APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    napoleon, snap dat het heel dubbel is, en ook om je vader alleen te laten...mijn ouders hebben nu is vergelijkbaars...mijn oma is afgelopen vrijdag gecremeerd en mijn ouders zjin nu zondag op vakantie gegaan....maar goed ik bel mijn opa regelmatig op..maar blijft lastig. en het zijn de kleine dingen die je er vaak aan herinneren...maar dat vind ik ook weer mooi omdat ze dan toch bij je is op een manier.
    fijn dat het de tweede vakantie mooi weer was :)

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    napoleon wat een moppie!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Jewe: BAH! Wat een k-nieuws :(. Dikke KNUF voor jou!!!

@ Ingrid: Goed bezig geweest vandaag dus.

@ Eylem: Ja, de ka vertelde idd dat het wel even duurt voor je het effect van de Nexium merkt, omdat je een spiegel moet opbouwen. Maar goed, nu het zo goed gaat met Tobin gaan we het nog niet gebruiken.

@ Chilleke: Fijn dat de auto is verkocht.

@ Napoleon: Fijn dat jullie zo’n lekkere vakantie gehad hebben. Konden jullie wel gebruiken kan ik me zo voorstellen.

Zo, net nog een oom en tante + nichtje van Arco op verlate kraamvisite gehad. Was gezellig. Tobin is behoorlijk wakker, dus die ligt er gezellig bij in de wipstoel. Ik ga om 21.30 uur weer lekker Project Runway kijken. Love it!!!

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

napo, wat een leuke foto's!! en wat fijn dat de vakantie geslaagd was!

lau, ik wist het ook niet van die cm op hyves hahahaa

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Nonnie haha ja ik ook niet daarom vroeg ik het hier.. :)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nog gecondoleerd Chilleke (of had ik zoiets al op hyves gezegd?)

Jewe wat heeft je moeder eigenlijk precies? Dat heb ik niet helemaal meegekregen.

@Lautje, ja gaat eigenlijk best goed, valt me niet tegen en daar was ik wel heel bang voor... Ik doe trouwens ook heel weinig en dat moet ook wel maar ik luister nu een keer naar mijn lichaam ;). Vandaag weer voor het eerst alleen met de kids en dat merkt mijn buik wel ;) zit met een hittepit op mn buik want heb nu weer even steeds harde buiken, maar meestal zijn ze onder controle ;) Bekken valt ook erg mee als ik mezelf maar koest hou, jippy! Begin nu alleen wel weer af en toe misselijk te worden. Dat had ik bij femke ook op het laatst. Oh ja, en nachtelijke hongerbuien... Verder ben ik wel erg moe maar tsja, heb nu eenmaal cvs dus dat is niet anders.
    Maar ik mag niet klagen eigenlijk :D
    Toch kijk ik niet alleen maar uit naar de komst van de baby... wel het meiske zelf maar zie erg op tegen het wéér snachts eruit moeten (femke wordt eindelijk sinds een maand niet meer wakker snachts, ja sporadisch omdat konijn dan op de grond ligt) dat alles om eten draait enz... En ik ben bang dat ik weer veel bloed ga verliezen of dat ik weer zo lang blijf nalekken (vloeien) weer een pnd krijg... Maar goed, daar denk ik maar niet teveel over na, is ook zo depri he ;)
    Vind het wel weer heel gezellig, zo'n frummel die rondjes draait in je buik :D. (hoewel ze nu aan het uittesten is of mijn heupbot en ribben niet nog wat verder uit elkaar kunnen...) Ik geloof dat ze ook begint met indalen.
    Vandaag alweer 32 weken, gaat snel! Ze mag over 5wk al komen en we hebben nog niks klaar :) oei... Maar ja, moet nog even 3wk wachten voor ik kan shoppen verder want door de vakanties, crematie en verbouwingen staat de rekening ff op 0...

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, jeetje zeg, wat een rotnieuws weer! Heel veel sterkte meis!

@ napo, welkom terug. Goede vakantie gehad? Oh,ik lees het al. Snap goed dat het wel moeilijk was om je vader achter te laten. Is hij nu wel weer aan het werk? Hoe gaat het met de zwangerschap. Voel je je nog goed?

@ mermaid, ben benieuwd wat de fysiotherapeut zegt! Leuk dag je nog kraamvisite kreeg.

@ nonnie, wat voor phone heb je? Ah, ik lees het al, een Galaxy 's. Heb ik ook, maar dan zonder de plus! Haha!

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Napoleon, Ze heeft darmkanker en ze heeftt nu dus ook uitzaaiingen in de lymfklieren.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @caro, mijn vader is vandaag weer begonnen, hij zag er wel tegenop... kan ik me voorstellen, al die collega's en leerlingen die er vanaf weten... al hebben natuurlijk veel collega's in de vakantie wat laten horen.

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    dank je wel napoleon. geen idee maar toch bedankt ;)
    schiet al lekker op :D

staan 2 filmpjes op hyves ;)

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Napoleon: Fijn dat je je goed voelt. Ik kan me de tegenstrijdige (of misschien beter gezegd: gemengde) gevoelens mbt de geboorte van jullie meisje goed voorstellen.

Hm, ik heb honger, maar al het lekkers is al op. Ook wel beter eigenlijk, want ik probeer nog steeds was kilo's kwijt te raken. Nog 3,9 kilo te gaan en dan eigenlijk nog 2 à 3 kilo extra, maar of dat gaat lukken...

12. nonnie26

cm, haha jij zonder de plus maar denk niet dat het veel verschil maakt :p

chill, ga zo kijken

napo, ja kan me voorstellen dat je er over nadenkt maar komt vast goed ;)

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Napoleon, begrijp ik uit je berichtjes dat jou moeder is overleden?

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Waterijsje?

15. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ jewe, heel veel sterkte!!!
    Sorry heb niet zoveel te vertellen, beetje moe en xayla is super hangerig. Dus denk dat ik mijn bed maar in duik!

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Niet in huis helaas. Heb eigenlijk alleen brood, beschuit en crackers in huis :cool:.

17. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Ja dames ik ga dr vroeg in!! morgen op tijd weer op staan om naar de ha te gaan met laetitia!!

dus slaap lekker en tot morgen!

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh BAH het is de Nederlandse Project Catwalk. Hm, nou dat hoef ik niet te zien.

19. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ cm, zie dat je er ook bent! Ff een vraagje, jij hebt je spiraaltje er toch ook uit laten halen? Hoe lang duurde het voordat alles weer 'normaal' is?

20. nonnie26

truste lau! succes morgen!!

mamax, jij ook truste ;)

Deel Deze Pagina