welke taak met boot? je moet wel eerst op verkoopgoederen klikken voor je een boot wegstuurt! welk winkelcentrum?
Ja idd...boot taken moet je goed mee opletten..ze lijken veel op elkaar...Maar soms is het goederen kopen en dan weer goederen verkopen!
quschke, hoeveel nieuwe buren moest jij nou bezoeken? want heb er 2 nieuwe bij maar dan wacht ik met bezoeken dan maak ik voor die 3e wel een nieuwe hyves aan
OMG! Vriendin van me stuurt net een foto door van d'r nieuwe aanwinst; een tatoeage van een fabel-achtig-paard op d'r schouderblad.. Tè lelijk!
Hey !! Terug-gelezen en ik wilde eigenlijk niet reageren, maar ik kan het toch niet laten.. zoals Mermaid zegt kan een kindje ookal van 6 weken ( vooral zou ik bijna zeggen) overprikkeld raken van alle indrukken sommige kindjes ( sanne was daar ook 1 van ) hebben het nodig dat al huilend te verwerken. Als je er dan heen gaat onmiddellijk krijgt het kindje nog meer prikkels wat het nog lastiger maakt om zichzelf rustig te krijgen. En er is natuurlijk verschil tussen huiltjes, als Sanne echt overstuur was ging ik er ook onmiddellijk heen ( do eik nu nog ) Maar soms even huilen kan ook gewoon nodig zijn. Sanne huilde nooit lang 5 of 10 minuten en dan viel ze dus in slaap ( ik heb nu over toen ze de leeftijd van Tobin was ) Als ik haar oppakte ( wat ik ook wel eens deed omdat het eigenlijk zoo tegen mijn gevoel in ging ) dan was ik vaak verder van huis en duurde het vaak ontzettend lang voordat ze rustig werd.. Nou ja iedereen doet het op zijn eigen manier, maar vergeet vooral ook niet dat ieder kindje weer anders is en gelukkig doen we het allemaal met de beste bedoelingen en hier zijn zelfs in de wetenschap de meningen over verdeeld dus het zou raar zijn als wij het hier onderling helemaal over eens zouden zijn. En het is natuurlijk een gevoelig onderwerp omdat je natuurlijk niet liever je kindje laat huilen.. maar ja.. als blijkt dat dat werkt.. maar als iemand dan zegt dat je het niet goed doet voelt dat heel naar want je bent vaak al zo onzeker over of je het wel goed doet ( althans ik wel.. ) Ik denk dat daarom de emoties hierover zo hoog oplopen... GOED.... nu iets anders.. heb dat broekje wat Mermaid gisteren hier liet zien ( dat pofbroekje van de H&M) dus gehaald vandaag zelf ook nog een broek gekocht, want dat was hard nodig. En lekker met vriendin en haar 9 weken oude dochtertje op het terras wezen lunchen.. heerlijk...
zo ik heb net al 1 vlinderstruik gekortwiekt maar spinnen all over, dus wacht even tot ze weggekropen zijn en dan gaan de takken in de kliko
Kris: wat een leuke ochtend/middag heb je gehad! Nonnie: tribal achter het paard en paard eroverheen, ziet er dus niet uit.
ik ga er niet meer over beginnen maar wil wel duidelijk maken dat IK nooit heb gezegd dat iemand het niet goed doet. lekker geluncht dus! heb je het broekje voor nu of een maat groter??
@ Ikheid; ja heerlijk ! Was ik aan toe.. Wel gek we zijn zo vaak samen op stap geweest en ookal met Sanne maar zij dus nu ook met haar dochtertje. veel veranderd zo de laatste jaren..
lijkt me erg druk! mijn paard is in alle kleuren van de regenboog en als ik daar een tribal achter denk dan word ie spuuglelijk denk ik
Ik heb maatje 86 gekocht. Dus dat past ze nu al van sommige merken en anders is het voor iets later. Ga het straks even passen en anders gaat hij nog even in de kast.