hahaha toch knap dat ze er zo mooi slank onder blijft Ow toch wel 1, geef de autocorrect maar weer de schuld
Goedemorgen! Gisteren de laatste en nu de eerste?? Noah heeft net 130cc opgedronken, Milan is zijn broodje aan het eten en de hond de korstjes aan het voeren en Julian zegt dat hij gaat eten maar tot nu toe is dat bij 1 hapje gebleven. Zo de kleren aandoen en dan kunnen ze naar het kdv.
goeiemorgen ingrid was er wel al geweest maar het was nog zo rustig hahah vandaag nog een avonddienst thobias is strontverkouden maar slapen doet hij nog best goed wij gaan hier eten dus even tafel aanzetten
Goedemorgen! CM 14 boterhammen, hahahaha, da's een hele stapel Kris, hier eet Irem 's ochtends een 1/2 tot 1 boterham en 's middags hetzelfde....maar ze is geen grote eter Mermaid, wat goed van Ayla! Ingrid, zooo Noah heeft er ook al zin in met zijn gedraai! TM, beterschap voor Thobias Hier: weer bloedverlies heb wel een vermoeden waar het van komt maar zo eerst maar weer de vk bellen dus. Irem houdt zich gelukkig even koest, had gisteravond haar speelgoed weer eens omgewisseld dus dat is nu heel interessant.
morgen! ingrid, haha die noah, sterke jongen! pas maar op dalijk hangt ie aan het klimrek kris, hier in de ochtend een snee brood en een krentenbol, in de middag 1 snee brood en een cracker, en dan nog fruit, koekje, rozijntjes en flink bord avondeten maar dan moet ik wel aardappels vlees en groente neerzetten alles behalve dat eet ze maar 1 hap van, mijn hollandse meid hahaha eylem, balen van bloedverlies kris, gave foto van sanne vind hem echt heel mooi hier, geen plannen, strakjes even naar de stad en nu eerst alyss uit bed plukken en ontbijten.
Mag zo weer voor een echo komen, kom wel aan mijn echo's zo....maar het leek haar ook niet ernstig te zijn. Maar wel lief dat ik altijd even langs mag komen. Dus ik ga snel verder
@ Eylem: Balen van het vloedverlies. Wel fijn dat je langs mag komen. @ Caro: Hahahahah, 14 boterhammen, LOL . Tjongejonge wat een boutnacht weer . Ik weet gewoon bijna zeker dat het voor Tobin gewoonte c.q. ritme is om tussen 03.00 en 04.00 wakker te worden. Gisteravond was hij natuurlijk wakker en heeft hij om 22.00 uur nog een voeding gehad, maar hij werd gewoon wakker om 03.30 uur. BAH! En hij had ook niet super gedronken, waardoor mijn rechterborst echt nog zeer deed, dus die heb ik nog zitten kolven midden in de nacht. Toen sliep ik om iets van 05.00 uur weer en om 06.30 uur kwam hij alweer voor een voeding. Dus nou ja....niet veel soeps dus. Nog even mijn thee opdrinken en dan eens als een wervelwind door de benedenverdieping, want om 10.30 uur krijg ik visite.
eylem, waar denk je dat het vandaan komt dan? sterkte hopelijk is he niets! tm betrschap ingrid ben beniuewd of noah dadelijk ook zo snelle is! cm whahahha 14 boterhammen...moets het ook effe 3 keer lezen hier weer vrij morgne ook nog dan 2 dagen werken...en jaja weer vrij dadelijk de preview van gtst kijken
Goedemorgen! @ Eylem, wat naar dat je weer bloedverlies hebt. Fijn dat je in ieder geval wel langs mag komen. Hopelijk is het niks ernstigs. @ Ingrid, dat is een flinke fles voor zo'n klein mannetje of vergis ik me daarin? @ Tm, sneu dat Tobias zo verkouden is! Hier heeft Noa net een flinke smakker gemaakt op straat. Nu heeft ze een schaafwond op haar neus, wang en kin. Klein pechvogeltje! Straks Noa maar eens wassen en aankleden en dan even huisvrouwen.
@cM ach arme noa! @Chil muhhhh ik moet wachten tot vanavond @ Tm werkse vanaaf! @ ingrid lekker kids naar het kdv @eylem fijn dat je toch een echo krijgt! @ Mermaid succes bij de ka.. @hier net wakker, gelijk dokter gebeld.. ik moet vanmiddag om 14.40 u er zijn laetitia morgen ochtend om 09.10..
wahahaha heb hier de nieuwe cd van de smurfen op staan thobias dansen joh op de salontafel ga even filpmje uploaden op hyves
nieuws van franka: alles gaat goed, korte nachten maar de BV komt goed op gang nu dus veel stuwing dus niet zo lekker, morgen gaat ze een forumpoging doen
ze weten gewoon heel goed dat het dagelijks niet mag maar zo als nu even lekker met zijn alle dansen dan mag het van mij best afentoe noa die geeft ook afentoe een optreden wahhaahaha gaat ze k3 zingen