APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning! Heb niet bijgelezen verder, dus ik haak hier weer in.

Gisteravond mijn verjaardag gevierd en was erg gezellig. Nu wel een beetje een kort nachtje gehad, aangezien de laatste om 01.30 uur weg gingen en Tobin om 04.00 uur kwam voor een voeding ;). En ik wilde die tas van Bulaggi kopen en nu heb ik 'm al gekregen van mijn vader en stiefmoeder :D:D:D.

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

nou ik ga hier maandag de ha bellen voor laetitia.. tis al dag 4 en ze heeft diarree luiers. dus toch ff na laten kijken..

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

OMG, kan er wel om janken Eylem! Dat doe je toch niet!?! Je EIGEN zoon ligt op IC en dan gaan ze lekker 4 (!!!) weken met vakantie..

Lau: jouw schoonouders hebben Laetitia dus nog nooit in het echt gezien?!
    Nou maandag dan idd ff langs de HA, 4e dag al? Arm meisje!

Mermaid: hé you! Mazzelpik! Gaaf hoor die tas! Waarvan je destijds een link plaatste toch? Cool! Oef, kort nachtje idd.

Hier: 2e was draait al. Manlief is boodschappen halen, Jayden slaapt nu een uurtje, was kei kapot, aangezien hij gisteren niet naar bed te krijgen was.
    Straks ff bakkie doen bij opa en oma van manlief en verder in de tuin genieten van het weer. Ik zit nu overigens ook heerlijk in de tuin.

Pffff, heb een soort van kotsgevoel, verschrikkelijk, hangt zo half in m'n strot en heb echt superveel last van naaktslakken, gatver!

Goed.. ik ga een bakkie pakken.

Ow en ik heb NU AL last van obstipatie! Lekker dan!

4. lautjuhhh

@ikheid nope hebben dr nog nooit gezien..Ja 4e dag al.. dus ja toch maandag maar ff bellen. Lekker vanmiddag in de tuin!

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!!!

Iedereen lekker geslapen??

Mermaid, kort nachtje!

Eylem, ik moet er niet aan denken dat 1 van mijn kinderen ooit op de ic komt te liggen of uberhaupt in het ziekenhuis en ik dan ff leuk op vakantie ga.

Ikheid, lekker in de tuin!! Balen van de rest :(

Nonnie, ook lekker in de tuin dus!

Hier, Noah ligt weer op bed te slapen denk ik want het is stil, Julian is alweer wakker en adhd bezig, Milan is net wakker gemaakt maar die had nog wel een paar uur op bed willen liggen denk ik zo als ik naar hem kijk hahaha.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Balen van de obstipatie. Probeer anders eens elke dag een glas roosvicee Laxo te drinken. Bij Ayla helpt het heel erg goed.

Zo, ik heb al gezogen en gedweild en een handdoekenwas in de machine gedaan. Ayla ligt op bed en Arco is Tobin aan het badderen, dus ik heb lekker even me-time. Heeeeerlijk!

Wel frapant trouwens....hebben we een afspraak bij de ka gemaakt en sindsdien is Tobin veel minder aan het huilen. Hahaha, zal je altijd zien natuurlijk. Ik was eigenlijk gewoon vergeten hoe leuk het ook kan zijn om zo'n klein baby'tje te hebben. Maar nu hij niet meer zo huilt is hij voornamelijk aan het lachen en brabbelen. Maar goed, gisteravond heeft hij het huilen weer ingehaald, dus het is niet zo dat hij helemaal niet meer huilt. Nou ja, we zien wel wat de ka ervan te zeggen heeft maandag.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik ben weer even verder lezen in mijn boek. Eindelijk tijd voor nu Arco ook thuis is. HOERA!

8. lautjuhhh

@mermaid veel lees plezier!

@hier zo net is manlief ff boodschapjes wezen doen met laetitia, ik heb ff huishoudentje gedaan.. straks lekker op het balkon ploffen :d als het goed is komen ze vandaag h&m pakket brengen.. :D

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@mermaid, das wel frapant idd dat ie ineens minder huilt. veel leesplezier, welk boek ben je aan het lezen??

@lau, leuk H&M wat heb je besteld??

@ingrid, slaapkoppies heb jij :p

@hier, boodschapjes gehaald, vanmiddag nog even naar de AH voor het avondeten maar weet alleen nog niet wat, badje staat al dus die is aan het opwarmen in de zon, nu eerst alyss naar bedje toe en dan vanmiddag lekker spetteren!! nu eerst mijn 3e was er eens uittrekken ;)

10. lautjuhhh

@nonnie een vliesbroek voor in de winter, een hempje voor nu en eventueel voor onder dr vest. een vest dus en 2 shirtjes met lange mouwen :d

@hier h&m pakektje binnen, net gelunchd laetitia ligt lekker op bed, vanavond komt er een vriendin langs.. en vanmiddag lekker het balkon op :D

11. nonnie26

genoeg inkopen gedaan dus lau! :) leuk!

12. lautjuhhh

@nonnie yep met dit rare weer in nl wil ik maar graag vroeg genoeg de spulletjes in huis hebben haha.. nu allee nog een winterjas voor laetitia

13. nonnie26

zeeman, voor 6 eurie!! donkerpaarse ;)

14. lautjuhhh

@nonnie tanx! ga ik van de week ff halen :d

@hier muts slaapt nog steeds,

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    RUST!!!!!!!! en alles leeft nog!!! Julian heeft ff een paar minuten in de gang gestaan en kon daarna ineens weer luisteren en dus ook van Milan afblijven. Milan ligt nu lekker op bed en Noah ligt weer in de box te slapen. Julian is ondertussen van buiten naar binnen aan het rennen en weer naar buiten, die vermaakt zich dus wel. Ze hebben ook nog met z'n tweeën wezen zonnen zoals Julian dat zei hahaha Lagen ze alletwee languit in het gras in de zon.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lau, al goed ingeslagen dus voor de winter!

Nonnie, lekker spetteren in het water!

Hier maar even geen badje gedaan aangezien ik alleen ben en ik geen zin had dat Julian Milan ging verzuipen terwijl ik Noah een flesje gaf.

17. lautjuhhh

@ingrid lekker ff rust :)

@Eten hier word het uitsmijter. heb geen zin in een bord vol met eten met die warmte..

@hier net weer binnen laetitia heeft lekker met water gespeeld. heb weer een paar leuke foto's gemaakt zet ik vanaaf op de pc..

18. nonnie26

ingrid, strak plan geen badje neerzetten, als je graag 3 kinderen wil houden ;):p

lau, leuk! ben benieuwd naar de foto's

avondeten, varkenshaasje met sla en patatjes in de vorm van gezichtjes ;) mannen :cool:;)

hier, boodschapjes gehaald en nu lekker spetteren!!

19. lautjuhhh

@nonnie veel spetterplezier!

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier al gespetterd! Ligt nu in diepe slaap..
    Wij gaan als ie wakker is een rondje kermis doen hier in Roosendaal en dan pakken we wel wat te eten bij een kraampje, heb niet zo veel honger met dit weer.

xxx

Deel Deze Pagina