APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Trouwens, leuk Mermaid, onze date! Heb er zin in!

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@hier zo lunchen met laetitia en dan laetitia lekker naar bed was afhalen en weer ff administratie doen

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Zo....Hier is Justin ook weer wakker.
    Ik heb ondertussen de woonkamer en helft van keuken gepoetst en gedweild. 2e was draait en moet nodig strijken.
    Ondertussen ook nog voor kleren voor Justin gezocht...en gevonden:):)
    http://www.kleertjes.com/fh.html?fh_view_size=12&fh_start_index=36&omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000036422_10123_10331&fh_lister_pos=38&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fis_available%3e%7btrue%7d%2fcombi_size%3e%7bcl_80%7d%2fcombi_size_range%3e%7brange_c%7d%2fgender%3e%7bjongens%7d%2fcategories%3c%7bkleertjes_type_blouses_9%7d%2fcategories%3c%7bkleertjes_type_blouses_9_subtype_overhemd_114%7d&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=lister

http://www.kleertjes.com/changefacet.html?searchQuery=&childSelected=&trail=combi_size&trail=combi_size_range&trail=gender&trail=categories&selectedChild=&facets=gender.jongens&facets=combi_size_range.range_c&facets=combi_size.cl_80&facets=categories.kleertjes_type_jacksbodywarmers_15&facets=categories.kleertjes_type_jacksbodywarmers_15_subtype_gilet_76

http://www.kleertjes.com/fh.html?omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000055157_15317_0&fh_lister_pos=4&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fis_available%3e%7btrue%7d%2fcombi_size%3e%7bcl_80%7d%2fcombi_size_range%3e%7brange_c%7d%2fgender%3e%7bjongens%7d%2fcategories%3c%7bkleertjes_type_broeken_4%2c+kleertjes_type_jacksbodywarmers_15%7d%2fcategories%3c%7bkleertjes_type_broeken_4_subtype_spijkerbroek_59%7d&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=lister

Fijn als je zelf niet hoeft te betalen;)

ZO meteen even lunchen, al heb ik totaal geen honger!

4. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Quschke, wat een leuke kleertjes! Fijn dat je toch geslaagd bent!

@ kleding, welke maat hebben jullie kids nu?
    Ik zoek eigenlijk nog een jongetje met maatje 80 :S...
    Ik had in Indonesie allemaal kleertjes laten maken, maar zaten ook wat jongens shirts/polo's bij in maat 80. Ik had gevraagd om maat 104, maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn!
    Nu wil ik een album gaan maken voor de kleermaker als voorbeeld voor in zijn winkel. Dus zoek eigenlijk nog een modelletje ;)

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

#185 Trotsemama1, 25 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2011
    jeetje mina wat een gezelligheid hier

maar ben het wel met mermaid en ikheid eens

6. Trotsemama1

lautjuh
    noa heeft er hardstikke zin in
    net feestje gevier op de psz helemaal leuk dat ze het vond

7. lautjuhhh

niet iedereen dus ;););)

8. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ TM, fijn dat noa het zo leuk vond!

9. Trotsemama1

dat mag, iedereen heeft een vrijheids van meningsuiting
    maar hou het lekker gezellig hier

10. lautjuhhh

@Tm dat proberen we ook ;)maar ja als mensen door gaan drammen en geen atnwoord geven dan word het geen leuk sfeertje helaas ;) Maar leuk dat noa het zo fijn vond!

11. MamaX

MamaX Niet meer actief

Zo net maar weer wat foto's op fb gezet. Ga zo toch maar weer even wat doen, al heb ik echt GEEN zin!

12. lautjuhhh

@mamaX ohh die dagen heb ik ook regelmatig haha.. ;)

13. MamaX

MamaX Niet meer actief

Pff.... wil eigenlijk even klagen, maar dat gaat hier niet....

14. lautjuhhh

dan pak je het priveforum toch ;)

15. MamaX

MamaX Niet meer actief

ow ja, dat is er ooknog ;)

16. lautjuhhh

17. MamaX

MamaX Niet meer actief

Zo dat ben ik kwijt ;) Thanks Lau!

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quschke: Leuke kleertjes! Netjes, maar wel een beetje stoer...

Tjonejonge, Ayla zit weer op haar kamer hoor. Dat hysterische gedoe als ik zit te voeden kan ik echt niet hebben.

19. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Oei, dat is balen! Daarom maak ik nooit een kindje wakker voor een voeding :p
    Maar als hij om 20:00 gedronken had en je telt er 7 uur bij op(in het fijnste geval natuurlijk)...dan heb je een voeding om 3:00 uur, dikke kans op maar 1 nachtvoeding lijkt me!
    Hier in elk geval laatste voeding 19:00, dan gaat hij zijn diepe slaap in en kwam vannacht 2:30 uur pas weer! en daarna 6:30, dus gaat zeer de goede kant op!

20. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik heb ook die bolle speen, platte wil hij ook niet. F had dat juist andersom...gekke kindjes ook...

Deel Deze Pagina