APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Leuk even over de kermis. Bij ons hebben we alleen in oktober altijd kermis. Ook leuk natuurlijk, maar vaak is het dan zulk slecht weer.

Ohoh, Ayla en Tobin zijn allebei snotjeverkouden. Ayla wordt er niet vrolijker van ;) en Tobin drinkt er erg onrustig door, want ja, ademhalen valt niet mee als je zo vol snot zit...

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Arme kindjes! Met dit weer snotverkouden..
    We hebben geluk dat het hier de 1e week van september altijd kermis is, gewoon ff rondje lopen, hapje eten en terrasje pakken, dus we gaan nergens in.. beetje sfeer opsnuiven, me like!

Ok.. ik paf ff wat te knabbelen en duik nog ff de tuin in.
    Jayden slaapt al vanaf kwart voor 2!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Op een gegeven moment had ik wel bijna het badje opgezet hoor, Julian is heel goed erin om het bloed onder m'n nagels vandaan te halen:p;):cool:

Ooooohhh lekker varkenshaasje en sla!!! De patatjes in de vorm van gezichtjes vind ik dan weer niet zo nodig hahahah

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ikheid leuk naar de kermis!

@Mermaid ach gos allebei verkouden,., sneu!

@hier net lekker gegeten, nu lekker relaxen en straks laetitia naar bed en komt er een vriendin!

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    effe wat ik onthouden heb, veel kindjes die gezwommen/gespetterd hebben, lau die hm bestelling binnen had, ikheid die naar de kermis gaat (gaan wij ook nog doen :)), ingrid die haar kindjes niet wil laten verdrinken (gek hoor :p) , nonnie die smileyfrietjes gaat eten whahahaha, ehmmm....
    ben er niet helemaal bij vandaag dus vergeef me....

vandaag raar dagje... maar we hebben nieuwe schoenen gekocht voor gijs...schoesme extreme flex http://www.kleertjes.com/_img/scale.rb?img=8814498152478.jpg&w=480&h=480 ga hopen dat de link het doet! hij loopt er super op!

daarna naar mijn ouders geweest, opa was der ook en gijs heeft daar in badje gezeten. :) mijn ouders gaan morgen op vakantie!

gijs gaat zo eten en als hij op bed ligt gaan wij eten, broodje hamburgers ;):)

6. lautjuhhh

@chil wat een gave stappers!! Gijs ook lekker in badje gezeten :D

@hier laetitia ligt lekker op bed..

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hoi hoi,

Heb vanmiddag op de telefoon wat bijgelezen maar niet zoveel onthouden. Hier lekker veel buiten geweest. Naar de speeltuin, bij mijn ouders in de tuin en thuis in het badje buiten. Het badje was één groot schuimfeest. Volgens mij had manlief een halve fles badschuim erin gegooid. Zal straks eens kijken naar de foto's. Elisa heeft vandaag 3 keer op de wc geplast! Echt super goed!! Ze vindt het helemaal geweldig en als je vraagt of ze naar de wc moet staat ze al voor de deur.

Chilleke gave schoentjes!

8. lautjuhhh

@Ka woooowww wat knap van elisa :D

9. lautjuhhh

Laetitia had trouwens net voordat ze naar bed ging 38.4...ze ligt en klein beetje te piepen als ze nou echt te overstuur gaat ga ik dr wel een zetpilletje geven..
    maar ja wil eigenlijk ook dat dr lichaampje goed tegen de verhoging vecht maar goed k vind het ook weer zielig..

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ka, wat goed!!!!! hier vandaag ook 4x op het potje geplast, ze liep de hele middag in der blote kontje en elke keer als ze moest plassen ging ze het potje halen en er op zitten!! :)
    ben benieuwd naar de schuimfoto's!!

ikheid, veel plezier!!

chill, stoere schoentjes!! slim die flex zool heb ik ook als opvolger ;)

ingrid, lekker man die smileypatatjes :p thanks chill voor het jusite woord

lau, zielig zeg, maar miss idd een zetpilletje geven

mermaid, sneu allebei verkouden :(

hier, alyss op bed dus lekker avond voor ons!

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ka, wat knap :$ goed van haar hoor jeetje!

lau...ik zou gewoon een zetpil geven als ze last heeft, lichaam vecht met zetpil er ook wel tegen ;) het helpt alleen extra

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie fijn avond:d

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh mijn zwager had met gijs zijn verjaardag allstars gegeven..maar ze zijn zoooo stug nog...:cool: Dus die geef ik nog niet aan...maar ja....nu reaageerde hij net op mijn www.... ;) ga ik me schuldig voelen dat ik ze nog niet aangedaan heb...nee...maar ik heb geen schoenen gevraagd voor gijs zijn verjaardag....maar snap het wel...zou het ook zonde vinden als hij ze niet past dadelijk. tis maat 22 maar ze vallen erg groot, dus das een geluk

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nonnie wat goed van Alyssa!!!
    Fijne avond saampjes!

Lau ik zou ook een zetpilletje geven. Een goede nachtrust doet ook wonderen.

Nou ik HAD hele leuke foto's... Ik had ze op de pc gezet en van de camera af gegooid en nu blijkt dat hij alleen de eerste foto's van de speeltuin heeft gekopieerd....... Voortaan toch maar eerst checken of hij alles wel heeft gekopieerd. Wel balen!

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    aaaah :$wat zonde:(

16. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@chill, ja dat vermoeden had ik al toen ik de reacties van je www las ;) tsjah wat moet je daar mee? misschien een paar keer aantrekken voor de foto dus elke dag 3 min lang genoeg voor een foto en dan hup weer uit ;)

@ka, balen van je foto's :( hoe is het met Lyanne??

@lau, oeps foutje met de tuinstoel :D:p

17. lautjuhhh

@Nonnie ja echt.. pfff ik heb helemaal dubbel gelegen.. en laetitia maar mama mama.. hahaha

@hier ze slaapt dus mocht ze nog wakker worden dan krijgt ze nog een zetpilletje....

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    misschien dat ik ze morgen aantrek (voor bbq van mijn zwager zijn afscheid, gaat over 1,5 week naar afghanistan voor 4 maanden :cool:) MITS hij er niet op kan lopen! maar ik ga er nog effe voor denken....

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chilleke: Stoere schoentjes!
    Tja, van die Allstars is jammer idd, maar als hij er niet (goed) op kan lopen houdt het op toch? Oh en je bedoelt denk ik dat je ze aantrekt mits hij er wel op kan lopen ;). Maw, op voorwaarde dat hij erop kan lopen.

@ Ka: Zo zeg, wat goed van Elisa!
    Oh wat balen van de foto’s :(.

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ja dat bedoel ik idd;) maar denk dat een avondje ook geen kwaad kan, toch? Maar goed, heb net de zolen op elkaar gelegd Allstars en nieuwe schoenrn, ze zijn nog een halve cm groter dan de nieuwe en in de nieuwe komt Gijs zeker niet tegen rand ;) dus ze zij ook veeels te groot! :)

Deel Deze Pagina