch nog een keertje tempen....mij hebben ze nl preventief ab gegeven toen.
Duh... daar werk ik normaal dagelijks mee.. en daar heb ik dus nog niet aan gedacht Thanks voor het opfrissen van mijn brains..
doe ik denk denk ik morgen i.d. maar we gaan maandag ook boos worden bij de apotheek.. Trusten trouwens..
Ja ik zou ook boos worden hoor! Vind het onwijs slordig....ze moeten alles toch drie keer controleren? Hoeveel had je Sanne er nou van gegeven?
@ Caro: Wat goed dat Noa zonder tepelhoedje heeft gedronken. @ Mirjam: En hoe is de Footner bevallen? @ Kris: Ggggrrrr, lekker dom van de apotheek dat ze het verkeerde hebben gegeven. Gisteravond bij het feestje van mijn vader en stiefmoeder geweest, was gezellig, maar Ayla was helemaal van de leg. De fles van 00.00 uur heb ik bij hun gegeven, ze dronk slecht en tijdens de fles heb ik nog 2x (!) haar luier kunnen verschonen en haar om moeten kleden omdat ze tijdens een verschoning ook nog even lekker ging plassen. Na de fles moest ze boeren wat niet echt wilde en toen ging mijn vader er ook nog met zijn neus bovenop zitten en maar roepen: "Ayla...Ayla...Ayla...opa hier". Ggggrrrr, dat kind moet boeren en dan slapen!! En vooral dat slapen gaat natuurlijk niet werken als je haar heel de tijd gaat roepen. Maar ja, hij bedoelt het allemaal lief, dus ik wilde er op dat moment eigenlijk niet echt iets van zeggen. Maar ik geloof dat mijn stiefmoeder het nu al voor me gedaan heeft, hahaha. Na de fles wilde ze uiteraard niet gaan slapen en toen was ik het inmiddels zo zat dat we rond 01.30 uur naar huis gingen. In de auto was ze in slaap gevallen, maar toen ik haar thuis in haar wiegje legde was ze weer klaarwakker. Om 02.30 uur was zo nog steeds wakker en aan het huilen en toen heb ik haar maar bij mij in bed gelegd en sliep ze na ongeveer een kwartiertje. Ik ben nu natuurlijk zo stijf als een plank, want ik lig toch niet echt relaxed als ze bij me in bed ligt. Het was het gelukkig wel waard, want ze heeft geslapen tot ongeveer 07.15 uur. Al met al was het dus niet echt een succes...
Overigens heeft Sanne vannacht 9 uur geslapen !! Ben halverwege de nacht gewoon gaan kijken of het nog wel goed ging, maar ze lag heerlijk te slapen..
Mermaid: ja das veel te druk voor zo'n kleintje zo'n hele avond, wij down het ook niet meer pffff footner was wel lekker, alleen niet zo'n goed idee om met je voeten op de bank te gaan liggen want ze lekten op de bank nu maar afwachten 5-10 dagen haha Justin sliep van half 9 tot 2, 6 en 9 ... En tussen 8 en 9 heb ik op de bank liggen doezelen terwijl Demi rondliep
Nou was idd te druk voor haar. Als we nog eens een verjaardag hebben dan leg ik haar boven te slapen waar het rustig is. Dit was niks. Gelukkig is ze vandaag niet heel huilerig ofzo, dus dat scheelt. Vraagje: Wat vinden jullie kleintjes leuk/grapppig? Ik kan nog niet echt ontdekken wat bij Ayla het lachen opwekt. Het is tot nu toe eigenlijk meer per ongeluk zeg maar dat ze gaat lachen, hahahaha. Wat is het hier trouwens rustig.
Sanne vind het grappig als ik hoge piepgeluidjes maak. Of met mijn vingers over haar lijfje loop en dan langzaam naar boven en eindig met in haar nekje te kriebelen.
Gekke bekken trekken, zingen, op z'n wang kietelen... Eigenlijk is alleen al naar hem lachen genoeg om een lach terug te krijgen.. En soms lacht hij gewoon naar het plafond
Hoi! Heb bijgelezen maar niet zoveel onthouden, behalve verhalen over footners op kapotte tepels Mermaid, balen van je avondje gister. Kris, ben benieuwd wat de apotheek er verder over zegt, echt slordig zeg dat ze je het verkeerde middel hebben gegeven. Wij hadden gister een druk dagje, overdag naar vrienden en daarna naar mijn zus en zwager waar een verjaardag was, maar er waren ook tig kinderen en andere mensen en Eva kon niet slapen etc... 's Avonds thuis was ze helemaal overprikkeld, echt lastig. Mijn man heeft haar strak ondergestopt in bed en haar armpjes onder de deken gehouden tot ze sliep (tijdelijk inbakeren haha), want ze was zo aan het bewegen waardoor ze helemaal niet rustig werd. Vanochtend was het nog niet echt over, maar nu slaapt ze al een poos, dus da's wel fijn. Mijn voedingsschema loopt nu alleen in de war, maar ik laat haar nu echt nog even liggen. Straks hebben we weer een drukke verjaardag, heb echt geen zin, maar ja... Heo doen jullie dat soort dingen met jullie kleintjes? Het lastige vind ik dat als ik haar weg leg ik haar gewoon niet hoor in de drukte, dus dan hou ik Eva liever in de buurt, maar da's dus weer druk... Jullie nog plannen vandaag? Wel rustig hier nu!
Eva gaat lachen als je met haar kletst (om de beurt geluidjes maken), tong uitsteken (ook om de beurt vindt ze helemaal leuk), of gewoon lief tegen haar praten. Ze lacht tegen de een veel makkelijker dan tegen de ander, best apart. Heb nog geen overeenkomst kunnen ontdekken bij diegenen bij wie ze wel vaak of minder vaakl acht. Pas was zo schattig: mijn man kwam thuis uit zijn werk, ging ze spontaan een heel kletsverhaal tegen hem ophangen, alsof ze echt wilde vertellen wat ze die dag had gedaan. Zo leuk was dat, normaal moet je soms geluidjes er echt uit trekken door tig keer voor te doen, maar dit ging helemaal vanzelf.
Ohja, nog even ego: Eindelijk lijkt mijn bv wat terug te lopen!!! Ik geef nu 2 voedingen aan 1 borst, waardoor je lijf dus minder vaak per kant seintjes krijgt dat er wat bijgemaakt moet worden. De eerste dagen gaf dit enorm veel stuwing, maar dat wordt steeds minder. Dus ik ga nu langzaam aan weer proberen vaker af te wisselen, om het weer 'normaal' te krijgen. En ik zak helemaal onderuit tijdens het begin van de voeding, waardoor Eva tegen de zwaartekracht in moet drinken, en daardoor verslikt ze zich veel minder vaak. Ik heb ook het idee dat ze minder krampjes heeft. ZO FIJN!!!