APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    kan maar zo zijn dat het hetzelfde als Milan is/was. Dan heb je kans dat het al zo goed als opgelost is. Klinkt misschien raar maar anders als hij zo aan het krijsen is eens kijken of zijn balzakje groot/vergroot is en als hij opgehouden met huilen is eens kijken hoe het er dan uitziet.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zag gisteren en vandaag met verschonen wel elke keer dat zijn zakje echt slap was zeg maar. Klinkt een beetje raar, maar voorheen was zijn zakje vaak gespannen.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb wel veel gekregen vanaf maat 68 maar in 62 heb ik eigenlijk nog zo goed als niks. 56 heb ik dan wel weer wat in maar ook maar iets van 5 setjes ofzo, vind het alleen zo moeilijk in te schatten voor de winter welke maat te kopen. Zit hij dan al in 68 of nog in 62, hij groeit nu natuurlijk langzaam maar misschien gaat het straks ineens heel snel;) Lastig!!!

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja en het hoort slap te zijn dus waarschijnlijk is dat het probleem (geweest) je hebt kans dat als hij 's avonds aan het brullen is dat het gespannen is en als het daarna slap is dat hij dan ook niet meer brult. Wel sneu want er is eigenlijk helemaal niks wat je er aan kunt doen behalve wachten en hopen dat het snel over is:(

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nonnie 22 september moeten we naar het cb toe. Misschien dat ik van de week nog even langs wandel om te wegen.

Mermaid wel heel fijn dat het huilen een stuk minder is! Misschien dat het inderdaad is wat Ingrid zegt en is het inmiddels 'opgelost'.

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Lastig hè met maten kleding! Ik heb alles van Elisa bewaard, maar dat zijn zomerkleertjes. Ze zit nu nog in maatje 48/50 en groeit nog niet zo snel als dat Elisa deed, maar ook dat kan nog komen. Net als met een jas. Of een dik vest of toch een winterjas...

Ingrid hoe gaat het met Noah? Drinkt hij goed? Hoeveel krijgt hij nu in de fles? Heb je hem nog een mutsje op?

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ka wat fijn dat ze zo goed drinkt!

mermaid wat fijn dat het huilen minder is!

balzak...wist niet dat da kon :$ wat zielig zeg! weet wel dat ik een 'ballenkaart' heb gekregen bij de geboorte en dat ik die heel goed moest bewaren :( maar hier geen problemen mee

hier my name is! wooow marry poppins en liza minelli wooow

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja het is zo lastig omdat ze ineens heel snel kunnen groeien maar hier zitten ze soms ineens ook heel lang in 1 maat om daarna bijna een hele maat zo goed als over te slaan;) Ik wacht gewoon met kopen voor Noah tot ik een beter idee heb hoe hij groeit en dan maar hopen dat de leuke kleren er nog zijn.

Noah drinkt goed, nu met de difrax speen op de avent flessen ook eindelijk wat rustiger. Hij krijgt nu 130cc in de fles en hij drinkt elke keer tussen de 110 en 130cc op dus dat gaat netjes. Ik heb hem 's avonds en 's nachts en als we naar buiten gaan een mutsje op. Vandaag met de warmte heb ik het mutsje afgelaten toen we buiten waren want dat vond ik wat overdreven maar vanacht krijgt hij het gewoon weer op. Woensdag ga ik wegen dus hoop dat hij iig op zijn geboortegewicht zit, dat was nog 50gram dus dat moet gelukt zijn dacht ik zo.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hij is nu wel weer erg onrustig aan met tussenpozes weer zo aan het gillen...

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Chilleke: Wat is een "ballenkaart"?

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wat is een ballenkaart???

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    een kaartje waarop staat dat allebei de balletjes ingedaald waren bij de geboorte....zo dat als er later eentje terug zou schieten dat ze wel weten dat ze er allebei ware...ze hebben me dat echt gezegd dat ik da goed moest bewaren...:(

staat zelfs een schattig beerjte op :cool:

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh echt...nou die heb ik niet gehad.

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb dat nooit gehad. :(

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nou ja zeg...wat vaag!!!! zal het eens opzoeken

16. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik heb ook geen ballen kaart gehad :p

17. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

zo ik zit gezellig met al me vrienden, heb die vent van me naar zijn nest gestuurd, stuk chagerijn :cool:

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie NIET:(:$:D hmmm fijn zulkle mannen :cool:

hier de "ballen" kaart

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    drie x een jongetje, drie x met ingedaalde balletjes, maar 0x een ballenkaart gehad hahahah

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, ze zijn vandaag wezen midgetgolfen, naar het zwembad geweest, in de binnenspeeltuin gespeeld, in het meertje gezwommen, pannekoeken gegeten, naar het dorpje gefietst, spelletjes gespeeld op de Ipad, en vanavond zouden de als het donker wordt een wandeling door het bos maken met de zaklamp.

Die vermaken zich dus wel samen! Hahaha! :D

Deel Deze Pagina