Maart 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Nu maar een nieuw topic dan.

Vind het ook jammer dat ze dit besloten hebben. Maar goed.

Yannick is nog steeds koortsig van de mex. griepspuit en ontzettend verkouden.

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge!

Vooralsnog gooien ze het oude deel niet weg ... gelukkig.

Hier nog ziek, vooral van mn grieperigheid/verkoudheid. Iets misselijk, maar lijkt vandaag even wat minder (bij opstaan) ...afwachten maar, want ik word er onzeker van ;)

3. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Goedemorgen,

En dan gaan we idd hier maar weer verder kletsen..

@ Wicjuh Balen zeg dat je nog niet fit bent en dan ook nog de misselijkheid van je zwangerschap.. Had je dat bij je dochter ook? Sterkte meid..
    @ MamavanJ Arme Yannick hopelijk knapt hij snel op.. Beterschap
    @ Miekje Fijn dat je uitslagen tot nu toe goed zijn.. Fijn hoor.. Hoe is het met Julen? Hoe gaat hij met Jaeda om? Is ie gek van z'n zusje? Denk het wel he..
    @ Lolly Hoe gaat het met jou? En hoe is het nu met Fabian? Hij komt er zo niet door he met z'n verkoudheid en nu ook weer koorts.. Hopelijk knapt hij snel een beetje op.. Beterschap..
    @ DS Super dat je echo goed was.. Heerlijk gevoel is dat weer!!
    @ Zuurtje dat is ff schrikken van je neefje.. Fijn dat het goedaardig blijkt te zijn.. Arm ventje.. Hoe gaat het verder met jou?
    @ Eekje zo te lezen hebben jullie nog genoeg te doen in huis.. En ja rommel is niet fijn nee maar straks is het vast heeeeeeeeeel mooi.. Hoe gaat het verder met je zwangerschap? Fijn dat Jana je sávonds ff laat koken.. ;)
    @ Mili Hoe gaat het met jou en je kids? Hoe is het gegaan met Aaron in het ziekenhuis? En hoe ging het met Nora toen je weg was? Sterkte voor jullie meis en hopelijk is alles goed gegaan..
    @ Emma Hoe ie ie? Als het goed is blijft alles bewaard en kun je het toch nog terug lezen:)
    @ Pooh Wat heb je toch lieve mannen! Hele mooie foto's :) En jou Sam alweer bijna 2 wat gaat het toch hard he!
    @ Boja hoe is het met je meis? Hoe gaat het met je mooie kindjes? Geniet er maar lekker van..
    @ Sabbe hoe is het met jou?
    @ Redone Hoe is het met jou en gaat het een beetje met je voet? Had een tijdje terug volgensmij gelezen dat Bryan niet meer mank loopt.. Zou het dan toch zijn geweest omdat jij in het gips zat? Je weet het ook niet he met die kids ze kunnen het ook nog niet zo goed uitleggen..

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    moggel! Hier zijn jullie....ff abbo nemen...anders raak ik jullie weer kwijt hihi.

Alles goed?

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Met Fabian gaat het nog steeds niet geweldig. Hij heeft sinds gisteren geen koorts meer. Maar nu heeft hij sinds vanmorgen rode stipjes op zijn buik (waarschijnlijk de 6 de ziekte volgens dr. google) Hij heeft nog steeds een loopneus. Of dit nu an de mex griepprik komt weet ik niet. Anders de echte dokter maar weer eens aan zijn jas trekken.

Met mijzelf gaat alles goed hoor. Straks weer werken van 14.30 tot 23.00.

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    oeps vergeten abo te nemen.

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Middag meiden,

Moest ff zoeken hoor.. Maar ik heb 'ons' weer gevonden gelukkig..

@ Hoe gaat t met Julen:
    Die doet t prima! Is lekker Julentje (= ondeugend, gek als een deur, ontzettend lief/knap, en soms stout).
    Hij vindt zijn zusje reuze lief! Ze krijgt vaak een aai of kusje van hem.
    Heel soms wil hij wat hardhandig zijn naar haar.. Hij denkt wrs dat ze al wat meer kan hebben nu ze 8 weken is.. Maar nee, we moeten m nog ff leren dat dat nog niet t geval is, hihi..
    Hij kan haar naam ook prima zeggen, en zusje ook.. Maar hij vindt t makkelijkst om haar gewoon 'baby' te noemen..

Met Jaeda gaat t goed. Gisteren wel van 8 tot half 1 gehuilt/ontroostbaar zijn (zoals we haar kennen....)
    Miekjeman heeft t vanmorgen doorgegeven aan t ziekenhuis, ivm een eventuele late reactie op de 'testmelk'..
    Verder heeft ze daarna prima geslapen! (tot 7.30uur!!!)

@ Lolly: jeetje Fabian lijkt maar niet echt op te knappen he?! Wat vervelend zeg! Hoop dat t snel wat beter gaat!

@ Emma: Heeey wijffie, je mail is in de maak hoor (man o man, ik schaam me diep haha)
    Hoest met Mister T?? Enne met jou natuurlijk?? Mister T weer een beetje happuy nu de sneeuw verdwenen is??

@ Boja: Lonkes! Druk he........ hahaha, soms als ze beide tegelijk mij nodig hebben is t wel s lastig...
    Hoest met jezelf???

@ Mgwc: Ja meis, hier zijn we!! Hoest bij jou?
    Ik duim....

@ Zuurtje: ohh das minder, last van je rug hebben. Is t inmiddels weer over??
    Hoe gaat t afvallen?? Enne, lukt t breien nog??
    Ohh wat sneu zeg voor je neefje, gelukkig is er aktie ondernomen!

@ Sabbe: Hey meis, hoe voel je je... Al een beetje van de schrik bekomen dat t zo snel al gelukt is?? Of zit je al lang en breed op de roze wolk!!

@Wic: das weer jammer, dat de misselijkheid toch komt.. Hoop voor jou dat die snel de deur weer uit is!!
    Hoest met Faylinn (die naam had ik trouwens ook op mijn meidenlijstje!)

@ DS: Hey meis. Wat fijn dat de echo goed was! En nu ga je dus lekker nog 20 weken verzwijgen van welk merk DSbeeb is.. Jammer is dat, hihi..

@ Mili: meis wat een narigheid zeg!! Hoop dat Aaron snel beter in zijn vel zit! En dat Nora wat beter gaat slapen, zodat het bij jullie ook wat rustiger wordt..
    Onze levens lijken de laatste paar maanden wel wat op elkaar (verlies van een dierbare, kindje mogen krijgen, kindje wat niet lekker in zijn velletje zit..ziekenhuis opname etc)
    Ik heb wel t geluk dat Julen prima slaapt..
    Sterkte iig!

@ Mona: Hoest bij jou?? En met je meiske??

@ Pooh: wat een mooie foto's! Lekker aan t genieten? Al een beetje een ritme gevonden?

@ Redone: ooohhhhh dat heb ik gemist.. Liep/loopt Bryan mank?? Hoest daar nu mee??
    Hoest met jouw voetje?? Doe je t nog rustig aan???
    Of moet je straks weer verplicht in t gips om dat een beetje te bereiken...

Zo, ga zo ff boodschappen doen en vanmiddag wat foto's maken voor de uitnodiging voor Julen zijn verjaardag..
    maar aangezien Julen veel kwijlt (al vanaf dag 1 en heeft niks met tanden/kiezen te maken), staat hij op bijna alle foto's met slabbertjes..
    Dus vanmiddag ff foto's maken, zonder die dingen...

Daaggggg..

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ mona : bij de zwangerschap van Faylinn ben ik heel erg misselijk geweest, een aantal weken. Ik kon niks, heb uiteindelijk medicatie van de huisarts gehad tegen misselijkheid. Ik hoop dat t dit keer niet zo erg wordt; maar als het dan even weg is (zoals vanmorgen) dan word ik weer onzeker ;)... tis ook nooit goed ;)

@ Miekje : met Faylinn gaat het prima! Ze is dit keer wel door ons aangestoken met verkoudheid en het is bij ons allemaal een fikse, dat is wel erg zielig. Maar verder gaat het hartstikke goed moet dr!
    En ja... gewoon supernaam natuurlijk ! (Jaeda is ook een hele mooie naam ;))

9. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    wic: ja jaeda is idd ook een heel mooie naam! Balen dat jullie allemaal verkouden zijn! Hoop dat t snel over is incl de misselijkheid. Hier is net t bericht gekomen dat miekjeman naar haiti moet, om te helpen. Hij moet of as maandag al weg of later. Dat horen we morgen. Voor hoe lang dit is is nog onduidelijk. Gok dat hij er niet is met julen zijn verjaardag. Xxx

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Huh ik dacht ineens, gesloten?????
    Najaa dan hier maar even verder wel jammer inderdaad.

Aaron blijkt dus enorm veel last te hebben van zuur. Van de 24u heeft hij daar 10 uur last van in totaal en hij heeft dus ook 10 uur lang pijn. Alleen als hij aan de borst is en vlak daarna heeft ie geen pijn....heel erg zielig. We hebben nu veel mediactie voor hem en hopen dat dat zn werk zal doen!!!

Ik heb dus niet alles gelezen want het was en is erg hectisch. Heb dus wel in t ziekenhuis geslapen en daar was ik achteraf blij om ook al slipe ik niet haha. Was fijn om er bij te zijn....

Knufff voor iedereen!!!!

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai,
    Ja klopt het lijkt inderdaad erg op elkaar! Nora slaapt wel wat beter nu met de medicatie. Daar zijn we erg blij mee, dat scheelt toch alweer...

Het is ook goed gegaan toen ik in ZH bleef, ik heb wel gewoon thuis gegeten s avonds en heb haar daarna op bed gedaan en ben toen snel weer naar het ZH gegaan. Heb dus geen afgekolfde melk hoeven geven! In de tijd dat ik weg was heeft Aaron bijna de hele tijd gehuild zoo zielig. Nora werd sochtends wakker en toen vroeg ze waar ik was en toen zei mn man, Louis, dat ik al met Aaron naar het ZH was. En dat was oke. Ze zijn twee keer op bezoek geweest en hebben Aaron en mij samen opgehaald dus het ging goed gelukkig!

Pfff druk he alles wat er gebeurd is....nu maar hopen dat we snel rust mogen hebben in ons gezin!!! Wel fijn dat het bij jullie weer iets beter gaat, dat begreep ik toch goed of niet?

Dikke kus,
    Mili

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

wheeeeeee ik ben moe en sjaggie !!

zo dat wilde ik ff kwijt

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Dikke kussssssss en knuffel...
    Neem een lekker ontspannend bad met een lekker drankje!

14. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Wat fijn dat t zo goed is gegaan met Nora toen je er niet was! Ze heeft t mooi niet door gehad!

Echt heeeeeeeel sneu en zielig voor Aaron dat hij zoveel pijn heeft! Gelukkig is dat mooi uit de opname gekomen en is er hopenlijk voldoende medicatie voor m nu!

Hier lijkt t idd beter te gaan. Gisteravond en net wel ontroostbaar zijn een paar uur, maar tot nu toe heeft ze het nog niet 7 uur achter elkaar, dus dat scheelt al veel!!

15. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Hier alles goed hoe is het met jou?

16. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Idd anders ff naar de dokter.. Fijn dat de koorts weg is.. En mocht het de 6 de ziekte zijn dan zijn de rode stipjes ook weer snel weg..
    Want volgens mij is dat met een dag of 2 weer weg..

Werk ze!

17. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Fijn dat het met Julen goed gaat! Lekker ondeugend maar dat hoort erbij he..;) En dat hij zo gek is op z'n zusje is zooooooo lief :) En wat lang heeft ze gehuild zeg.. Arm meisje.. En voor jullie ook natuurlijk.. Sterkte meis..

18. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Ik hoop voor je dat het niet zo voor komt dat je er medicatie voor moet krijgen.. Ja die onzekerheid dat is ook vervelend maar ja dat ben je nu eenmaal en ik denk dat iedere zwangere vrouw toch wel eens onzeker is.. Maar misschien helpt dit een beetje want ik ben bij Tessa nooit misselijk geweest..

19. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Spannend hoor voor jullie wanneer je mannetje weg gaat..En ook voor hoelang..

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey miekje is de foto nog gelukt ?? showen showen
    ik heb tim zijn uitnodiging ook net af .. leuk geworden zal van het weekeind ff laten zien !
    en wat goed dat het nu beter gaat met jaeda ! maar toch nog wel verdrietig zie ik ... arm meissie

mona hoe is het met jou ??

Deel Deze Pagina