APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nonnie, herkenbaar!

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik zal eens even gaan checken hoe ik mijn internet blox moet activeren en hoeveel dat gaat kosten;)

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

jjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D

4. nonnie26

whats app is gratis smsen :D:D:D en dan gewoon aansluiten op je wifi kost het helemaal niets!! ( zegt de expert ;) ) chilleke dus ;)

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hmm..krijg altijd sms als mijn gsm rekening er is....maar kijk er verder niet echt naar....afgelopen maand was mijn rekening 3 keer zo hoog!!!!!!!!!!
    Dusja....ga maar een internet blox er op zetten...aangezien ik veel te veel gesmst had en daardoor zo'n hoge kosten!!

6. nonnie26

de mijne was ook 3x zo hoog door ingrid en chill had binnen een maand tijd 800 smsjes :) nu maar whats app en dat scheelt mega veel :D;)

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hier thuis internet ik wel vaker via wifi op gsm...nooit aan gedacht om dan whats app te gebruiken;)

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hier is het combi geweest van veel bellen en smsen..normaal bel ik niet zo veel...en blijf ik netjes binnen bundel...maar nu zat ik met bellen en smsen buiten bundel en dan ook nog 4 euro aan data verkeer.....

Ben een pogging aan het doen om whatsapp op gsm te krijgen....eigenlijk stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht want manlief gebruikt het ook..

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Wat fijn dat Lyanne zo goed gegroeid is.

@ driftbuien: Houd op, schei uit…madame hier kan er ook wat van en dan voornamelijk als ze mijn aandacht wil als ik met Tobin bezig ben. Ik kan er HEUL erg slecht tegen en ben ook al een paar keer uit mijn slof geschoten. Wat natuurlijk voor geen kont helpt, want dan wordt ze helemaal hysterisch ;). Het beste helpt nog om haar even op haar kamer te laten afkoelen.

10. nonnie26

ben benieuwd zodra ik je in de lijst zie geef ik een gil dan weet je dat ie het doet :D;)

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    is gedownload...nu aan het installeren:D

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    nonnie: volgens mij moet ie het nu doen???!!???

13. nonnie26

je staat nog niet in mijn lijst maar ga het even anders proberen uno momento

14. nonnie26

ja jhij doet het leuk!!!!! :D

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Nu moet ik toch echt wat in huis gaan doen....tot laters!!

16. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

zo hier heeft laetitia ff liedjes gekeken op youtube. vind ze helemaal geweldig en dan vooral alle eendjes zwemmen in het zwater is de favo hier haha..

@whatsapp heb ik nie :p

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

18. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden
    hier dagje babylon weer gehad
    daar had noa een hysterische bui van een uur!!

maar heb een beetje duidelijkheid
    noa en ik hebben een relatiestoornis waar we aan werken !!
    verder is noa overgevoelig verdere uitspraken kon ze nog niet doen
    maar weet wel waarom noa dus een week moet bijkomen na een vakantie waarom ze moeite heeft met onverwachte dingen en waarom haar buien zo lang duren

moet nu met haar buien haar helpen om haar weer rustig te krijgen en bij haar te gaan zitten en haar gerust te stellen
    en de speen geeft dus op dat moment geborgenheid dus dat moeten we wel heel langzaam afbouwen maar is nog niet het noodzakelijke

19. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

las voor de rest
    de bevallingsverhaal van franka
    fijn dat het zo goed gaat!!

en de rest is niet echt blijven hangen

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Jaaaaaa, mijn kleine ventje is weer veilig thuisgekomen na een regenachtige maar leuke dag in de dierentuin. En deze mama voelt zich nu dus weer een stuk ontspannender en hoopt heel hard dat niet al te veel papa's en mama's vanmorgen hebben gezien hoe ik stond te janken bij het uitzwaaien van de bus!:):):)
    :D

Deel Deze Pagina