APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemiddag,

Lekker mogen uitslapen vanochtend want Roeland heeft Noah gedaan! Heerlijk!

Chilleke, ik kan nu gratis spellen doen op de iPad, dank je wel!!! Balen dat je zo ziek was, nu wel weer beter?

Nonnie, bh wat een enge droom!

Mermaid, wel eenlange ruk van Tobin!

Lau, ook een slechte nacht, balen!

Onweer, hier niet geweest of we hebben het allemaal gemist.

Roeland is nu met Julian naar de voetbal bij het eerste aan het kijken, milan ligt op bed en Noah ligt naast me op de bank wat te brabbelen en doen.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hechtingen heb ik geen last van, tenminste ik heb de laatste tijd wel last
    bij het plassen endan vooral bij het uit plassen dat het zeer doet maar weer niet of dat door de hechtingen komt of dat het bijv een blaasontsteking is dus dat moet ik ffna laten kijken. Ik zou het wel in de gaten houden want wat jij omschrijft heb ik niet gehad bij de knip van Julian en nu dus ook niet. Misschien is het wel heel normaal hoor maarik ken het niet. Wel had ik trouwens meer last van de knip dan nu met uitscheuren.

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Ka gezellig kraamvisite!

@Ingrid lekker 2 kids :)

@hier net ff naar buiten geweest, was maar een kwartiertje want madam was het zat en ging helemaal hangen tegen manlief aan.. vind het gewoon bijna eng.. die is echt niet lekker dus nu lekker wat drinken en een koekje gegeven en straks ff tempen..

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ka wat balen dat je r nog last van heb! en balen van je nacht :(

ingrid, wat fijn :D kun je wordfeut downloaden :D mijn gebruikersnaam is chilleke (verrassend he ;))

gijs is heeeel lief aan het spelen, en aan het lachen :$ iedere keer heeft hij een slappe lach :D

we gaan zo naar schoonfamilie bbqen...eignelijk niet zo zin in..maar goed, we zullen wel moeten :cool:

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

middag,

hier naar de stad geweest, rondje gelopen en even met die buurvrouw staan kletsen die pas bevallen is van Isa, blijkbaar met 38 wk precies. wat een ukkie zeg :)

chill, veel plezier word vast gezellig en anders heb je altijd je telefoon bij de hand ;)

uuhhh sorry de rest ben ik kwijt, alyss heeft van opa (mijn papa ) een glijbaan gehad van smoby, kind ligt dus nu pas in bed want die blijft glijden :cool: maar goed ze vind het leuk en dat is belangrijker ;) nu ligt ze op bed maar denk niet dat ze nog gaat slapen dus dan vertrekken we zo maar richting dansschool, kan ze lekker dansen daarzo :D

6. lautjuhhh

@nonnie Leuke dag tot nu toe dus :D

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nonnie wat leuk!! Kan ze al zelf het trapje op komen?
    Veel plezier bij de dansschool!

Chilleke bbq-se! Hier is het niet echt bbq weer helaas.

Ingrid lekker dat je uit hebt kunnen slapen!
    Hmmm jij hebt dus geen dik hard litteken. Ik moet volgende week toch even bellen naar de vk voor een afspraak voor de nacontrole. Kan ik het gelijk even vragen. Volgens mij is een stukje ook nog niet goed dicht. Ik vind het in ieder geval maar lang duren. Maar goed ik weet ook niet wat normaal is.

8. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Lau beterschap met Laetitia!

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden
    hier net uitgewerkt dus heb geen fut om alles biij te lezen

vandaag een rot dag
    vandaag 2 jaar geleden dat jayden is geboren
    vanavond ga ik even naar me vriendin toe ab is al geweest

hier is noa gefopt!!
    ze wou yogi
    dus heb het even flink verdunt met melk en madam drinkt het dus gewoon op!!!!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Nadat ik van Ayla was bevallen heb ik ook een tijd gehad dat het litteken van de knip hard was. Het is vanzelf soepeler geworden, maar je zou het ook onder de douche wat kunnen masseren, zodat het littekenweefsel zachter en soepeler wordt.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mensenkinderen ik ben me toch moe zeg sinds Arco vrij is. Komt gewoon omdat ik nu niet meer alles alleen hoef te doen en dus ook even tijd voor mezelf heb. Ik stort gelijk zowat in ;).

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemiddag!

Wat een butnacht hier; onweer, warm, maagzuur.. kon gewoon niet in slaap
    komen en Jayden kwam al om 06.45 uur. Poeh!
    Vandaag honden terug naar sm gebracht, Jayden gebadderd, gepoetst,
    wasjes gedraaid.. Manlief staat nu te koken en Jayden ligt ff op bed.
    Gistren nog ff over de kermis geweest, Jayden vond het weer prachtig! In een
    aantal draaimolens geweest, blikken gegooid en een knuffel gewonnen, ook nog
    terrasje gepakt en Jayden gaf een showtje weg, hahaha! Dansen op die muziek
    joh, echt qute!

Jewe: werkse. Ach arm verzopen katje..

Quschke: leuke avond gehad lees ik! Watvoor sieraad heb je gemaakt?
    Lekker druk al die visite.

Nonnie: bah wat een nare droom!

Chilleke: balen van je nachtelijke buikpijn!

Ka: heel herkenbaar! Bij mij was het ook hard en opgezet en de hechtingen
    vielen er pas uit bij mij met 12 weken (!!!), wel met hulp van de HA, want die
    heeft ze doorgeknipt, anders hadden ze er nu nog gezeten :-O!

Lekkende borsten: dat begint hier nu weer..

Mermaid: nu komt alle spanning/stress eruit. Probeer nu dat Arco vrij is
    bij te tanken.

Uhm.. dat was het!

xxx

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Balen van je nacht :(. Leuk dat Jayden zich zo lekker uit heeft geslooft. Ayla kan dat ook zo goed, echt geweldig, ze entertained dan echt iedereen. Dat wordt nog wat volgend weekend als we met z'n allen naar de Ardennen gaan :D.

14. lautjuhhh

@mermaid lekker op tijd je bed in en extra uurtjes slaap pakken.

@ikheid gezellig gehad dus!

@hier net gegeten, word beetje gek van mnkeelpijn morgen zowieso een afspraak maken voor laetitia en dan ook maar gelijk voor mezelf..

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou Mermaid! Dat wordt feest volgende week!

Wij zijn eten.. gado gado, héérlijk!

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou idd, die zal er elke avond wel hartstikke laat inliggen, want echt niet dat ze gaat slapen als het gezellig is. Kleine party-animal :D.

Eet smakelijk!

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nou dat was weer een nutteloze werk zondag. Op heel de woonboulevard was het maar rustig. Gelukkig wel wat leuke kinderwagen/autostoelen uitleg dag gehad.

Tygo is helemaal happy aan het spelen met zijn nieuwe Tefal speelkeuken. Hij is al meer als een half uur rustig en zoet aan het spelen...geweldig!

En nu nog even bij lezen..

18. lautjuhhh

@jewe haha wij willen een keukentje voor sinterklaas halen voor laetitia :)

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuk een keukentje Jewe!

Zo.. gegeten. Nu ff opruimen. Jayden slaapt nog steeds.

20. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ben ik ook weer, even kijken wat ik onthouden heb :)

Jewe, lekker gewerkt maar het was rustig, leuk een keukentje!

lau, laetitia al wat beter??

ikheid, lekker gegeten? klinkt heel gezellig allemaal!! was dus wel geslaagd op de kermis!!

mermaid, ja nu kan je lekker rustig aan doen, heerlijk toch! ga je samen met ikheid naar de ardennen of heb ik dat verkeerd gelezen?? zo niet, heel veel plezier!!!! saampjes of mogen de mannen en kids ook mee :D

hier, gezellig naar de dansschool geweest was super leuk en alyss heeft de hele dansvloer tot haar beschikking gehad nadat het afgelopen was dus die gaf even een K3 show weg :D:D erg leuk!!
    net pannekoeken gegeten en ben zuurkool met worst, alyss heeft een halve pannekoek op tot ze ben zijn eten zag die werd blijer van de zuurkool dan van een pannekoek, hoezo hollandse kost eter ;)

nu nog even spelen dan alyss in bad en lekker naar bed want ze heeft nog niet geslapen vandaag :cool:

Deel Deze Pagina