APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussion in 'De mama's' started by Eylem, Aug 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ingrid haha ik weet ook niet of we er mee door gaan maar waren dr mee begonnen omdat we zegels hadden gekregen van iemand dus waren door gegaan.. Maar we zien wel of we dr mee doorgaan.. nu kwam het in ieder geval heel goed uit :)

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wat goed!!!! IK hoop morgen ook op zulke berichten!

3. quschke

quschke VIP lid

Jun 12, 2010
    6,029
    0
    0
    limburg
    Goedemiddag dames, ik val hier in want jullie hebben weer goed gekletst!

heb alleen de laatste blz's doorgelezen en lees veel over driftige kinderen.
    Hier ook een echte drift kikker, die er af en toe in blijft hangen. Vind het ook heel moeilijk om daar mee om te gaan....Ik vertel hem als eerste ook waarom hij iets niet mag, niet krijgt oid.Env raag hem waarom hij zo boos/verdrietig is...Als hij door blijft gaan negeer ik het....maar soms blijft hij doorgaan....dan weet ik af en toe niet wat ik moet doen. Meestal ga ik na een tijdje bij hem zitten en dan komt hij naar me toe en begint te knuffeln....Volgens mij weet hij dus wel dat het fout is.
    Ik merk ook dat papa niets fout kan doen, en mama altijd de slechterik is.
    Dit gedrag heeft hij bijvoorbeeld niet als hij bij mijn ouders is, of bij de oppas.

Heb ik voor de rest nog belangrijke dingen gemist??

De laatste dagen kom ik er niet echt aan toe om hier veel te zijn.....

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    over driftbuien gesproken, Milan is er nu net met 1 bezig. Waarom?? Omdat hij niet met m'n telefoon mag spelen ja ja gemene mama ben ik. Nu dus op standje negeer.

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

kan iemand even aan alyssa uitleggen dat ik het niet leuk vind als ze alle lades in huis open trekt ;) want naar mij luistert ze even niet :cool:

6. nonnie26

quschke!!! ik stuur je even een sms is lang geleden ;)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Alyss, mama vind het niet leuk als je alle lades opentrekt dus beperk je gewoon tot 1 lade aub!

zo goed non??

8. nonnie26

quschke, heb je mijn sms gehad of werkt mijn telefoon nog niet zoals ie horen moet??? :)

9. nonnie26

ze staat nu op de bank dus het ene probleem opgelost maar ze begint nu aan de volgende, volgens mij moeten we even de deur uit ;)

10. lautjuhhh

@Nonnie zodra ik uitgevonden heb hoe ze luisteren dan laat ik hyet weten hahaha

@hier net gestofzuigd manlief is met laetitia even boodschapje halen,. ik ga zo even beginnen aan een brief voor de huurcommissie..

11. nonnie26

wat voor brief lau??

hier, mijn huis is een slagveld :$ herkenbaar??? :)

12. quschke

quschke VIP lid

Jun 12, 2010
    6,029
    0
    0
    limburg
    Ja werkt prima..alleen ik was niet zo snel met reageren...ben weer met te veel dingen tegelijk bezig:);)

13. nonnie26

sjonge wil ik naar buiten met alyss is het aan het regenen :cool: en ik MOET lekkere dingen halen bij de appie voor vanaovond want heb niets te snoepen :)

14. lautjuhhh

@nonnie een brief over een geschil met de woningbouw en we komen er na 3 maanden nog steeds niet uit dus dan maar even hulp vragen.. hun beweren dat wij een maand achterstand hebben terwijl dat volgens mijn bankafschriften niet zo is.. daarbij zijn hun vergeten een betaling te vermelden en dus staat er bij hun een achterstand, maar als wij die betaling erbij optellen hebbenwe zelfs al 3 maanden te veel betaald.. maar hun willen dat niet geloven en nu nogs teeds niks overleggen van waar de schuld dan daadwerkelijk is.. vandaag weer een telefoongesprek gehad na tig mailtjes over en weer maar nog steeds willen hun niet overleggen waar die schuld vandaan komt volgens hun.. dus ff hulp vragen.. ;)

slagveld was het hier ook idd nu valt het gelukkig weer mee

15. nonnie26

geeft niet maar ik moest de sms functie even uitproberen want ben gisteren niet verder gekomen dan whats app :D die heb jij niet he :(

16. nonnie26

aahh oke lau, ik snap het snap het, das lekker onduidelijk dan idd ;)

17. quschke

quschke VIP lid

Jun 12, 2010
    6,029
    0
    0
    limburg
    haha nee..heb geen internet abbo....maar als ikd at zo hoor moet ik die misschien er maar op gaan zetten;)

18. lautjuhhh

@Nonnie ja idd, en vanmiddag zeggen ze zelf ja dr is een voorstand en een achterstand ja da klopt van geen kanten whahaahahahahahhha

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    jaaaa:D

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007