Kris: gezellig dus! En je hebt nu allebei een soort van hetzelfde leventje, praat makkelijker en je snapt elkaar beter.
oh ik ahd trouwens dinsdag bij mama nog een goedkoop buitenspeeljasje kunnen vinden bij de zeeman, 6 euro helemaal paars, met een dingetje erop, kon hem voor dat geld niet laten liggen, dus nu heeft ze een nette winterjas en een buitenspeeljas
Zo dames was ik wer ff stukje bijgelezen maar niet alles. @nonnie en zijn de spinnen al weggelopen @ ingrid ff tijd voor je zelf lekker! @rest geen idee meer. @ hier nieuwe was opgehangen, pakketje kwam binnen dus gelijk in de kasten gezet manlief is ff met laetitia naar de winkel dus ff metime..
lau, ik weet niet, alyss word nu wakker dus die ga ik uit bed halen en dan ga ik es kijken of ze weg zijn
Die heb ik afgelopen week ook gemaakt. Vanavond worden het kip cordon blue, met aardappels en groenten...Zo maar al eens de aardappels schillen. Altijd zo'n leuk werk!
@ Marijn: Wat fijn dat je toch een spiraaltje kon laten zetten. Je kan met BV overigens ook gewoon een mirena laten plaatsen hoor. @ Ingrid: Lekker nachtje zeg. @ Ikheid: Oh, hahaha, ik denk jij gaat zeggen dat je het een gave tattoo vindt. Maar juist niet dus. Vind je hoe de tattoo gezet is niet mooi, of vind je het plaatje zeg maar gewoon niet mooi. @ Kris: Leuk broekje hè ! Wij zijn lekker even buiten geweest. Kaas gehaald in de stad en zon ronde Difrax speen. En toen ook nog even een stop bij de ijscoboer gemaakt . Mjammie, lekker samen met Ayla een ijsje gegeten. Ze werd woest joh toen het op was, hahaha. Het is soms trouwens echt zon krengetje hè ik was haar aan het verschonen krabt ze me gewoon . En niet zachtjes ofzo, welnee ik heb de krassen op mijn arm staan.
@Quschke oei dat klinkt ook erg lekker! @ mermaid lekker een ijsje! @hier whaaha vind het toch wel heel stil zo zonder laetitia hah
Mermaid: plaatje vind ik spuuglelijk, evenals de plek waar het gezet is, hoe het gezet is was niet goed te zien op de foto. Ze heeft de tattoo laten zetten bij een gast op zolder.. Lekker ijsje! Hier ook een kras op m'n neus, bloedde net gewoon!
Zucht...wat ben ik soms ook een sukkel . Tobin lag lekker te slapen in de wandelwagen, maar ja als ik dat ding in de gang laat staan kan ik nog amper fatsoenlijk naar de wc, dus ik dacht ik leg Tobin over in bed. Nou hij lag er nog maar amper in of hij begon natuurlijk weer te janken. En dit keer hoorde ik al snel dat het geen zin heeft om hem even te laten. Dus nu zit ik hier weer met een hysterisch kind. En ik kan er op het moment echt zo ontzettend niet tegen. Heb echt zin om hem gewoon in zijn bed te smijten en weg te gaan, dan zoekt iedereen het maar lekker allemaal uit en dan heb ik er iig geen last meer van. Maar ja....
Oh getverdemme Mermaid! Verschrikkelijk.. Tja wat doe je eraan, ik denk dat Tobin wel jouw gespannenheid voelt. Denk je niet? Je zit niet helemaal top in je vel (lees: moe) en je zit aan het einde van je Latijn.. Knuffel!
Jayden slaapt onverwachts.. hij was zó enorm aan het draken en hij struikelde ook steeds. Dus op bed gelegd en tis stil.
Ja, ik weet bijna wel zeker dat dat ook meespeelt. Ik ga dan wel naar hem toe en neem hem bij me, maar ik ben dan echt totaal niet ontspannen. Ik denk alleen maar GA NOU SLAAAAAAAAAAAAAAAAPEN. En dan sta ik daar zo krampachtig hem proberen in slaap te krijgen. Kansloos natuurlijk, maar ik heb gewoon zo weinig te bieden op het moment en dat vind ik zelf ook echt heel naar. Ik had 'm trouwens even gewoon naast me op de bank gelegd en nu is hij stil en ligt een beetje om zich heen te kijken.
Nou das toch ook prima mop! Als ie maar ff stil is.. En heb je iets van een mobiel, waar ie naar kan kijken (niet aanzetten, maakt weer teveel geluid..).
@mermaid ik wil je neit aanvallen maar volgens mij is het zeeer verstandig asl jij arco binnenkort eens een dag op de kids laat passen zelf afkolft en dan zelf de hort op gaat of tussen de voedingen door.. je klinkt echt alsof je daaraantoe bent..