APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen op deze regenachtige en vroege morgen :x

Heb echt slecht geslapen, warm, onweer, ramen dicht, ramen weer open.....en toen was Irem om 7.00 uur uitgeslapen, ZUCHT.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Mijn hemel wat een pokkeweer vannacht. Manlief moest vannacht op de fiets naar huis toen die klaar was met draaien :D:D:D Oh wat gemeen van mij maar het was echt een verzopen katje.

Zometeen weer werken, maar maandag en dinsdag ben ik weer lekker vrij.

Fijne zondag allemaal.

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen dames!

Hier ook alweer een tijdje wakker, ondanks dat Justin er niet is. Die ga ik zo halen.

Gisteren vrijgezellen feest....gezellig van 1 tot 5 door maastricht wandelen met 30 graden! Maar was toch errug gezellig!
    Daar na sieraden maken en 's avonds lekker eten...daarna ben ik naar huis gegaan. Stappen ging echt niet meer lukken.

Nu zijn ze al aan badkamer bezig en dalijk komen oude buren op bezoek met hun 2 kinderen...Vanmiddag komen ook nog vrienden op bezoek met hun zoontje, wat dit jaar 27 april is geboren. Dus lekker druk vandaag.

Nog iets belangrijks gemist gisteren??

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morge!

hier net wakker, maar wel slecht geslapen, warm, nachtmerrie om 1 uur vannacht omdat alyss het loodje legde brrrrr was geen leuke droom, toen de honden die op het onweer reageerden en alyss dus ook wakker, daarna lekker geslapen tot ben ons beide kwam wakker maken om kwart voor 10 :)

hier vandaag geen/weinig plannen, misschien straks nog even naar de stad: koopzondag en misschien nog even naar de dansschool want het is weer open dag..even wat drinken en wat kletsen ofzo.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    He gatver wat een nare droom.

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Goedemorgen!

@eylem balen van je slechte nacht slaap!

@Quschke druk maar gezellig dagje voor de boeg!

@Nonnie he jakkes wat een nachtmerrie gedver!

@rest uhhh

@hier net wakker, vannacht wakker geweest van de onweer.. en de jankende wind.. vandaag geen plannen maar ja wat wil je met dit weer

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier niks gemerkt van het onweer, maar Arco zei net dat we het wel ook hebben gehad. Gewoon doorheen geslapen dus. Ik heb heel aso in bed gelegen tot 10.15 uur terwijl Arco al beneden zat met Ayla :D. Tobin kwam na de voeding van 19.15 uur pas weer om 03.00 uur. Hartstikke goed dus, maar wel een beetje jammer dat hij zijn nacht net wat te vroeg maakt ;).

8. lautjuhhh

@Mermaid lekker hoor :D en ach komt vanzelf dat hij zn nachten goed maakt :d

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Eylem slechte nacht balen
    Jewe haha leedvermaak
    Nonnie enge droom bahbah
    Quschke veel plezier
    Lau ook slechte nacht!

Nou ik ben me toch ziek geweest vannacht! :$ ongelofelijk veel buikpijn kon gewoon niet slapen tot half 4 :( maar goed wel mogen uitslapen vanmorgen :) dus dat scheelt weer ;)
    Vanavond bbq

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat moet je daar nou mee hè....kleine jongetjes die overduidelijk moe zijn, maar niet in hun bedje willen slapen...en grote jongetjes die niks anders kunnen bedenken dan voor die eeuwige tv te hangen en altijd denken "play before work" ipv andersom ;)...

11. lautjuhhh

@Chilleke he geds! Lekker bbq :D hiopelijk zit het weer mee!

@mermaid het kleine jongetje lekker bij je pakken in de draagdoek en de grote jongen een schop onder zn kont geven ;)

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Het lastige is dat het kleine jongetje dan dus niet gaat slapen, want die "denkt" dan alleen maar "JEUJ!!! Gezellig!"

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ja :(.....hij houdt van de buitenlucht denk ik :(. Ik heb hem in de tuin in de kinderwagen gelegd en hij slaapt. Raar kind ;).

14. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

chill, balen zeg van je buikpuin, is het nu wel over??

mermaid, idd raar maar goed hij slaapt :)

hier, papa en mama zijn net geweest en nu even een broodje en dan naar de stad

15. lautjuhhh

@nonnie gezellig! veel plezier in de stad!

@hier zo lunchen dan kijken of laetitia wil slapen daarna ff wandelen

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mermaid hahah apart!

nonnie , ja wel over...maar nu wel een leeg gevoel ;) dus ga zo maar eens ontbijten ;)veel plezier zo :D

17. lautjuhhh

zo hier ligt laetitia op bed..

ik gooi zo ff wat op priveforum hoor..

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik bedacht me later dat hij het ledikant misschien te groot vindt. Als ik hem daar wakker in leg gaat hij namelijk nooit in 1x slapen. Wel als hij aan de borst in slaap valt en ik leg hem dan slapen weg, maar anders dus echt niet.

19. lautjuhhh

ja misschien is dan idd de ledikant te groot voor hem.. anders handdoeken achter hem leggen om het kleiner te maken

20. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ingrid hier ook nog steeds lekkende borsten... Mag van mij ook weleens ophouden nu. Heb je nog last van je hechtingen? Ik heb er op zich geen last meer van (behalve dat het soms nog wat trekt/prikt) maar bij het afdrogen ofzo als je eraan zit doet het echt nog wel zeer. Is ook dik en hard bij het litteken en volgens mij zitten er ook nog hechtingen in. Heb jij dat ook?

Nonnie dat is nog eens lekker uitslapen!

Mermaid wat lekker dat je uit hebt kunnen slapen. En goed dat Tobin al zoveel tijd tussen de voedingen in laat. Nu 's nachts nog :D
    Lekker dat hij nu slaapt.
    Heb je geen wagenbak van de kinderwagen waar je hem in kan leggen en die in het ledikant legt?

Chilleke balen dat je ziek was vannacht!

Lyanne was vannacht tot half 2 aan het spoken geweest dus een kort nachtje...Zo nog kraamvisite.

Deel Deze Pagina