De nachtmerrie waar ik nu bang voor ben. Wat verschrikkelijk zeg. ik ben echt een mama's kindje en kan me geen leven zonder haar voorstellen.
Hahaha, nou ik ga mij straks laten steriliseren (morgen ff bellen voor een voorgesprek). ik wil zeker niet meer zwanger worden en ik moet toch de gevolgen dragen mocht het wel gebeuren dus wil ik het zelf doen. En mocht mij iets overkomen, wat natuurlijk niet gebeurt, maar je weet het niet, dan zou manlief evt nog wel kids kunnen krijgen met een andere vrouw mocht hij dat willen.
nou idd, want ben met jou, chill, ingrid en mijn zusje bezig en word echt zwaar op de proef gesteld als je ondertussen ook nog wilt zp'en, Fs'en en city lifen
nou het scheelt niet veel, krijg 1 apje binnen en zodra ik typ komen er al weer 5 nieuwe binnen, okeeeeee nu is het niet grappig meer, ik hou het niet bij ik ga nu eerst roken het is goed met jullie whatsapjes tot zo!!
Mermaid: fijn meis! Jewe: knuffel! Dus morgen weer een telefoontje? Sterkte meis! Napoleon: dankjewel, lief je reactie! Wooow die Meike, wat een heerlijk meisje! En blónd! Uuuh Mermaid.. die kilo's gaan je zeker lukken! Moet gewoon! Oeh spannend morgen een spiraaltje! Succes mop!
@ Eylem: Ik heb het opstaan. Ik vind die Stacey Rookhuis of hoe ze ook heten mag wel HEUL irritant . @ Ikheid: Ja, MOET lukken idd, hahaha. Maar dan moet ik wel echt ophouden met bakken Hertog-ijs leeg te eten .
Vertrouwen houden meis, en vooral je moeder. Ik ben ervan overtuigd dat een positieve instelling echt bijdraagt aan genezing. Mijn moeder had al sinds maart niet meer gegeten maar ze wilde zelf gewoon zo lang mogelijk leven en de artsen snappen ook niet hoe ze het zo lang heeft volgehouden met alleen wat lollies en een twee glazen drinken op een dag. Ik denk echt dat het met instelling te maken heeft. Maar goed, ik loop heeeel ver op de zaken vooruit, zo ver zijn jullie gelukkig nog lang niet en ik duim voor jullie dat het ook niet zover komt! Dikke knuffel!
Tobin werd vandaag bij de ka trouwens ook nog gewogen en gemeten en sinds 26 aug is hij gewoon alweer 3 ons aangekomen. Niet normaal hoe hard dat gaat .
Ja Femke bedoel ik.. die namen ook! Hahaha! Mermaid: ja moet ja! Geen Hertog-bakken-ijs meer inslaan, het wordt toch winter, veels te koud joh! Zó hallo, die Tobin groeit als een speer!