@Jewe oh hier gaat het ook nergens over het gaat nu zeg maar thuismama's tegen werkende mama's nou echt t gaat nergens over. Spannend de biopsie!
@jewe: wat een ontzettend heftige tijd voor jullie meid! Heb weinig te zeggen, maar heel veel sterkte meid!!!!
Dat setje wat ik voor Noa heb gekocht voor de bruiloft is ook van bakaboe.bij de Jola hadden ze al veel n voor de winter. Zaten weer erg leuke dingen bij! Leuke site trouwens! Wel een paar hele leuke dingen gezien, maar ik heb ook even een shopstop! Haha! Misschien volgende maand!
Hè bah, wat naar! Ik heb het misschien wel eens eerder gezegd, maar ik heb er echt respect voor dat je zulk zwaar werk doet. Mast ik kan me heel goed voorstellen dat het emotioneel soms wat te veel wordt. Knuf!
Thanks voor de lieve woorden meiden ! @ Jewe; spannend zeg ... @ Lau; niets van aantrekken joh ! Ok; ik ga weer terug naar de bank
hier een leuk dik gehaakt vest met tailleband en korte mouw gehaald van bakkaboe erg leuk! en bij de H&M ook een vest maar dan met lange mouw ook erg leuk! lau, ga zo eens een kijkje nemen jewe, sterkte!!
Hij heeft het superleuk gehad. Maar wel erg slecht weer. Die rugtas woog bijna twee keer zo zwaar door het water! Hij heeft van zijn geld ( hij had 5 euro meegekregen) een spuuglelijke blauw met roze pluche slang gekocht! Hij is er helemaal verzot op en dat ding ligt nu dus ook bij hem in bed! Haha! Maar ik stond vanochtend echt te janken bij het uitzwaaien. Vond het zo spannend! Had heel de dag een knoop in mijn maag. Nou, gelukkig duurt het weer een jaar tot het volgende schoolreisje! Hahaha! Ik ben echt een mamamuts!
cm, lees net je reactie op facebook hahaha. Er moet er idd nog 1 bij maar ja heb nog geen foto waar ze met z'n drieën opstaan zonder iemand anders erbij. Als hij straks een half jaar is ongeveer ga ik weer een fotoshoot doen.
hahaha wat lief!!! Jammer dat ie spuuglelijk is alleen hahaha. Hier gaan ze volgende week dinsdag (dacht ik) met het kdv naar de geitenboerderij in Groningen met de bus. Soort van schoolreisje. Heb heel lang zitten twijfelen of ik Julian mee zou doen maar naar het fiasco van de kinderboerderij besloten het niet te doen. (daarnaast vond ik het stiekem toch ook niet helemaal fijn om hem mee te doen)
@jewe ja echt he gaat werkelijk nergens over.. de een vind zichzelf geweldig. de ander vind het belachelijk dat mensen thuis zitten en weer een ander levert weer eens commetaar op een uitkering (mij dus)
CM het is een gigantische dramaqueen ja! Met een heel kort lontje... Dat in combinatie met een moeder met niet al te veel geduld is niet altijd heel handig. Goed idee in de stoel midden in de kamer! Houdt ze dan vanzelf op met schreeuwen? Of haal je haar er sowieso uit na 1.5 minuut? Ik had haar nu net zo lang laten zitten totdat ze stil was. Beetje jammer dat ze steeds weer opnieuw begon daarna. Chilleke gaaf setje zeg!! Jewe wat spannend weer! Hopen dat jullie deze keer wat positiefs te horen krijgen. Sterkte!! Bakkaboe vind ik ook een erg leuk merk. Hebben ze hier bij de 'hier'. CM dat setje wat jij voor Noa had gekocht, dat vestje heb ik als kraamcadeautje gekregen voor Lyanne. Echt heel gaaf hè! Kris wat een rotnieuws weer joh! Kan me goed voorstellen dat het je af en toe teveel wordt. Dan lijkt je werk zo nutteloos hè. Wanneer hoor je meer over je sollicitatie?
Tja sommige mensen vinden zich nu eenmaal helemaal geweldig en vinden hun manier de enige manier. Beetje jammer dat ze alles in zwart-wit zien. Je hebt ook nog zoveel kleuren grijs.
wat een rust hier hier is het huisje weer klaar voor een nieuwe dag.. overal weer doekje langsgehaald speelgoed kist weer geordend, keuken opgeruimd. nu nog maar ff bakje koffie @weer hier spookt het echt buiten jakkes