whats app is gratis smsen en dan gewoon aansluiten op je wifi kost het helemaal niets!! ( zegt de expert ) chilleke dus
hmm..krijg altijd sms als mijn gsm rekening er is....maar kijk er verder niet echt naar....afgelopen maand was mijn rekening 3 keer zo hoog!!!!!!!!!! Dusja....ga maar een internet blox er op zetten...aangezien ik veel te veel gesmst had en daardoor zo'n hoge kosten!!
de mijne was ook 3x zo hoog door ingrid en chill had binnen een maand tijd 800 smsjes nu maar whats app en dat scheelt mega veel
hier is het combi geweest van veel bellen en smsen..normaal bel ik niet zo veel...en blijf ik netjes binnen bundel...maar nu zat ik met bellen en smsen buiten bundel en dan ook nog 4 euro aan data verkeer..... Ben een pogging aan het doen om whatsapp op gsm te krijgen....eigenlijk stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht want manlief gebruikt het ook..
@ Ka: Wat fijn dat Lyanne zo goed gegroeid is. @ driftbuien: Houd op, schei uit madame hier kan er ook wat van en dan voornamelijk als ze mijn aandacht wil als ik met Tobin bezig ben. Ik kan er HEUL erg slecht tegen en ben ook al een paar keer uit mijn slof geschoten. Wat natuurlijk voor geen kont helpt, want dan wordt ze helemaal hysterisch . Het beste helpt nog om haar even op haar kamer te laten afkoelen.
zo hier heeft laetitia ff liedjes gekeken op youtube. vind ze helemaal geweldig en dan vooral alle eendjes zwemmen in het zwater is de favo hier haha.. @whatsapp heb ik nie
Wat eten jullie allemaal vanavond? Wij eten dit: Recept - Gehaktballetjes in tomatensaus - Albert Heijn
heey meiden hier dagje babylon weer gehad daar had noa een hysterische bui van een uur!! maar heb een beetje duidelijkheid noa en ik hebben een relatiestoornis waar we aan werken !! verder is noa overgevoelig verdere uitspraken kon ze nog niet doen maar weet wel waarom noa dus een week moet bijkomen na een vakantie waarom ze moeite heeft met onverwachte dingen en waarom haar buien zo lang duren moet nu met haar buien haar helpen om haar weer rustig te krijgen en bij haar te gaan zitten en haar gerust te stellen en de speen geeft dus op dat moment geborgenheid dus dat moeten we wel heel langzaam afbouwen maar is nog niet het noodzakelijke
las voor de rest de bevallingsverhaal van franka fijn dat het zo goed gaat!! en de rest is niet echt blijven hangen
Jaaaaaa, mijn kleine ventje is weer veilig thuisgekomen na een regenachtige maar leuke dag in de dierentuin. En deze mama voelt zich nu dus weer een stuk ontspannender en hoopt heel hard dat niet al te veel papa's en mama's vanmorgen hebben gezien hoe ik stond te janken bij het uitzwaaien van de bus!