hahaha hij was idd lekker rustig toen jullie er waren, helaas deed hij zich niet liever voor als hij is Ben er trouwens achter dat het aan de leeftijd ligt van Alyssa, ze is even oud als Milan en blijkbaar had hij dat door want tegen kindjes die jonger zijn als Milan doet hij lief, tegen kindjes die ouder zijn als Milan doet hij lief maar als ze dus net zo oud zijn als Milan dan kan hij niet meer lief doen
hier ook geen probleem met hyves lau trusten nonnie nee hoor, want zolang je hem niet ziet, is die er niet met scouting durfde ik gerust in bosjes te kruipen of what ever..met de wetenschap dat ze er vast in zaten..maar ja zolang ik ze niet zie... paar dagen geleden was er een super grote onder een handdoek (was aan het inpakken) nou heel de cmapiing heeft me gehoord zelfs thomas zei dat hij groot was!
Nee, zit op de muur in een hoekje waar ik ook niet bij kan. Dus daar gaat Nonnie d'r slipper advies. Dat gaat nooit lukken.
ik krijg dan gelijk over kriebels he, als ik nu een spin zie kan ik echt niet naar bed gaan, want als ie er dan morgenochtend niet meer zit word ik gek!!!! chill, nee joh op de camping!! getver!!! cm, ik zeg opzuigen!!
opzuigen kan wel maar dan moet je de stofzuiger nog 10 minuten extra aan laten en daarna de zak meteen in de container gooien. Heb een keer gehoord dat spinnen dan eitjes gaan leggen in je stofzuigerzak en dan krijg je er nog meer!
wij hebben geen stofzuigerzak, wij gebruiken een bouwstofzuiger dus die slaat alles kapot en elke keer als ie vol is dan gooit ben hem leeg in de container buiten
Ingrid fijn dat Noah het goed doet! Mutsje is met dit weer inderdaad een beetje teveel van het goede. Al had ik hem bij Lyanne nog wel op. Zelfs met een halve kruik binnen en dan had ze nog 36.8. CM dat klinkt als een erg gezellige dag voor Lukas en Steef! Mannen,, die van mij zou het hoeslaken er omheen doen en dat was het wel. Daar kan je ook prima op slapen. Nonnie verveeld Ben zich ook altijd als hij vrij is? Manlief hier ook... Hij zei net al dat hij het zat was voor vandaag want hij had de hele dag niks gedaan (vannacht gewerkt en om 4.30 thuis, uitgeslapen tot 10 uur, gedoucht, naar de speeltuin geweest, langs mijn ouders, naar de winkel, gekookt, vanavond naar de sporthal). CM echt een heel gaaf setje! Ingrid haha dat doe ik ook wat Julian doet! Dan denk ik ergens aan en begin ik zo midden in een verhaal of maak ik een opmerking en dan kijkt manlief me aan van waar heb je het over...
ka, ja helaas wel, als ben vrij is dan verveelt ie zich 9 van de 10x , ben is geen stilzit persoon, daarom heeft ie ook al 3 jaar geen vakantie opgenomen, wel vrije dagen tussendoor maar geen echte vakantie, hij kan dan niets doen en verveelt zich elke dag dood..