hahahah milan is in de wipstoel van Noah gaan liggen en ligt nu heerlijk relaxed voor zich uit te kijken
Wat lastig! Ze is geen grote drinker he? Ik weet niet of je het wil, maar anders eens wat (aangelegd) vruchtensap proberen? Is hier een grote hit. Ik geef het niet elke dag, maar wel als het warm is of als ze weinig heeft gegeten en dat klokt ze achter elkaar weg. Diksap ed geef ik eigenlijk nooit meer.
Van die Roosvicee Laxo drinkt ze wel een hele tuitbeker leeg op een dag, maar dat was nu op, dus dat gaan we vanavond weer even halen.
Ligt er helemaal aan in welk opzicht. Ik vind het nu VELE malen makkelijker dan de eerste maanden. Hangt denk ik heel erg van je kindje af. De eerste maanden kon ik nog niet eens een wasmachine aanzetten, was 24/7 met Irem bezig. Dat is toch wel veel veel veel makkelijker geworden en die tijd komt ook echt niet terug.
Ik bedoelde als je meerdere kindjes hebt, dan wordt het niet makkelijker als ze ouder worden maar misschien ligt dat idd wel aan mijn kinderen want ben nog nooit 24/7 met ze bezig geweest ook niet toen ze baby waren
Roeland is thuis dus wij gaan even naar het centrum hier lopen, even wat kleine boodschappen halen en wat eten bij de chinees met Milan. Tot later!
ben ik ook weer, lekker ijsje gehaald bij de ijsboer, zelf gemaakt ijs altijd lekker, had aarbei en kauwgomballen ijs, mjammm alyss vond het ook lekker maar ben was al thuis dus die nam ook een ijsje banaan en aardbei maar die banaan vond ze toch ook wel lekker.. @makkelijker met 2 kindjes geen idee althans nog niet, maar alyss iszo makkelijk dat ik bang ben dat de 2e lastiger word hahaha, heb gelukkig een meisje wat zichzelf prima kan vermaken op de dag en voortreffelijk slaapt dus mij zal je niet horen klagen @eylem, hier dus dezelfde winterjas gehaald zoals ik al zei
Ik hoop dat ook nooit meer mee te maken want ik stond echt op het punt om Irem uit het raam te gooien ofzo op sommige momenten
Ik heb iedere beker al geprobeerd. Ze drinkt nu uit een Avent tuitbeker en daar drinkt ze normaal gesproken wel redelijk uit, maar vandaag dus even niet.
Ingrid: eetse! Fijne avond! Mermaid: lekker.. nu 2 huilende kids? Manlief is thuis, die gaat aan het eten beginnen. Jayden is net wakker. Mooie timing! Hij is lief aan het puzzelen.