Ingrid: waarom zei je ik ga whatsappen met leuke mensen? Hier zijn toch alleen maar leuke mensen? Mijn voorgevoel is trouwens meisje..
wie loopt er dan welke elke dag indezelfde set leuk een meisje wie weet!! maar vergeet niet dat meisje pittig zijn hoor kunnebehoorlijk driftig zijn hahaha kan je beter nog en jongetje hebben althans dat denk ik @ingrid, kom zo whatsappen schat effe gtst af kijken!! @kris, balen zeg van dat bericht is nooit leuk!!
topic in de lounge thuisblijfmoeder is dat zo raar? dat topic mijn god zeg.. ik zeg niks meer op dit forum echt waar.. kw discussies dan man man
Ik ben zo slecht in voorgevoelen over het geslacht van baby's....Dus durf er geen uitspraken over te doen!! Shoppen: hier veel bij jola.....leuke kleren voor niet zo veel geld! Kris: jou beroep is volgens mij echt heftig! Zou niets voor mij zijn...zou het te veel mee naar huis nemen!! ZO..en nu weer verder gtst kijken...koffie drinken enz.....
Nonnie: ik ken genoeg mensen waarbij de kids gewoon maar 2 setjes kleding hebben. Nou een jongen is ook heel pittig. Wij zijn thuis met 3 meiden en wij waren zelfs nog minder pittig..
Wat een raar topic Lau, ik zou me er niets van aantrekken. Ik open dat soort topics al niet eens meer, ik weet wat mijn eigen mening is en wat een ander daarover denkt zal me werkelijk waar niets interesseren scheelt ergernis!
@Eylem ja tis werkelijk belachelijk hoe ze daar reageren. sjonge jonge.. hoezo volgens hun zijn thuisblijfmoeders slecht..
Pfff, wat een drama koningin! Die houdt het lang vol dan! Wel goed dat ze op het krukje bleef zitten! Ik heb geprobeerd Noa op de onderste traptree te zetten, maar daar maakt ze een spelletje van. Als ze nu echt ondeugend is, zet ik haar anderhalve minuut in het midden van de kamer ( zodat ze nergens bij kan) in haar kinderstoel.
@Mermaid, leuke site hheb hem meeteen even opgeslagen bij de favorieten. Echt hele leuke dingen zeg. @Ikheid, zo jayden kan weer even vooruit met kleertjes. Leuk! @Chilleke, leuk setje. Staat je mooi. @Lautjuh, zal zo eens in het topic spieken. Zat laatst in een topic te lezen over vaccinaties mijn hemel dat ging hard tegen hard daar..pfff. Vandaag zijn we ook weer gebeld door de arts en nu gaan ze donderdag eerst een biopsi maken van de lymfklieren en dat wordt op kweek gezet en bekeken. 15 september moet ze weer in het zziekenhuis zijn bij de oncoloog voor de uitslag en dan hoort ze wat ze nu precies gaan doen.