heb effe gegoogled....begon aan mezelf te twijfelen maar hier staat het ook op de site. cm wat leuk, gaaf hoor!
chill, denk dat ie nu nog chagerijniger is want heb het dekbedovertrek gewassen maar had het bed nog niet opgemaakt
CM, zo die zijn druk bezig geweest de hele dag zeg! Wel leuk! Mag jij dan straks als Noa wat groter is samen met haar een verwenweekend doen als hun zijn kamperen??
Heb er hier 1 lopen die dan dus gewoon met z'n kont in het onopgemaakte bed gaat liggen en dus echt niet de moeite gaat nemen om het zelf op te maken
het algemeen bekende, Ik verveel me maar weet niet wat ik moet gaan doen, gevolgd door hoofdpijn sinds 3 uur vanmiddag
dat meen je nee de mijne is "opgevoed" en heeft het bed netjes opgemaakt maar hoorde wel een hoop gezucht en gesteun boven
Jammer dat we niet dichter bij elkaar in de buurt wonen dan had hij zich samen met Roeland kunnen gaan vervelen Niet dat die daar vandaag last van had maar das alleen omdat de voetbal weer is begonnen
het nadeel is alleen dat ik het zo zielig vind dat ie zich verveelt waardoor ik me weer rot voel omdat hij zich zo rot voelt snap maar ja aan de andere kant alles maar dan ook echt alles wat ik op noem om te doen vind ie niet leuk of heeft ie geen zin in ja dan houd het op he
hahaha die van mij is dan echt zo lui als het achtereind van een varken dus helaas meen ik dat. Hij heeft het zelfs al eens gepresteerd Milan in een onopgemaakt bed te leggen:x Toen mocht hij dus meteen weer naar boven om het alsnog op te maken